Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 929
Bruker å ta toleransepause når jeg har røyket i en liten stund eller jeg har wastet opp alle pengene på det. Første gang for ca 1 år siden, med kanskje snittlig 1-2 ganger røyking i uken.

Selvom jeg kjenner flere som røyker som bare faen, så virker det som jeg er den eneste som blir fryktelig deprimert første dagen uten og sakte mere og mere for hver dag.

Hadde vært aller best å slutte helt, men blir lite søvn uten en sovepille eller 0,2 før jeg legger meg. Noen som har teknikker eller triks de vil dele? Hvordan gikk det for deg når du tok en lengre pause/stoppet?

Er ikke intrisert i å røyke såpas ofte at de dagene uten blir dårlig. Hvor ofte røyket dere på en uke, og opplevde dere noe av det samme jeg gjorde? Slitne dopaminreseptorer ødelegger dagen, og lite søvn hjelper heller ikke
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Søvnproblemene går over etter stund så lenge du holder deg unna rusmiddelet. Å slite seg ut med trening ila dagen, stå opp tidlig, spise tidlig middag og legge seg tidlig hjelper