Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3390
hei folkens det har seg slik at meg og en kompis har tenkt til å prøve ut cola på fest. Vi handla den inn i dag, men etter å ha smakt på den med tunga så virka det ikke som om det var cola i det hele tatt, (har prøvd cola før men aldri hatt effekt) det var en smak løs smak uten noe form for sur eller bitter het, tro dere vi ble scamma?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Mest sannsynlig ja.
Bestill et test kit fra ez-test så kan dere være sikre neste gang
Dersom det hadde vært kokain i betydningsfull grad ville dere blitt nummen på tungen grunnet kokainets lokaledøvende effekt. Selv om dere hadde opplevd lokalbedøvelse er ikke dette en sikker indikasjon på kokain, gjerne brukes andre lokalbedøvende midler eksempelvis lidocain som er hva du får hos tannlegen. En EZ-test som dodecha henviser til vil kunne påvise om pulveret ditt inneholder kokain.
er det noen andre måter å se om det er kokain på en med test kit?
Sitat av spesielle kåre Vis innlegg
er det noen andre måter å se om det er kokain på en med test kit?
Vis hele sitatet...
Du kan alltids levere prøver til laberatorium, eller gå grundig til verks med ekstremt komplekse maskiner du trolig ikke har tilgang til eller vet hvordan du bruker. Test kit er det enkleste som finnes, har du råd til å kjøpe deg kokain har du råd til test-kit. Det er min tankegang ihvertfall.
This is bat country!
gregory's Avatar
Mest sannsynlig blitt ripped off.

Kokain i Norge er godt blanda ut med alt mulig dritt. Hadde dere fått legit vare, så hadde den ikke vært så "heftig" uansett.
"God vare" i Noreg ligger på ca 30 %, var borti 45 % en gang og da trodde jeg at jeg skulle stryke med.
Sitat av dronepungen Vis innlegg
"God vare" i Noreg ligger på ca 30 %, var borti 45 % en gang og da trodde jeg at jeg skulle stryke med.
Vis hele sitatet...
Hvordan påviste du prosent?
Jeg påviste ikke prosenten, det var kripos som tok seg av den saken. Uten å utdype noe mer.