Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 5880
har klesstil noe å si når det kommer til tiltrekning med damer eller spiller det ingen rolle? har det f.eks noe å si om man kler seg pent eller kler seg som en boms
Unnskyld men hva tror du selv?

Tror du man har større eller mindre sjangs til og få dame vist man slutter og dusje og pusse tenner? En ting er nokså sikkert at vist du kler deg som en boms. Og finner en dame. Så kler hun seg også sikkert som en boms
Jeg skjønner ikke hvorfor du trenger å spørre engang. Men sef, vil du ha dårlige damer, så bare kle deg dårlig.
Ikke det at man trenger og gå rundt i plagg til 20000kr. Men er du rundt i en skitten joggebukse eller en onepiece da kan du ikke forvente allverdens skal
Bite på kroken.
Hva legger du i fint? Dress og slips? Casual busniss? Hoodie og jeans?

Det viktigste er rene klær, og hva som er fint avhenger veldig av deg, vennene dine og miljøet du henger i.

Men at du har like klær/stil som den du prøver deg på er ikke alltid likeviktig, men at det er helt og rent og passer deg så du fremst bra er det viktigste.

I en alder av 4snart 40 så går jeg fremdeles i Hoodie og jeans til hverdags, saggebuksa ble kasta for 20 år sida heldigvis.

Skal jeg på date så er det jeans og en pen genser uten hette men gjerne med en hettejakke.

Finere middag busniss Casual.

Men skal du bare sjekke damer på byen så hele rene klær som du føler deg vel i.
Du har ca 6.5 sekunder på å skape et førsteinntrykk hos de du møter, hvorfor ikke gjøre det beste ut av det å kle deg smashing
Kommer vel an på hva du mener og hva du vil. Svaret ditt er muligens ja basert på at det er noe du må spørre om her. Det merkes fort om du ikke er komfortabel i ditt eget skinn, og hvis fine klær hjelper deg med det er det vel lurt.

Jeg hadde sikkert fått oppmerksomhet fra nye damer om jeg hadde brent av masse penger på merkeklær. Men er det egentlig meg de er tiltrukket av da?

Kanskje en fordel om du skal ha deg one night stand og ferdig med det, men om du er ute etter noe dypere og mer meningsfullt er det nok bedre å være deg selv i din egen stil. Jeg er førti år ish og går enda med caps og hoodies. Har ikke noe problemer med å komme i kontakt med damer. Tipper de fleste blir mer tiltrukket av at du har selvtillit nok til å gå i klær som du selv synes er kule.

Blir vel også skuff for damene hvis de kommer i kontakt med deg pga du kler deg som tindersvindleren, så er du i realiteten en halvtomsete bilmekaniker som har mobben full av memes
Sist endret av Frank Dank; 24. mars 2022 kl. 19:06.
Det kommer ann på mange andre faktorer også og hva du legger i fint. Om du kler deg normalt (rene klær med grei passform uten hull) I farger som ikke krasjer helt er du innafor og jeg tror om du har 0 draget med det vil en wardrobe change gjøre lite på damefronten.
Ta vare på utseendet som også innebære fine klær / unik stil gir en selvtillit. Jeg er en mann og damer i stygge eller sånn narko klær er turn off! Damer med en stil er turn on.

Folk som går i sløve klær er ofte en taper, jeg dømmer folk basert på klær stilen fortere enn snap.
Hehe tror du damer dåner etter menn bare pga shlongen mellom beina eller hva? Å være mann som kjønn er da ikke så ekstraordinært at det ikke skal mere til enn det

Tror alle mennesker liker at en potensiell partner tar vare på seg selv, både når det gjelder klesveien, hår, hud og psykisk og fysisk helse.

Hvordan stil man liker og tiltrekkes er dog ikke én felles stil for alle. Noen liker sossestil mens andre syns det blir altfor snobbete, noen liker hiphop stil mens andre syns det blir altfor shabby, noen digger vintage hipster stil mens andre syns bukseseler er klovnete men fellesnevneren for alle tror jeg hvertfall er at man kler seg på en måte hvor det ser ut til at man tar vare på seg selv og er en oppegående person, og siden klær også kan være en personlig uttrykksmåte er det nok litt sånn at man bevisst eller ubevisst tiltrekkes noen med klesstil som minner litt om seg selv eller har noe til felles med seg selv.
For eksempel vil kanskje ikke en bærte med rikmannsstil ved førsteinntrykket føle at hun har mye til felles med en kar som kler seg som en bondetamp så da blir hun kanskje ikke kjent med han, mens damer fra bygda digger den stilen over en kakse any day og vil heller bli kjent med han enn noen andre fordi det assosieres til en felles oppvekst på landet.

