Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 917
hei, her er noen bilder det hadde vært moro med tilbakemelding på: http://www.flickr.com/photos/circling
Sitat av Bananeter Vis innlegg
hei, her er noen bilder det hadde vært moro med tilbakemelding på: http://www.flickr.com/photos/circling
Vis hele sitatet...
bilde 1.
Motivet, er.. ?

bilde 2.
Altfor mørkt/meningsløst?

bilde 3.
ufokusert?

bilde 4.
masse rotete detaljer.. Hva er motivet?
Bananeter's Avatar
Trådstarter
ikke noe motiv i bildet, men motivet med bildene var mer å lage slags abstrakte scener i førsteperspektiv hvor scenen kan invitere til å bygge en historie/fantasere. om jeg lykkes med det vet jeg ikke... var også meningen at formene og fargene skulle stå i fokus istedet for et konkret objekt/subjekt. er stor fan av det abstrakte og surrealistiske og ønsker å eksperimentere med dette istedet for å gjengi noe mest realistisk mulig. men takk for tilbakemelding. er ganske fersk og har veldig mye å lære
synes det var kule bilder jeg. likte bilde nr 1 og 4 best. nr 2 synes jeg ble litt mørkt
Sist endret av skukketrure; 17. mars 2011 kl. 10:52.
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
Fin start men bilde.2 syns jeg var best, likte den mørke følelsen jeg fikk av bildet
Bananeter's Avatar
Trådstarter
takk forresten.(laxzzi): ene bildet er ufokusert fordi man skal fokusere på fargene og jeg syntes det skaper en energisk effekt. andre bildet er mørkt for å reflektere et sinn med mørke hensikter og skape kontrast mellom mørke/skumle(?) kirkegården og lyse hyggelige boligene
Sist endret av Bananeter; 17. mars 2011 kl. 10:59.
syns bilde 1 var finest, ga litt "stemning med solen over "fjellet/berget". de andre var litt random med en random motiv, hvertfall hvis du skal prøve å være litt abstrakt. på bilde 3 så var det veldig uvant å bruke uskarphet når du tar bilde av et motiv. bilde 4 var litt udelikat med åpen doskål og vaskebøtte :P
Bananeter's Avatar
Trådstarter
Sitat av Ferner-Jensen Vis innlegg
syns bilde 1 var finest, ga litt "stemning med solen over "fjellet/berget". de andre var litt random med en random motiv, hvertfall hvis du skal prøve å være litt abstrakt. på bilde 3 så var det veldig uvant å bruke uskarphet når du tar bilde av et motiv. bilde 4 var litt udelikat med åpen doskål og vaskebøtte :P
Vis hele sitatet...
ikke meningen bildet nr 4 skal være delikat, men takk for tilbakemelding
legg gjerne ut flere bilder hva med å bruke uskaprhet/ufokus (?) på et mere landskapsbilde?
Bananeter's Avatar
Trådstarter
det skal jeg gjøre etterhvert har sett et par kule ufokuserte landskapsbilder. får litt følelsen av å se på et fading barndomsminne eller noe. sikkert vanskelig å få til så det blir bra, men moro å eksperimentere
Sitat av Bananeter Vis innlegg
det skal jeg gjøre etterhvert har sett et par kule ufokuserte landskapsbilder. får litt følelsen av å se på et fading barndomsminne eller noe. sikkert vanskelig å få til så det blir bra, men moro å eksperimentere
Vis hele sitatet...
Det du sier der er fantastisk. Uskarpe bilder som skal fortelle uklare barndomsminner er kanskje veldig personlig, men noen av de mest fantastiske bildene jeg vet om. Hvis du klarer å få tatt et slikt bilde som flere kjenner seg igjen i, så har du nådd langt som fotograf.

Bildene du har visst hittil føler jeg viser én veldig viktig ting. Du er kritisk og velger ut bilder du vil vise, i stedet for å vise oss halvgjennomførte eller random bilder som du bare vil ha tilbakemelding på.

Vil fokusere på bilde nummer fire som både er inspirerende og nytelse for øyene. Fargene, lyset, kontrastene og vinkelen er meget bra. Bildet er cirka i water og jeg får en helt spesiell stemning når jeg ser på det. Det inspirerer meg og gir meg lyst til å ta et slikt bilde. Selvfølgelig ikke samme bilde, men et bilde som gir lik stemning.

Alle de tre andre bildene gir også en stemning, men for meg var det bilde nummer fire som gjorde at jeg kommenterte, så jeg kommenterer bare det. Tommel opp!
Bananeter's Avatar
Trådstarter
Takk for det. Hyggelig å høre du likte bildene

Legger ut et par bilder til jeg tok i kveld. Kom gjerne med tilbakemelding. Ble fornøyd med første bildet. Får ganske drømmende og mystisk følelse av det.

http://www.flickr.com/photos/circlin...2520/lightbox/

http://www.flickr.com/photos/circlin...5216/lightbox/