Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1397
Han som har disse påstår det er utenlandske lyrica og ca 1000mg, kan det stemme?

http://110701x1f2aa
Sist endret av fesk_; 5. februar 2022 kl. 15:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bilde funker ikke
[/url]

Sitat av fesk_ Vis innlegg
[/url]
Vis hele sitatet...
Tipper koffein kapsler fra helvette
Sist endret av fesk_; 5. februar 2022 kl. 16:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av fesk_ Vis innlegg
[/url]


Tipper koffein kapsler fra helvette
Vis hele sitatet...
Aldri sett! Ser mer ut som noen ADHD-meds dem klumpene inni, men jeg vet ikke. Trodde du mente dem røde og hvite uten merke når du sa utlandske. Mye lyrica på markedet nå for tiden.

Men er vell bare å svelge en hel/halv/kvart å finne ut? Hvor mange mg skal dem være?
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått sånne på rusakutten etter å ha blitt lagt inn nedkjørt og jævlig. Tror jeg sov i nærmere to døgn etter inntak.
Fant dem på Google ved å søke opp "Transgender green and white lyrica" sto ikke noe om hvor mye som var i dem, men da er det nok lyrica.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tomme pillekapsler koster ikke mye på nett, hva som helst kan være i de kapslene.
D der ser ut som orfiril long kapsler. Brukes bl.a til epilepsi å bi polar diagnoser, samt endel på avrusnings klinikker også.
Det der ser mest ut som hvite og grønne pillekapsler med ukjent innhold.
Sitat av Downers Vis innlegg
Det der ser mest ut som hvite og grønne pillekapsler med ukjent innhold.
Vis hele sitatet...
Jeg fant dem ved Google søk, sto det var lyrica, var like på bilde. Sikk lyrica.
Godt mulig det er lyrica,men jeg har vanskelig for å tro det er 1000mg.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Fant dem på Google ved å søke opp "Transgender green and white lyrica" sto ikke noe om hvor mye som var i dem, men da er det nok lyrica.
Vis hele sitatet...

Transparent skulle det stå! LOL!!!!
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tull benzoknekk, 1000mg lyrica finnes ikke i noen land, om så er disse hjemmekapsla. Noe jeg tviler meget sterkt på.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tull benzoknekk, 1000mg lyrica finnes ikke i noen land, om så er disse hjemmekapsla. Noe jeg tviler meget sterkt på.
Vis hele sitatet...
Sa aldri den var 1000mg. Gjorde jeg det?
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Jeg fant dem ved Google søk, sto det var lyrica, var like på bilde. Sikk lyrica.
Vis hele sitatet...
Sikkert noen hvite å grønne kapsler. Det er alt man vet.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smak på litt av pulveret/kulene..lett å kjenne igjen smaken av lyrica om du har smakt den før.
▼ ... over en uke senere ... ▼
fesk_'s Avatar
Trådstarter
Fant ut at det var orfiril haha