Man trenger ikke kle seg som det ene eller andre eller tredje ytterpunktet, og jeg syns at en helt nøytral casual men clean stil funker bra på begge kjønn. Riktig størrelse på klæra, kroppsfasong og kroppsholdningen man har har også en del å si for om man tar seg bra ut i de plaggene, for noe som kler en person er det ikke sikkert kler en annen like godt. Men klesstil kan helt klart løfte eller trekke ned utseendet mange hakk så selvsagt har det noe å si om man kler seg som en boms eller ikke.
Det kan vel øke mulighetene for å oppnå kontakt men, det nytter ikke å drysse glitter på en bæsj. Alt i alt så faller det ned på personlighet og kvaliteter
Nja, litt.

Utseende teller mest på klubben, personlighet er mer mtp dating.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Hehe tror du damer dåner etter menn bare pga shlongen mellom beina eller hva? Å være mann som kjønn er da ikke så ekstraordinært at det ikke skal mere til enn det

Tror alle mennesker liker at en potensiell partner tar vare på seg selv, både når det gjelder klesveien, hår, hud og psykisk og fysisk helse.

Hvordan stil man liker og tiltrekkes er dog ikke én felles stil for alle. Noen liker sossestil mens andre syns det blir altfor snobbete, noen liker hiphop stil mens andre syns det blir altfor shabby, noen digger vintage hipster stil mens andre syns bukseseler er klovnete men fellesnevneren for alle tror jeg hvertfall er at man kler seg på en måte hvor det ser ut til at man tar vare på seg selv og er en oppegående person, og siden klær også kan være en personlig uttrykksmåte er det nok litt sånn at man bevisst eller ubevisst tiltrekkes noen med klesstil som minner litt om seg selv eller har noe til felles med seg selv.
For eksempel vil kanskje ikke en bærte med rikmannsstil ved førsteinntrykket føle at hun har mye til felles med en kar som kler seg som en bondetamp så da blir hun kanskje ikke kjent med han, mens damer fra bygda digger den stilen over en kakse any day og vil heller bli kjent med han enn noen andre fordi det assosieres til en felles oppvekst på landet.

Man trenger ikke kle seg som det ene eller andre eller tredje ytterpunktet, og jeg syns at en helt nøytral casual men clean stil funker bra på begge kjønn. Riktig størrelse på klæra, kroppsfasong og kroppsholdningen man har har også en del å si for om man tar seg bra ut i de plaggene, for noe som kler en person er det ikke sikkert kler en annen like godt. Men klesstil kan helt klart løfte eller trekke ned utseendet mange hakk så selvsagt har det noe å si om man kler seg som en boms eller ikke.
Vis hele sitatet...
Er enig med deg. I mine øyne er det viktigst at han har rene og hele klær, hvordan stilen hans er betyr lite/ingenting i forhold til hvor mye annet med han som er viktigere. Selvsagt vil en kvinne som er interessert i mote og klær, kanskje søke samme interesse hos en potensiell partner, og for noen kvinner er det sikkert veldig viktig at mannen har stil og kler seg bra. Men så er det også relativt hva som er bra stil og ikke, hva man mener er harry, slaskete osv...

Går man i klær man føler seg bra i så utstråler man også selvsikkerhet. Viktigste er at han er komfortabel i klærne han bruker og stilen han har - om han har en... For noen er jo klær bare klær og det er jo helt greit.
Nei, damer liker at du ikke kler deg fint.

Nå har jeg også et spørsmål.

Liker damer at gutter har dårlig ånde?

Jeg lurer virkelig på det, har ikke fått sove på flere uker. Kan ikke komme til enighet med meg selv og lurer virkelig på hva svaret er. Liker damer dårlig ånde? Lurer også på om damer liker at gutter har fint hår? Hva med fine tenner? Liker damer at gutten har fin hud?

Vanskelig.
Sitat av OxySmile Vis innlegg
Nei, damer liker at du ikke kler deg fint.

Nå har jeg også et spørsmål.

Liker damer at gutter har dårlig ånde?

