Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 1937
Anonym bruker
"Sinna Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok nettop 10mg sobril (ikke rørt benzo på en stund).

Fikk angst for å DØ lol. Men tenker det roer seg når den kicker inn?


Blir redd for alt mulig "Hva om den er presset?" Som ikke gir mening (dem er kjøpt illegalt, men ingen ville presset falske sobril vell?). Noen tips til å roe ned angsten mens jeg venter på den skal begynne å virke?
Sett på en serie og glem at du tok den den kicker inn om en times tid
Anonym bruker
"Sinna Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Sett på en serie og glem at du tok den den kicker inn om en times tid
Vis hele sitatet...
Heldigvis kjenner jeg oppturen nå, hehe, fremdeles engstelig, som med alt over kjøpt illegalt lol. Men er bare tanker, skal nok gå fint. Har spist kanskje 15 hele rivo-glass totalt i min tid, men nå blir jeg redd en liten sobril.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Heldigvis kjenner jeg oppturen nå, hehe, fremdeles engstelig, som med alt over kjøpt illegalt lol. Men er bare tanker, skal nok gå fint. Har spist kanskje 15 hele rivo-glass totalt i min tid, men nå blir jeg redd en liten sobril.
Vis hele sitatet...
Hehe er større sjanse for at man får falske rivotril enn sobril hvertfall! Får du opptur av sobril? For meg bare fjerner de angst uten at jeg engang merker det. Har du drukket også?
Anonym bruker
"Sinna Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Hehe er større sjanse for at man får falske rivotril enn sobril hvertfall! Får du opptur av sobril? For meg bare fjerner de angst uten at jeg engang merker det. Har du drukket også?
Vis hele sitatet...
Ikke drukket, mener ikke opptur som i andre stoffer, men kjenner den begynne å virke sakte aka angsten forsvinner litt og litt, sikkert fordi jeg fokuserer på den mindre å mindre.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke drukket, mener ikke opptur som i andre stoffer, men kjenner den begynne å virke sakte aka angsten forsvinner litt og litt, sikkert fordi jeg fokuserer på den mindre å mindre.
Vis hele sitatet...
Oki hehe ja ikke noe å ha dødsangst for ihvertfall! Bare å slappe av. Ha en fin kveld
Anonym bruker
"Sinna Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Oki hehe ja ikke noe å ha dødsangst for ihvertfall! Bare å slappe av. Ha en fin kveld
Vis hele sitatet...
Yes, du og! Takk for svar.
Anonym bruker
"Sinna Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå har det seg næmlig sånn, jeg inntok litt for mye, ikke for for mye, men rett før benzo for mye. Noen tips til hvordan jeg kan gjøre meg selv mer edru?
Anonym bruker
"Sinna Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men rett før black out for mye, ikke benzo for mye.
Anonym bruker
"Sinna Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ikke men, men "mente" skulle jeg skrive lol.
Anonym bruker
"Sinna Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det normalt å bli litt tung i pusten av sobril?
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det normalt å bli litt tung i pusten av sobril?
Vis hele sitatet...
Hvor mye Sobril har du tatt ?

Ser ut som at LD50 ved oralt inntak hos rotter er på >8000mg/kg kroppsvekt og 1540mg/kg på mus. Det vil si at ved forsøk, døde halvparten av forsøksdyrene da de kom opp i de her dosene*.

Så med mindre du er en mus og veier 12-28 gram, har spist hundre 15mg Sobril og har 50/50 kjangse på om det går fint eller ikke, bør du nok heller prøve å slappe av enn å analysere kroppen for forskjeller du først nå blir bevisst på.

En gjennommsnittsperson på 80kg skulle trenge over 123 000mg(!) for å oppnå LD50 om forutsetningene var de samme som hos mus, men tror det ville blitt vanskelig å konsumere de mengdene ?

Virker merkelig å skulle bli urolig etter å ha inntatt beroliggende ? Er nok best å legge tabletter fint på hylla

*LD50 kan du lese om her: https://no.m.wikipedia.org/wiki/LD50
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oksazepam
Toksisitet: Barn: 15 mg til 21/2-åring ga lett, 50 mg til 3-åring ga etter ventrikkeltømming lett, 75 mg til 3-åring ga etter ventrikkeltømming moderat og 250 mg til 5-åring ga moderat forgiftning. Voksne: 300-500 mg har gitt lette til moderate symptomer. 120 mg til eldre ga moderat til alvorlig forgiftning.(www.felleskatalogen.no)
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det eneste som skjer om du tar for mye Sobril er vell blackout, selv det er vanskelig uten alkohol uansett så er bare slappe av, ingen verders ting å ha noia for med mindre du våkner uten og huske noen ting x)
Anonym bruker
"Sinna Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sobril er for svakt for meg, blir bare rolig. Med bitte litt mindre angst, og blir redd for pusten.

