Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1185
Ei låt jeg spillte inn med udu og gitar, blanda med midi. Ta gjerne å sjekk ut og kom med no innspill.

http://soundcloud.com/bananeter/tambongo22-2-11-2
Sist endret av Bananeter; 2. mars 2011 kl. 20:15.
Likte starten, men synes att hvert "sett" ble litt for ensformig
lusnuse: hæ..?
skille: er nok litt for ensformig ja. liker at det er repetivt, men tenker å legge inn litt småelementer som gjør at det er litt mer interessant i lengden. takk for feedback.
Jæ`likært er østfoldsk for at han liker det.
Synes det var stilig, men litt for ensformig.
Jeg vil tro du er en lytter til feks:
- ambient
- minimal techno
- downtempo
- psybient
- dub
- trip hop
++

Hvis ikke vil jeg anbefale deg til å sjekke ut masse innad der. Her kan du hente masse inspirasjon. Jeg syntes sangen din var bra! Du begynte rolig, lot den holde en "basic structure" og bygge seg videre oppover. Jeg syntes at det ble kanskje litt for forutseende "lag" av nye samplers og elementer. Prøv å vær mer kreativ, legg noen inn litt her og der. Bruk de og form låten ved å dele de opp etc. Men mye bra. Stå på.
Hey, takk. Ingen samples brukt i låta, eller jo, sampla meg selv, så det er vel kanskje samples. Takk for feedback... Skal inrømme at låta er spillt inn og arrangert rimelig kjapt, så det kan nok gjøres mye mer med låta. Syntes det også er et poeng at låta er repetiv, men er en kunst å lage en repetiv og ensformig låt som fortsatt er interessant. Skal prøve å eksperimentere mer med det, og tipsene du ga meg.

Er ganske godt kjent med sjangrene du nevnte ja.