Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 4783
noen her som har erfaring med at outlook konto har blitt stengt ..jeg har lenge prøvd og gjenoprette denne kontoen men uten hell uansett hvor mye jeg prøver får jeg avslag på gjennåpnig og det enste andre forslaget jeg har fått er og sende en sms kode til et telefon nummer jeg ikke eier lenger ..jeg er desp nå og håper noen her kan gi meg noen tips/hjelpe meg er nå 3 år siden jeg mistet kontoen og bare problemer i etter kant pga den er brukt på alt aeent jeg har
Ikke brukt den på 3 år? Da hadde jeg bare laget en ny konto. Prøv å registrere en ny konto med samme adresse først, er mulig den adressen er frigitt allerede.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg mistenker at du er komplett fucked.

Du har brukt en konto som recovery på X antall ting, og brukte et telefonnummer som recovery på denne.
Du har også mistet kontroll over både kontoen og dette telefonnummeret.

For å være helt ærlig ville det vært sinnssykt hvis det var noe du kunne gjøre.

Du kan ha en viss sjanse til å få kontroll over enkelte av de andre kontoene, avhengig av hva de er, og hva de inneholder av ting som kan identifisere deg på andre måter enn mail/telefon. Regn med å måtte lage nye kontoer overalt ellers.

Husk recovery-innstillinger, flerfaktor, password managers og/eller andre gode ideer i fremtiden.
Sist endret av robhol; 21. desember 2021 kl. 17:12.
Jeg har fått gjenopprettet en konto ved å huske mailer som har blitt mottatt samt sendt.
Husker ikke hvilken mailkonto det var, men var noen år siden.
Kan du ikke ringe nummeret du tidligere eide, og forklare problemet? Mest sannsynlig møter du forståelse og vil få videresendt den SMS-verifiseringen uten problemer. Skulle nummeret ikke være i bruk så kan du vel forsøke å få det registrert på deg selv igjen?