I går tok jeg 80mg, ble kun rolig, fikk ikke til å sove, så tok melanotin, så er det siste jeg husker at jeg våknet i sted, spiste en halv, stakk ut.
Anonym bruker
"Sinna Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har tatt 10mg i dag, merker jeg blir veldig svimmel. Er det vanlig? Aldri blitt sånn før.
Anonym bruker
"Sinna Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er morsomt for at 90% av angst symptomer er vekke, men bekymrer meg, uten å være redd.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva prøver du å oppnå? Først får du noia av 15mg og tror du skal dø, så fortsetter du å ta 80mg og har enda mer noia for å dø fordi du blir tung i pusten, så sier du dagen etter at sobril er for svakt for deg og at du bare blir rolig selvom du har dokumenter hvor noia du fikk i går, så tar du 10mg i dag og får noia av det og.

Dude... Er nok best for deg å skippe legemidler.
Anonym bruker
"Sinna Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva prøver du å oppnå? Først får du noia av 15mg og tror du skal dø, så fortsetter du å ta 80mg og har enda mer noia for å dø fordi du blir tung i pusten, så sier du dagen etter at sobril er for svakt for deg og at du bare blir rolig selvom du har dokumenter hvor noia du fikk i går, så tar du 10mg i dag og får noia av det og.

Dude... Er nok best for deg å skippe legemidler.
Vis hele sitatet...
Neida, fikk ikke noia i går, har mye mindre angst nå en edru. Men se da, første gang jeg prøver sobril (utenom noen ganger på sykehus for lenge siden), fikk to ubehagelige bivirkninger, tung i pusten (er nok litt sånn til vanlig uansett) og svimmelhet. Fikk noia i går MENS jeg ventet på effekt, og den forsvant når effekten kom. Så ble jeg tung i pusten, og det irriterte meg, så jeg spurte om det var vanlig. Men, det har seg slik, at jeg blir tung i pusten av angst, og når jeg tenker på pusten, klarer å trekke dypt nok ned i lungene 9/10 ganger, men når jeg tenker på det føler jeg ikke at jeg kan trekke pusten helt ned i lungene. Voila, det er nok the reason.


I dag er jeg svimmel, og det irriterer meg, var litt redd i sted, men sitter å chiller nå. Men er fremdeles svimmel, som fremdeles irriterer meg.


Så jeg lurer på er dette normalt?


Sobril er alt for svakt for meg, jeg føler effekten, men... jeg har fremdeles angst. Tror jeg trenger xanor neste gang, fyfaen, sobril var digg, men dempet faen ikke all angsten.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som du er på vei ut på kjøret.
Anonym bruker
"Sinna Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå begynner jeg å bli redd! Men 10mg kan vell umulig være farlig?!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå begynner jeg å bli redd! Men 10mg kan vell umulig være farlig?!
Vis hele sitatet...
Greit å huske at du ikke med sikkerhet kan si at det er 10 mg sobril du har fått i deg da, om du kjøper illegalt. Nå har du jo tatt et par tidligere og det har gått greit, men allikevel. Når du reagerer sånn som dette så er kanskje ikke benzo noe for deg uansett? Det finnes andre og bedre måter å behandle angst.
Anonym bruker
"Sinna Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av m0lly Vis innlegg
Greit å huske at du ikke med sikkerhet kan si at det er 10 mg sobril du har fått i deg da, om du kjøper illegalt. Nå har du jo tatt et par tidligere og det har gått greit, men allikevel. Når du reagerer sånn som dette så er kanskje ikke benzo noe for deg uansett? Det finnes andre og bedre måter å behandle angst.
Vis hele sitatet...
Brukt MASSE benzo før, aldri reagert slikt.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Legg deg
Anonym bruker
"Sinna Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kan ingen bare svare på spørsmålet...? Er det vanlig å bli svimmel på Sobril? (Helst en med erfaring som svarer)