Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2491
Hei.

Kjøpte for en tid tilbake babyshibanu og Floki via Meta mask. Trykket sikkert 100 ganger for å få swappet fra usdt. Som jeg overførte fra walleten fra Binance.

Slik jeg har forstått det skal pancake og meta på et vis kobles sammen. Og at jeg via pancake kan trade det som står på meta walleten.

Stemmer dette? Jeg får det hvertfall ikke til å fungere.

Alle tips mottas med stor takk
Trykk på 'Connect wallet' inne på pancakeswap-siden og velg metamask
Har gjort dette. Men får ikke opp korrekt verdi. Står bare 11 usd. Ikke noe om babyshib eller floki. Hva har jeg surret til med her?
Metamask må være satt opp til Binance Smart Chain network for å fungere riktig på PanCakeSwap. Default network er Ethereum, som vil vise feil verdier om du kobler den rett opp til PCS. PCS er BSC network.
Sjekk at du har gjort dette riktig, evt les her (bla ca halvveis for setup av BSC i metamask).
Hvis du ikke ser assets(tokens du eier) i metamask, kan du kopiere wallet addressen din og sjekke manuelt på www.bscscan.com.
Trykk på "Account 1" (default navn) i Metamask for å kopiere wallet adressen din og sjekk på bscscan.
Der skal du kunne se alle transaksjoner og assets/tokens du holder på adressen din.
Hvis noe ikke vises i Metamask, er det fordi du ikke har lagt til Token i MetaMask.
Du kan gå inn på bscscan og kopiere contract address fra alt du holder der, og legge til /importere i Metamask. Da skal det vises i Assets.
Velg en token i rullgardin-lista til venstre og kopier contract adress til høyre.