Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1132
Anonym bruker
"Irritert Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Jeg har da klart å «slutte» med veldig store mengder benzo som - 5-10 Rivotril, 5-10 xanor om dagen, gjerne 10 av hver, om ikke påfyll og. Tok også en del FluAlprazolal, Clonazolam denne perioden.

Nå er jeg nede på 10-15 mg valium om dagen.

Jeg dro på avrusning da jeg skjønte det gikk for langt, og var der bare en uke og stoppet med nedtrappingen på 100 mg sobril hver dag fra dem den 3 dagen da jeg ville bli ferdig fortere, sta og idioti.

Også meldte jeg meg ut da jeg ikke orket å høre på at flere av dem ville stjele antibac flaska for å bli fulle når jeg satt i full abstinens.

Så jeg dro til legen for å få en nedtrappings plan med han - gjerne med urin prøver, det gikk ikke for legen på avrusning hadde skrevet ikke noe mer benzo på meg - «greit nok» men her kommer jeg for hjelp og trappe ned med min lege, og gjerne ta urinprøver for å vise også, blankt nei.
Så da sa jeg; Hvor tror du jeg har fått alt sammen fra? Ikke deg, da lo han og sa at han skjønte det, men han kan desverre ikke hjelpe. - Neivel.

Da gikk jeg til verks selv og fiksa meg en mengde valium og klart å trappe ned på dette til 10-15 mg om dagen, men nå er det umulig å få noe som helst av HJELP eller valium, for alle selger jo rivotril og xanor, noe jeg ikke vil rote meg borti.

Er mitt eneste alternativ og dra til ett land jeg kan få dette lett fra apotek/lege m.resept?
Og hvilke land har dere erfaring med evt ang valium osv over disk/lett fra lege?

- og til dere som leker med benzo, trapp ned å stopp. Rent helvette.


Takk for svar.
Leter du så finner du blåvalium også
Anonym bruker
"Irritert Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Om over du mener over det mørke stedet, så tar det sin tid for å komme til meg. Her i min by går det som oftest i xanor og Rivotril, det folk blir avhengig av fort vettu.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har strekt meg såppas langt at jeg er villig til å betale 2000 for 100. Betaler ikke 3500 som jeg hørte om, da får jeg heller sovne inn.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg tenkte på at det som regel finnes overalt. Bare man leter nok.

Det var meget dyrt ja.
Anonym bruker
"Irritert Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skjønner, har gjort det før.

Men nå er det rivo og xanor som blir prioritert her virker det som. Har gått igjennom alle mine mulige kanaler, og er ikke noe «sted» i byen vi kan dra her.. :/
Siden du har vært på avrusning står det nå med rød skrift, store bokstaver og tjukk understrek at du ikke skal ha piller pga rusproblem i legejournalen din. Du kommer nå til å slite med å få smertestillende eller andre nødvendige medisiner fordi du er "registrert" som rusmisbruker. Så du må alltid bli dratt tilbake til det kriminelle miljøet hvis du noen gang skulle virkelig trenge medisin. Velkommen til bakvendtland.
Sist endret av Sondre; 21. februar 2022 kl. 12:19.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke verre enn å gå på darkweb,tar noen dager men det kommer nå,får du det veldig mye billigere også
Rart hvor forskjellig praksis det er blant leger. Jeg fikk alltid høre at benzo ikke var noe medisin og det var først etter jeg var på avrusning at jeg fikk benzo fra lege ironisk nok.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sondre Vis innlegg
Siden du har vært på avrusning står det nå med rød skrift, store bokstaver og tjukk understrek at du ikke skal ha piller pga rusproblem i legejournalen din. Du kommer nå til å slite med å få smertestillende eller andre nødvendige medisiner fordi du er "registrert" som rusmisbruker. Så du må alltid bli dratt tilbake til det kriminelle miljøet hvis du noen gang skulle virkelig trenge medisin. Velkommen til bakvendtland.
Vis hele sitatet...
Har sett mange her inne har skrevet det samme som deg, men det er ikke min erfaring i det heletatt.
Jeg drakk meg nesten spent ihjæl, fikk leversvikt og åreknuter i spiserøret. Spiste rivo og xanor som sukkertøy i mange år.
Har vært rusfri i tett på 10 år nå.
Alt dette står i journalen min.
Alikevel fikk jeg tramadol når jeg hadde vondt i ryggen, og apodorm når jeg sleit med søvnen.
Vet ikke om jeg er heldig med legen min, eller det er dere som har møtt på rævhøl?
Sitat av Downers Vis innlegg
Leter du så finner du blåvalium også
Vis hele sitatet...

Ikke at jeg har lett etter blåvalium, men ikke anbefal noen å kjøpe blåvalium da det er kanskje det benzoet som er mest forfalsket siden tidenes morgen. Til og med kommet frem at de brukte maling... Tenk.. Maling, for å få blåfarge.

De siste jeg så, er ikke noe jeg hadde puttet i munnen.

Kudos til deg som klarte å avhekte deg.

Jeg gjorde det cold turkey når jeg var superhektet og overlege på psykiatrisk trodde ikke på meg da jeg fortalte hvor mye jeg hadde brukt.
Trodde jeg var i afghanistan og beskyttet en barneskole. Jeg hadde løpt etter et militær helikopter i sivil, og skulle være med. Fikk meg en HK416 i sivil klær.

Mitt beste og verste år....

...det endte med at jeg militærhilste på noen, splitter naken før det bar til legevakten osv. For dem som lurte.. Dette var da på cold turkey etter benzo bruk.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet ikke om jeg er heldig med legen min, eller det er dere som har møtt på rævhøl?
Vis hele sitatet...

Det er så mange forskjellige typer personligheter, nesten like mange forskjellige leger. Gjennom karrieren går de på mange forelesninger/seminarer for oppfriskning innen div.

Jeg tror mange leger har sin egen forståelse og andre følger boken blindt pga de ikke vil miste div rettigheter.


Dette er ikke en vandre historie; om han legen som gikk opp i "Parken"(Den tidligere åpne ruscenen i Bergen). Det var faktisk en lege som gikk opp i parken og spurte om noen trengte hjelp.

Jeg forstår ikke tankegangen hans, men han grisehektet en kvinne på Rivotril, noe som har ødelagt hele livet hennes, ikke at det kun er legen sin skyld..!

Men folk er forskjellig som folk er lik, utdannelse har fuck all og si på hvilken personlighetstype man møter.
Sist endret av Naturgrønn; 21. februar 2022 kl. 18:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tja, med «blåvalium», mener folk oftes benzedin, apaurin osv. roche blåvalium kan jeg ikke huske å ha sett noen gang. Diazepam er blandet de mest utbredte benzodiazepiner på svartemarkedet, ilag med xan og riv. Finner du ikke i byen du bor, sjekk ut darknet
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Tja, med «blåvalium», mener folk oftes benzedin, apaurin osv. roche blåvalium kan jeg ikke huske å ha sett noen gang. Diazepam er blandet de mest utbredte benzodiazepiner på svartemarkedet, ilag med xan og riv. Finner du ikke i byen du bor, sjekk ut darknet
Vis hele sitatet...
Roche 10mg er jo mye av ute nå.