Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1983
Jeg bruker å ha minst 30 snaps og mange fb varsler når jeg våkner om morgenen, idag hadde jeg kanskje 8 - så ante ugler i mosen allerede da.
Jeg får ikke åpnet noen videosnapper, Facebook lukker seg selv hver gang jeg trykker innpå, messenger er jeg logget ut av, samme skjedde med Snapchat nå.
Meldinger forsvinner og på kamerarullen vises bare de siste bildene.
Har jeg virus, eller hva? Vet noen om et virusprogram? Er ikke noe mobilgeni ...
Finn deg et virus program på AppStore og sjekk selv. Du skjønner vel at det er nyttesløst for oss å synse om du har virus på bakgrunn av det lille avsnittet med informasjon du gav. Du trenger ikke å være mobilgeni for å laste ned ett enkelt program på samme måte som snapchat, facebook osv heller, we are not your personal army..
Takk for trivelig svar 👍🏻
Har du prøvd å restarte ved å holde inn hjem og av/på knappen samtidig?
Hvilken modell har du, og type IOS?

Du kan ta en hard reset(hold hjem knappen og power knappen inne i 10 sek til du ser apple logoen, så slipper du powerknappen men forsatt holder inne hjemknappen til du kommer inn på menyen) så vil jeg anta problemet er løst. Apple er strenge på forskjellige apper som strømmer igjennom apple store, så sjangsen er liten for at du har virus(med mindre du har jailbreaka den)