Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3198
Første gangene jeg røykte hasj (lenge siden), det var en lys type, ganske mye volum 3.5g så ut som 10g av afgan liksom. Men det som var spesielt med den typen, jeg hadde ingen head-high, og det var ikke bare første gangen, men alle gangene jeg røyket den typen (dealeren min, hadde den hele tiden, så var kun den jeg røykte i starten)

Kan beskrive effekten litt bedre, det føltes ut som jeg fløt i kroppen, var lykkelig.

Men om jeg går ut å kjøper litt weed eller hasj nå, så er alt jeg opplever enten head-high, eller både head-high og body-high samtidig.


Hvilken strains som gir kun head high? Og er det noen som har fått dem de siste årene?
Sist endret av BenzoKnekk; 18. desember 2021 kl. 03:56.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Første gangene jeg røykte hasj (lenge siden), det var en lys type, ganske mye volum 3.5g så ut som 10g av afgan liksom. Men det som var spesielt med den typen, jeg hadde ingen head-high, og det var ikke bare første gangen, men alle gangene jeg røyket den typen (dealeren min, hadde den hele tiden, så var kun den jeg røykte i starten)

Kan beskrive effekten litt bedre, det føltes ut som jeg fløt i kroppen, var lykkelig.

Men om jeg går ut å kjøper litt weed eller hasj nå, så er alt jeg opplever enten head-high, eller både head-high og body-high samtidig.


Hvilken strains som gir kun head high? Og er det noen som har fått dem de siste årene?
Vis hele sitatet...
Å jakte på de første gangene du var fjern er akkurat som å jakte på drager.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Å jakte på de første gangene du var fjern er akkurat som å jakte på drager.
Vis hele sitatet...
Joda, men de første gangene, er nesten et halvt år med samme hasjen og samme effekt.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Velkommen til svartemarkedet kompis, hadde en plate fra 2016 lys fin pollen. Finner mest sannsynlig aldri den samme typen igjen.
"Pakistan Chitral Kush: This strain is 100% indica and it grows in the wild in a Pakistani province called Khyber Pakhtunkhwa. It stands out due to its spectacular resin production, making this plant one of the most used in as far as hash extractions."

Må ha vært den?
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor må det den? Du fikk en headhigh sier du, det stemmer ikke med 100% indica. Sativa derimot gir denne "headhigh" effekten.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor må det den? Du fikk en headhigh sier du, det stemmer ikke med 100% indica. Sativa derimot gir denne "headhigh" effekten.
Vis hele sitatet...
Mente (body)-high*

Den første jeg testet ga KUN body high. Og det er det jeg trengte navnet på.
Sist endret av BenzoKnekk; 22. desember 2021 kl. 18:29.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du skrev rett, bare jeg som skum-leste når jeg så posten din, beklager. Men om det er critical kush eller ikke, kan ingen svare deg på. Ta deg entur til Amsterdam eller Christiania i køben så finner du det du leter etter.
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Kan beskrive effekten litt bedre, det føltes ut som jeg fløt i kroppen, var lykkelig.

Men om jeg går ut å kjøper litt weed eller hasj nå, så er alt jeg opplever enten head-high, eller både head-high og body-high samtidig.
Vis hele sitatet...
Hvordan du husker det og hvordan det var er to forskjellig ting.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hvordan du husker det og hvordan det var er to forskjellig ting.
Vis hele sitatet...
Husker alt jævlig godt, den hasjen hadde dealeren min kanskje et halvt år den perioden.

Hadde body high, null head high, lå i sengen hørte på musikk. Så ble jeg introdusert til afgan og det var straigth up helt annen high en jeg hadde hatt før.

Men jeg fikk tak i hasj med liggnende effekt i 2020, når det var skikkelig tørke, var ikke 100% Indica, men starten av turen var head high, og slutten var en rolig body high.


Effekten på den første jeg testet var på en måte følesen av å være bakskev/nedtur, men mye sterkere.
Sist endret av BenzoKnekk; 22. desember 2021 kl. 20:27.
Eneste du kan gjøre er nokk snakke med dealer en å røyke til du finner entil hasj som har sånn body high
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å prøve å google seg frem til riktig strain som er brukt i hasjen du har fått blir som å lete etter nåla i høystakken.
Det finnes tusenvis av strains, minst 1/3 har effekten du beskriver.
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Kan beskrive effekten litt bedre, det føltes ut som jeg fløt i kroppen, var lykkelig.

Hvilken strains som gir kun head high
? Og er det noen som har fått dem de siste årene?
Vis hele sitatet...
Vanskelig å finne en spesfikk strain når du motsetter deg selv i samme setning - indica, sativa??

OT, sjekk ut https://www.leafly.com/ btw for å se på ulike strains.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vanskelig å finne en spesfikk strain når du motsetter deg selv i samme setning - indica, sativa??

OT, sjekk ut https://www.leafly.com/ btw for å se på ulike strains.
Vis hele sitatet...
Indica, skrev feil siste setningen på første innlegget... Mente body high
Anonym bruker
"Rik Svin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Indica, skrev feil siste setningen på første innlegget... Mente body high
Vis hele sitatet...
Hvis du spesifikt ser etter body highs, så er indica din kamerat. Vanskelig å få tak i indica specific only med mindre du har en deilig dealer.

Hasj har alltid vært indica heavy, idk, som oftest fra marocca?


Kjøpe ulike strains i Norge er russisk rulette, fordi det ikke selges bak disken med sertifikat. Du må nesten bare prøve det selv eller stole på din dealer.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Hvordan du husker det og hvordan det var er to forskjellig ting.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk ei klype av en plate en kompis hadde kjøpt nyttår 2019, jeg husket den frem til Juli 2020 når jeg fikk prøve den igjen, å det var akkurat likt som jeg husket det
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
"Pakistan Chitral Kush: This strain is 100% indica and it grows in the wild in a Pakistani province called Khyber Pakhtunkhwa. It stands out due to its spectacular resin production, making this plant one of the most used in as far as hash extractions."

Må ha vært den?
Vis hele sitatet...
Da vet jeg hvor jeg skal dra neste gang jeg besøker fammen i Pakistan
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å prøve å google seg frem til riktig strain som er brukt i hasjen du har fått blir som å lete etter nåla i høystakken.
Det finnes tusenvis av strains, minst 1/3 har effekten du beskriver.
Vis hele sitatet...
Nå må du skjerpe deg litt. Det ville nok vært mer som å lete etter én spesifikk knappenål i et basseng fylt med knappenåler
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frank Dank Vis innlegg
Nå må du skjerpe deg litt. Det ville nok vært mer som å lete etter én spesifikk knappenål i et basseng fylt med knappenåler
Vis hele sitatet...
Really....?