Jeg lurer virkelig på det, har ikke fått sove på flere uker. Kan ikke komme til enighet med meg selv og lurer virkelig på hva svaret er. Liker damer dårlig ånde? Lurer også på om damer liker at gutter har fint hår? Hva med fine tenner? Liker damer at gutten har fin hud?

Vanskelig.
Vis hele sitatet...
Du er nødt til å tulle her.
Du bør i allfall gi et godt helhetsinntrykk. Dvs ha en fin frisyre som passer til alderen din og hva som er moderne. Rene klær som sitter godt på deg er viktigere en dyre merkeklær.

Alder har også endel å si. En 20 åring bør kle seg noe annerledes enn en 30 åring, og en 40 åring.

Sitat av OxySmile Vis innlegg
Liker damer at gutter har dårlig ånde?
Vis hele sitatet...
Spurte dama. Hun sier nei.
Sist endret av Superspurv; 25. mars 2022 kl. 13:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Nå er ikke jeg jente, men det jeg tenker er viktig er klær som ser reine og helst ser nytt ut. Det skal sitte bra og, man skal kle seg riktig utifra setting.
Sitat av optimakia Vis innlegg
Folk som går i sløve klær er ofte en taper, jeg dømmer folk basert på klær stilen fortere enn snap.
Vis hele sitatet...
Intelligente personer har en tendens til å bruke samme type klær hver eneste dag, gjerne til de er utslitt. En beslutning mindre å bruke energi på.

Til og med vitenskapens flanør, Richard Feynman, hadde viktigere ting å gjøre på fritiden enn å handle klær. Blant annet å bryte seg inn i arkivskapene til kollegaer.
Sitat av supercali Vis innlegg
Intelligente personer har en tendens til å bruke samme type klær hver eneste dag, gjerne til de er utslitt. En beslutning mindre å bruke energi på.

Til og med vitenskapens flanør, Richard Feynman, hadde viktigere ting å gjøre på fritiden enn å handle klær. Blant annet å bryte seg inn i arkivskapene til kollegaer.
Vis hele sitatet...
Og det er derfor en ansamling akademikere ser ut som et utsnitt fra en sort-hvittfilm, gjerne tilsatt en liten dæsj med jordfarger.
Jeg tror damer er mer opptatt av at man kler seg "riktig" med tanke situasjonen.
Menn/gutter har gjerne enten veldig fint eller vanlig men ikke noe i mellom.
Spørs på hva du går etter. Men sannsynligvis er svaret ja.

Tror du damer tenner mer på uteliggere eller fint barberte og velkledde menn?



Du trenger ikke kaste bort tusener på moteklær, bare ha på deg noe som ikke ser junkie-aktig ut, og hold håret klippet minst én gang hver 3 mnd, og se ut som at du gjør i det minste bittelitt innsats på skjegg og bart. Da har du oppfyllet minstekravet du sannsynligvis også har for utsenet til kvinnene du også er på jakt etter.

Etter at du har funnet deg ei og komt til ro med henne kan du heller begynne å gi litt mer faen.
Sist endret av KrølleBølleBrur; 1. april 2022 kl. 12:23.
Det aller vektigste for å få seg ryper er å ha ei minimum kroppshøyde på 2 meter



Når du har oppnådd 2 meters kroppshøyde, så kan du begynn å snakke om kleder kompis!
Hahah ja selvfølgelig, prioritere det viktigste først
Fint og fint, du trenger ikke kle deg ut som den moteeksperten. Jeans og en ok t-skjorte holder mer enn nok.
Sitat av optimakia Vis innlegg
Jeg er en mann og damer i stygge eller sånn narko klær er turn off!
Vis hele sitatet...
Hva legger du i narkoklær på damer?
Sitat av lokomokokoko Vis innlegg
Det aller vektigste for å få seg ryper er å ha ei minimum kroppshøyde på 2 meter



Når du har oppnådd 2 meters kroppshøyde, så kan du begynn å snakke om kleder kompis!
Vis hele sitatet...
Uff da, den blir vanskelig. Jeg er bare 195cm.

:-D
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Uff da, den blir vanskelig. Jeg er bare 195cm.

