Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3369
Vet ikke hva som har skjedd, men i helga mista jeg alle (100++) tabs jeg hadde åpna i google chrome på telefonen min

Jeg er noe tvangsprega, og det fantes derfor tabs om gjøremål og ting jeg hadde tenkt komme tilbake til, som har vært der de siste åra(!!)..... Og så må jeg gjerne få en preken på at disse burde lagres på en annen måte, men så har de holdt seg der så lenge at jeg ikke har sett behovet før nå..... Prøver lese meg opp selv, men finner ikke ut hvordan jeg får alle disse restora. Er det noen jeg kan betale i Oslo som kan hjelpe meg med dette?
På den nyeste versjonen av Chrome finnes det en funksjon som heter Gjenåpne den lukkede fanen.. https://i.gyazo.com/d4a4e57066c8801c...73bd253dbe.png

Vet ikke om det hjelper på 100+ men verdt et forsøk

Ser nå du skriver på telefon.... Dette gjelder pc....
Sist endret av Oddiii; 13. februar 2022 kl. 20:36.
Trådstarter
6 2
Dessverre gjelder det telefonen. Hadde det vært pc så hadde alle fanene kommet opp som mulig å gjenopprette sammen
Mulig du kan gå gjennom Chrome-loggen for å finne sidene du har vært innom. Å gjenopprette alle tabsene er nok en lost case.
Ja, ta heller og åpne alle fra loggen, det blir nok eneste mulighet her.