Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2190
Jeg har fått utskrevet 25 valium. Hvor mange bør je ta for å få en god rus? Hjelper det å f.eks ta de sammen med Cider?
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer ann på om du har tatt det før, hvis ikke, ta en 5mg valium vent en time og se om det er noen forskjell på stemningen, så kos deg med en Cider hvis det egner seg.
Trådstarter
5 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kommer ann på om du har tatt det før, hvis ikke, ta en 5mg valium vent en time og se om det er noen forskjell på stemningen, så kos deg med en Cider hvis det egner seg.
Vis hele sitatet...
Jeg har tatt en valium sånn av og til ved behov når det gjelder sterk angst, men ikke tett eller flere dager etter hverandre. Har også tatt en Valium for å sove bedre om natten sånn ved behov.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bare sovner når jeg prøver å ruse meg på valium...
Burger King<3
2 0
Prøv 2 først å se hva som skjer.

Ta evt en eller 2 til. Ville ikke blandet de med alkohol for rus effekt. Blir fort gale Mathias.

Ha også i bakhodet at piller er en sneaky rus. Du kan oppleves og være mye mer rusa enn du tror du er selv.

Lykke til!
Det kan fort bli blackout og kaos om man blander valium og alkohol.
Får ingenting ut av 5mg valium men 30-40mg og en cider eller to er suuuper digg!
Hvorfor begynne og misbruke så mange med engang? Ta det du skal og kjenn etter.. bare dumt og hive inn på 5stk og sovne etterpå.. syntes jeg personlig da iogmed man sovner bort go’formen.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
5-10mg, to/tre øl, en spliff, ingenting er bedre. Valium, sobril er faktisk de to tingene man kan blande med alkohol uten å blacke ut og miste dømmekraften.
Sitat av hasjkake Vis innlegg
5-10mg, to/tre øl, en spliff, ingenting er bedre. Valium, sobril er faktisk de to tingene man kan blande med alkohol uten å blacke ut og miste dømmekraften.
Vis hele sitatet...
Det kommer jo helt an på dosen som med det meste