Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 677
Hei!

Har tenkt på dette lenge og bare aldrig spurt. Finner ikke noe om det på forumet heller men, lets go.

Har røyket Hasj i snart 2 år, bruker det ganske medisint til å behandle angst og litt kos i helgene innimellom.


Jeg tåler ikke smaken av tobakk, og mekket dermed med "real leaf" en periode til jeg ble tom. Lærte meg å mekke av en kompis som nesten alle andre antar jeg.


Etterhvert ble jeg lat, og det jeg gjør nå når jeg har brunt er at jeg tar å knuser det eller former det i masse smått, så hiver jeg bare det inn i bolla på bongen å ripper. Røyken som kommer da er jo bare skapt av det brune i bolla, tenker derfor det er "renere" enn om mikset med tobakk. Toleransen føler jeg derimot er lavere om tobakk er involvert?


Noen som kan gjøre meg klok på dette?
Anonym bruker
"Kjær Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nikotinen mangler? Det gir en renere men litt annerledes high.

Du får kjøpt Real Leaf på Norske nettbutikker helt lovlig.
Når man blander med tobakk og røyker på bong, så vil nikotinen skape synergi med THC og man får raskere effekt. Selv blir jeg andpusten og får et voldsomt kick av dette samme sekund jeg blåser ut røyken, som er grunnen til at jeg røyker på den måten. Hvis du fra før av er vandt med å røyke reint, så vil jeg anbefale deg og fortsette med det, og unngå tobakk.