Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1199
Er det forska noe på dette? Syns jeg merker forskjell mellom subutex og suboxone.
Tror ikke det er skadelig men mange som reagerer på nalaksonen i suboxone, og egentlig er det jo bortkasta å ha nalakson i suboxone siden det er borte fra kroppen etter et par timer tror jeg.
Sitat av Imawesome Vis innlegg
Tror ikke det er skadelig men mange som reagerer på nalaksonen i suboxone, og egentlig er det jo bortkasta å ha nalakson i suboxone siden det er borte fra kroppen etter et par timer tror jeg.
Vis hele sitatet...
Det er vel for at riktig inntaksmåte skal følges. Det går vel ikke å skyte suboxone? I tillegg skjer overdoser fort og da er det greit at nalokson er der og blokkerer.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Det er vel for at riktig inntaksmåte skal følges. Det går vel ikke å skyte suboxone? I tillegg skjer overdoser fort og da er det greit at nalokson er der og blokkerer.
Vis hele sitatet...
jeg har skutt suboxone, gikk helt fint det så lenge det er i tablettform. Tvilsomt at overdoser skjer når man går på sub da det binder seg til reseptorer så godt.
Sitat av Imawesome Vis innlegg
jeg har skutt suboxone, gikk helt fint det så lenge det er i tablettform. Tvilsomt at overdoser skjer når man går på sub da det binder seg til reseptorer så godt.
Vis hele sitatet...
Jeg også har skyti suboxone flere ganger uten at jeg har merket noe abstinens symptomer i det hele tatt, slik som det blir hevdet. (men var ikke det tråden gjaldt)

Jeg lurte mer på om nalokson er skadelig for kroppen. Buprenorfin er jo ikke bra for kroppen i utgangpunktet, så nalokson i tillegg hvis man egentlig ikke har behov for det, syntes jeg er idioti! Dessuten er Suboxone tablettene svindyre iforhold til vanlige buprenorfin tabletter
Sist endret av syrebiten; 15. november 2021 kl. 19:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
nalakson kan ha heldig effekt mot forstoppelse, merket noe forskjell der fra ren bup til subuxone? Det sies jo at subuxone ble utviklet bare for at de som lagde subutex ville ha patent lengre, og dermed kom opp med en pille som inneholdt nalakson i tillegg. Den blokkerende effekten subuxone har kommer fra bare fra buprenorfinen, og ikke fra nalakson. Man får jo oksykodon + nalakson piller også.
Sitat av Jeglikerdegikke Vis innlegg
nalakson kan ha heldig effekt mot forstoppelse, merket noe forskjell der fra ren bup til subuxone? Det sies jo at subuxone ble utviklet bare for at de som lagde subutex ville ha patent lengre, og dermed kom opp med en pille som inneholdt nalakson i tillegg. Den blokkerende effekten subuxone har kommer fra bare fra buprenorfinen, og ikke fra nalakson. Man får jo oksykodon + nalakson piller også.
Vis hele sitatet...
ikke brukt nok suboxone til å utale meg om forstoppelse, alt jeg vet er at jeg sliter med fordøyelsen når jeg tar mer enn 6mg sub om dagen. Tar jeg 8mg eller mer, over et par dager, så blir jeg ekstra hard i magen.
Ja tviler ikke på at dem er såpass kyniske.

Ser på Dopesick.s01e01.NORDIC.720p.DSNP.WEBRIP.DD.5.1.h264-SERiETiD nå! Der følger man familien som sto bak firmaet som eide og utviklet noe som kalles for "Oxycontin/codone". Anbefales, hvis man er interessert i emnet!