Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2051
Har skaffet meg en sånn tyrkisk vannpipe med slange og greier, dere skjønner sikkert hva jeg snakker om. Lurte om noen har peil på hvor jeg kan få tak i tobakk til denne, tror det skal være no spesiell tobakk..

Han som kjøpte den til meg i Tyrkia tokk nemlig også med no jordbærtobakk som var ganske fuktig, har aldri sett slik tobakk i Norge (har vel ikke lett no særlig heller da), så jeg lurte på om det er noen som vet hvor man kan få tak i slik tobakk? Shangri-la kansje?
prøv en innvandrer butikk...

de har ihvertfall mye rart
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ah, en Hooka. Har lyst på en selv, de er feete! I norge er de desverre ganske dyre, de jeg har sett koster flere høvdinger. Hva betalte du for din?

Sorry at jeg ikke har noe vetugt å si om hvor du får kjøpt slik spesialtobakk :/.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
De selger det på Shangri-La ja..
De selger mye rart i den sjappa Over disk, uten resept.
de selger vannpipetobakk i alle invandrersjapper med respekt for seg selv. det som er litt verre å finne er kull til pipene, det er det ganske få plasser som har...
Når klassen min var i Polen var det en venn av meg som kjøpte seg kirsebær pipetobakk...Til vandlig pipe altså...Ikke vannpipe...Var ikke så alt for gale, men ble litt for søt smak etter hvert. Var også en venn av meg som var i Tyrkia og kjøpte med seg slik tobakk som Bananeter snakker om... Den var jo så klissete og jævlig at halve hadde vært nokk!Var jo som tykk siru som lå rundt tobakken!Var så og si nesten umulig og røyke!
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Kull får du også kjøpt på Shangri La
Opprinnelig postet av Tias
Ah, en Hooka. Har lyst på en selv, de er feete! I norge er de desverre ganske dyre, de jeg har sett koster flere høvdinger. Hva betalte du for din?
Vis hele sitatet...
Jepp, vet ikke hvor mye den kosta men, en kamerat kjøpte den til meg i Tyrkia.
ja jeg synes også det hadde vært kult å prøve frukt tobakk

jeg har bare hørt om en venn av meg som kjøpte det i danmark men visste ikke de solgte det i norge :/

hvis noen vet hvor man kan skaffe frukttobakk i kristiansands området/vest-agder hadde det vært greit hvis de hadde sagt det
Har dere noen innvandrer butikker der da?Du kan jo sjekke der...På Tøyen i Oslo finner du garantert noe...
ja det er EN asiatisk butikk eller noe.. skal sjekke den neste gang jeg er i byen
▼ ... over en uke senere ... ▼
De selger mye rart i den sjappa Over disk, uten resept.
Vis hele sitatet...
som hva da? Neida, vet for det meste hva de selger der, har faktisk brukt den butikken en del selv. Skulle tro at det holder med med SilverKhans poster om at Sangri La faktis seger alt du trenger for å røyke både vanlig pipe og vannpipe. Jeg ville sjekka ut det vis du bor i Oslo, ellers kan du altids prøve headshopen i Hemp House som også ligger i Oslo.
man må jo ikke ha frukttobakk for å røyke vannis da. det funker jo med vanlig tobakk også.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
En hooka er egentlig ikke det samme som en standar vannis da men det går vel på det samme.
Sist endret av Tias; 10. november 2003 kl. 21:29.
De har pipetobakk i den tobakksjappa som ligger på Oslo S også. Kan anbefale en pipetobakk med whiskey smak. Den er knall bra Forøvrig så selger de fleste tobakk/pipebutikker slik tobakk, kanskje til en mindre pris enn på butikker som shang-ri.la osv..
Jeg kom plutselig på... Det skulle da ikke være så jævlig vanskelig å lage (eller?)... Tilsette smak til vanlig tobakk? :/ hvis noen vet noe blir jeg veeeeldig glad hvis de sier det fordi det plager meg kraftig at jeg ikke har fått skaffa dette enda
vis du gnir i litt (å da mener jeg litt!!) peppermynte i tobakken så burde det funke bra, men det er det eneste jeg kunne komme på.

har brukt det på skrap, funker mye bedre enn tigerbalsam ol.
▼ ... flere år senere ... ▼
er det noen her som vet ossen man kan lage vannpipetobakk selv?
vær så snill og si det jeg og en kamerat er desperate etter vannpipetobakk dro til oslo men shangeri la selger ikke det lenger dem har fått masse bråk med politiet om det hvor er det jeg kan få skaffa vannpipetobakk? exotica har ikke scorpion har ikke shangeri la har ikke
HVOR KAN JEG FÅ TAK I VANNPIPETOBAKK!!
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Pm meg og du kan få kjøpe en pakke av meg..
Shangri-la selger ikke vannpipetobakk faktisk...bare kull og piper.. På shangri sa de at exotica skulle ha? uansett selger de det på youngstorget når boden med vannpiper er oppe..
Altså du "røyker" ikke frukttobakk. Frukttobakk må røykes i hookah med kull. Har selv en ganske allright hookah fra tyrkia. Ville ikke anbefale å røyke noe annet en frukttobakk på hookaher for da blir det sur smak i de etter vært. Her er en film om hvordan du røyker frukttobakk fra hookah http://www.youtube.com/watch?v=j8cpNKW0_QE