Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1597
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla! Har brukt mye gatespeed i noen år, fikk tilbud om å bytte i noe ritalin 40mg, men jeg liker den euforien og pøapringa man får av det, får man det av å snorte eller svelge ritalin? Mvh
Anonym bruker
"Villig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns ritalin er dårlig å ruse seg på, får veldig nedtur også.
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke å anbefale,møkkarus
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva er det beste jeg kan gjøre for å oppnå en rus/kick? R depot. Knuse og sniffffe?
Ritalin er begredelig som rusmiddel. Personlig opplever jeg ikke annet enn hjertebank og angst dersom jeg forsøker å ruse meg på det. I mindre, terapautiske doser kan det derimot være effektivt hvis man av ulike grunner trenger å holde seg våken, konsentrert og skjerpet. Det er bl.a. høy etterspørsel etter kapslene i visse akademiske kretser.
Anonym bruker
"Overtalt Karybdis"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drittdop,heller tatt «gate» speed istedn det funker ikke noe lenge me ritalin å må ta en haug
De gangene jeg har prøvd ritalin så synes jeg ikke det har gitt noen digg rus. Følte og at jeg måtte hive innpå en del for å få noe merkbar virkning.

Jeg er alt for glad i fart desverre. Om du også er det og er vant til det så tror jeg ikke ritalin vil være så kult. Ikke verd prisen imo.
Det kan være en viss fare for at du fortsetter og tar mer og mer ritalin i jakten på følelsen du får av gatespeed . Dette kan føre til at du før angst fra en annen verden ett døgn senere. Vær obs på å ikke overdrive inntak av ritalin, den er ikke snill sånn
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Knuse og sniffe eller droppe. Synes det er digg sammen med noen pils eller noe vin. Noe kjip nedtur med skallebank. Brukt en del av dette, heller lite amf.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe dritt og svelge / sniffe. Fikk grei sving av og løse opp og skyte det inn i åra den tiden vi skjøt alt.. stempelet og kanylen klukka igjen og var tett av gurba etter 3-4 filtreringer så det er vel langt ifra helt sunt for helsa.
Men generelt dårlig greier vs gatepulveret