Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1384
Jeg lurer på når man burde stoppe opp å sniffe speed. Jeg blir ikke fornøyd med rusen så jeg fortsetter litt til, så tar jeg en lang pause å drikker vann så begynner jeg igjen. Eneste som skjer er at jeg blir bare mye mer paranoid. Jeg kommer til å ta flere linjer nå men vet ikke når jeg bør stoppe! Lengter etter den gode rusen.

Please hjelp!
... når man må lage en tråd på et internettforum for å spørre om når man bør slutte å hive i seg.

Det du gjør nå kalles for å jakte dragen. Uansett hvor mye du prøver så får du ikke tilbake speed-rushet før du har fått søvn og latt det gått minst et par dager til neste turné. La de stakkars reseptorene dine ta helg nå, så ser du at det blir en markant bedre effekt neste helg.

Lykke til
Sist endret av TrippyPippi; 5. februar 2022 kl. 00:46.
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
... når man må lage en tråd på et internettforum for å spørre om når man bør slutte å hive i seg.

Det du gjør nå kalles for å jakte dragen. Uansett hvor mye du prøver så får du ille tilbake speed-rushet før du har fått søvn og latt det gått minst et par dager til neste turné.
Vis hele sitatet...
Beklager er ny på freak, så beklager hehe… Men ja kan vel si at jeg gjør det. Skal ha urinprøve snart så må egentlig få brukt alt før i morra. Bare lurte på om kroppen tydelig sier ifra når nok er nok
Eneste som skjer er at jeg blir bare mye mer paranoid.
Der bør du stoppe.
Sitat av Dr.Krib Vis innlegg
Beklager er ny på freak, så beklager hehe… Men ja kan vel si at jeg gjør det. Skal ha urinprøve snart så må egentlig få brukt alt før i morra. Bare lurte på om kroppen tydelig sier ifra når nok er nok
Vis hele sitatet...
Ja, kroppen din sier tydelig ifra når det er nok. Du skriver at du har paranoia og hjertebank etter å ha snortet to gram amfetamin på to dager, allerede her bør varselslampene begynne å gløde.

Det skal egentlig ikke være nødvendig å legge ut en tråd og spørre om slikt når kroppen og hjernen din allerede prøver å gi deg et lite hint. Fortsetter du på stuken som nå så frykter jeg en psykose-episode, og det er ikke så særlig gøyalt, så ville personlig å ha spart posen du har til en senere anledning. Den urinprøven er forbigående.

Har du noe å lande på?
Sist endret av TrippyPippi; 5. februar 2022 kl. 00:54.
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Ja, kroppen din sier tydelig ifra når det er nok. Du skriver at du har paranoia og hjertebank etter å ha snortet to gram amfetamin på to dager, allerede her bør varselslampene begynne å gløde.

Det skal egentlig ikke være nødvendig å legge ut en tråd og spørre om slikt når kroppen og hjernen din allerede prøver å gi deg et lite hint. Fortsetter du på stuken som nå så frykter jeg en psykose-episode, og det er ikke så særlig gøyalt, så ville ha spart posen du har til en senere anledning. Den urinprøven er forbigående.
Vis hele sitatet...
Opplevd psykose før ja, og det hadde tatt seg ut om det skjedde her på en rusinstitusjon hahhha. Takk for hjelpen😁
Sitat av Dr.Krib Vis innlegg
Opplevd psykose før ja, og det hadde tatt seg ut om det skjedde her på en rusinstitusjon hahhha. Takk for hjelpen😁
Vis hele sitatet...
Ikke særlig optimalt nei Finn deg en 2 timers hardcore tysk BDSM anal fisting video og kos deg
... Når fuglene kvitrer, og du innser det er kl15 søndag formiddag og spriten er tom.
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Ikke særlig optimalt nei Finn deg en 2 timers hardcore tysk BDSM anal fisting video og kos deg
Vis hele sitatet...
Du er kaos ass HAHHAH. Et siste spørsmål forresten. Når jeg sniffer føles det ut som det går rett ned i halsen. Er det vanlig?
Sitat av Dr.Krib Vis innlegg
Du er kaos ass HAHHAH. Et siste spørsmål forresten. Når jeg sniffer føles det ut som det går rett ned i halsen. Er det vanlig?
Vis hele sitatet...
Ut ifra det forbruket du har beskrevet det siste sjefen så skal du ikke se bort ifra har du har perforert neseveggen din, og alt du snorter bare havner rett i svelget. Ikke uvanlig!

Anbefaler deg å ta deg en fastlegetur. Mvh
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Ut ifra det forbruket du har beskrevet det siste sjefen så skal du ikke se bort ifra har du har perforert neseveggen din, og alt du snorter bare havner rett i svelget. Ikke uvanlig!

Anbefaler deg å ta deg en fastlegetur. Mvh
Vis hele sitatet...
Shitt, det er vel ikke noe permanent vel? Og selv om det går i svelget blir det vel ikke wasta?
Sitat av Dr.Krib Vis innlegg
Shitt, det er vel ikke noe permanent vel? Og selv om det går i svelget blir det vel ikke wasta?
Vis hele sitatet...
Nei. Hvor lenge har du vært våken da champ?
Sitat av TrippyPippi Vis innlegg
Nei. Hvor lenge har du vært våken da champ?
Vis hele sitatet...
Jeg husker ikke om jeg sov eller ikke i går men startet å sniffe på onsdag. Har ikke tenkt over det før nå ass…
Sitat av Dr.Krib Vis innlegg
Jeg husker ikke om jeg sov eller ikke i går men startet å sniffe på onsdag. Har ikke tenkt over det før nå ass…
Vis hele sitatet...
Du har mulig vært våken siden onsdag. At du er paranoid nå er ikke rart i det hele tatt. Første stripa er alltid den beste, den følelsen får du ikke før du har sovet å hvilt deg litt før du begynner på igjen.