:-D
Vis hele sitatet...
Da må du nok bare fortsette å spise havregrøten din, har en del graut jeg skulle spist selv for å ha noe som helst sjans på å få meg noe skjønner jeg
Sitat av lokomokokoko Vis innlegg
Det aller vektigste for å få seg ryper er å ha ei minimum kroppshøyde på 2 meter



Når du har oppnådd 2 meters kroppshøyde, så kan du begynn å snakke om kleder kompis!
Vis hele sitatet...
Hva en dame kan velge av i en dating app er noe helt annet enn hva hun «tar seg til takke med» eller velger i den virkelige verden, heldigvis.

Mange av de Trekkene som gjør en mann attraktiv er umulig å få kommunisert gjennom en dating app så selvsagt vil nærmest alt gå på utseende.

Aldri sett noe sterk korrelasjon mellom høyde og draget annet enn på den ekstremt lave enden. Ja det er et positivt trekk å være høy, men finnes som sagt så mange andre ting som gjør en attraktiv.
Sitat av kemist Vis innlegg
Hva en dame kan velge av i en dating app er noe helt annet enn hva hun «tar seg til takke med» eller velger i den virkelige verden, heldigvis.

Mange av de Trekkene som gjør en mann attraktiv er umulig å få kommunisert gjennom en dating app så selvsagt vil nærmest alt gå på utseende.

Aldri sett noe sterk korrelasjon mellom høyde og draget annet enn på den ekstremt lave enden. Ja det er et positivt trekk å være høy, men finnes som sagt så mange andre ting som gjør en attraktiv.
Vis hele sitatet...
At kvinner foretrekker å date høye menn er det gjort utallige studier på, det er jo åpenbare biologiske grunner til dette. Personlig har jeg NULL interesse for klær, på date har jeg stort sett brukt sort t-skjorte og jeans, har funket utmerket.
Sitat av OnkelJubalon Vis innlegg
At kvinner foretrekker å date høye menn er det gjort utallige studier på, det er jo åpenbare biologiske grunner til dette. Personlig har jeg NULL interesse for klær, på date har jeg stort sett brukt sort t-skjorte og jeans, har funket utmerket.
Vis hele sitatet...
Ja det stemmer, men det jeg prøvde å få frem er at det er ikke slutten om du er på den lave siden eller at man trenger å være 2 meter eller mer for å ha draget.

Det er et trekk ut av mange og det er hele pakka som gjelder ikke bare 1 trekk.
Som kvinne selv her, er jeg å finne i mer chill klær, typ joggebukse og hettegenser/t-skjorte, for jeg driter i hva andre tenker om meg, for det er da ikke klærne som definerer meg. Idet jeg åpner kjeften, blir omgivelsene derimot mer klar over hvem jeg er. For en fremmed ellers, er det mer ens kroppsspråk og -holdning som gir en "vibe" om hva slags type man er. Men, og dette er et stort MEN, menneskehjernen har flere bias, og å være seg selv bevisst de fallgruver og forutinntakelser basert på tidligere erfaringer, gir rom for en mentaliserende og åpen holdning som gir deg muligheten til å vise hvem du er. Blinde personer har kjærester de, og er kanskje liiiiiiitt vanskelig for dem å se hva du har på deg
Så lenge det du har på deg er rent og kler din personlighet så er du på god vei. Rocker klær med god plass i, men ikke typ 2xl. Har aldri hatt problemer med damer, og gjelder egnt alt fra sosser til vintage-damer. Måten du bærer deg på og renslighet er det jeg har kommer frem til er det som gir et godt førsteinntrykk, resten går på personlighet.
Jeg tror det viktigste er at klærne du har matcher, trenger ikke se ut som en fuc*boy men antrekket ser gjennomtenkt ut.

Mitt spørsmål er egentlig om jenter bryr seg om skoene du bruker?
Siden så mange gutter/menn virker ekstremt opptatt av å ha freshe jordans or whatever
Sitat av TheBlackLodge Vis innlegg
Mitt spørsmål er egentlig om jenter bryr seg om skoene du bruker?
Siden så mange gutter/menn virker ekstremt opptatt av å ha freshe jordans or whatever
Vis hele sitatet...
Etter egen erfaring har ikke sko altfor mye å si Gått i de samme nedslitte air forca i over tre år nå, så har du noen cleane og nøytrale sko tror jeg det er det viktigste.

Er vel ikke akkurat noe negativt med freshe sko, men dunks og jordans etc. er vel bare for å forbedre outfitet bittelitt om du bryr deg om merker og slikt