Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1924
Hadde et lite raid i skuffer og skap her og fant en pose med hvitt pulver, helt luktfri, smaker bittert. Kan ikke huske hva eller hvor det kommer fra. Det lå i skapet jeg pleier legge stasj. Men blandet litt i vann å tok 3 dråper på amf-test (egentlig slik urinprøvetest) å det slår ut positivt. Rekner med det er amf å man trygt kan dra en stripe? Noen formeninger?
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjør på. Går ut i fra du aldri legger plumbo i knipsposer? Hvis ikke, hadde jeg gønna på.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alt tilsier jo at det er amf, så det er sikkert trygt å ta en stripe ja.
Kan værtfall ikke skjønne hva annet det kan være ����
Å dauer jo sikkert ikke uansett av ei lita stripe, uansett hva det er
Sist endret av banshee_girl; 25. mai 2022 kl. 18:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kokain og amfetamin - skal det aldri lukte? Aldri kjent kokain lukte, men amfetamin har jeg vert med på at kan faen lukte kattepiss.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du fant det hjemme hos deg og veit at du bare har hatt amf i hus og ikke bathsalt eller fentanyl så er du nok good to go! Med mindre du har en slange i livet som har planta den der med fentanyl for å knærte deg lite trolig vel?
Jeg har funnet både molly og coke på gjemmesteder hjemme flere år etter så det er mulig du bare har glemt det bort hvis du har gjemt det mens du var ruspåvirka
Det var amf ja, lever i beste velgående enda. Er kun amf og ritalin så har vært i hus her som jeg vet
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folkets parti.. slutt å støtt korrupte politiske eliten