Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  103 7019
Jeg å kakcoo lekte med tanken på irc om å få samlet nFF folket i regionen.
Så jeg bestemte meg for å poste for å se hvem som har hatt muligheten og når osv.

tenker kansje på en samling med alko+bbq inne i bildet i folkeparken i harstad ved grunnvannet. (15 min gange i fylla fra sentrum) der vi kan slå opp telt å grille å greier. for har fått det med meg slik at ikke alle er 18 enda osv..

så hvem kunne ha deltatt å når?
Jeg kan delta uansett tid bare det er en helg
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
bare sier det. det må være helg her å pga jobb..
Flytter jo til tromsø til helga. Men bare det er helg så skal det nok gå bra
Harstad ftw. Fødebyen min. Hadde jeg ikke vært i Oslo, så...
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
da har vi stadfestet at det skal være en helg. bare folk ser tråden å melder seg på så vi finner dato =)

ps: er det noen nFF i harstad som har en leilighet ellerno så send pm så får vi kansje flere valgmuligheter. min er sperret for slike ting en stund framover pga klager fra naboer osv
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Heh.. Jeg og ztaale har lekt med ideen om å ha noe i tromsø til høsten. Men jeg er med uansett. Harstad er jo bare ett steinkast unna
merkelig hvordan avstander som her sørpå ville vært uoverkommelige er i nabolaget der oppe i nord
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av InTrance
merkelig hvordan avstander som her sørpå ville vært uoverkommelige er i nabolaget der oppe i nord
Vis hele sitatet...
Her oppe får vi alt til bare vi legger litt vilje i det Nå bor jeg en ca. 2 timer unna Narvik/Tromsø/Harstad
Om dere hadde lagt det til Narvik i stedet hadde jeg vært med.
Dont get me wrong, men ting er ikke bare et steinkast fra hverandre her i nord.

Magisk: kosepå
Finn en dato folkens så skal jeg se om jeg får kasta meg med på dette, har ikke noe bedre å ta meg til liksom.. Finnmark, troms, whatever jeg skal se om jeg klarer å komme meg nedover
hmmm.. nFF treff i harstad.. *leke med tanken* Sure, why not! Tid å sted, å jeg skal vel klare å møte opp.
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
charzer: harstad er nermere tromsø med hurtigbåten en narvik er derfor harstad =p sitt på kackoo du.

men for å ta en dato ut av det blå.
hva med helga 1-2-3 juli eller andre helga 8-9-10?
trenger ikke være en hel helg. dag en til dag 2 er nok liksom..

å ztaale. jeg er med på et i høst i tromsø i tilleg å jeg ;0)
Sist endret av Psych|Com; 20. juni 2005 kl. 23:26.
jeg er med er ikke SÅ LANGT fra Bodø
Jeg ville vell vært en søppelnerd hvis jeg ikke deltar.
Sitat av Psych|Com
charzer: harstad er nermere tromsø med hurtigbåten en narvik er derfor harstad =p sitt på kackoo du.

men for å ta en dato ut av det blå.
hva med helga 1-2-3 juli eller andre helga 8-9-10?
trenger ikke være en hel helg. dag en til dag 2 er nok liksom..
Vis hele sitatet...
Mulig jeg kan det. Men 1. juli er det en spesiell dag for familien (don't wanna talk about it) og 9. juli har søstra mi bursdag og det skal hvis festes og greier.
Mulig å ta en annen dato?
Hva er så fancy smancy med Harstad da? Legg det til Tromsø eller narvik, så skal jeg vurdere det.
Overlever jeg hvis jeg deltar?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Sitat av meitemark
Overlever jeg hvis jeg deltar?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig

Jeg elsker entusiasmen deres. Dere er villig til å vandre over fjell og krysse hav for å møte opp på nFF-treff
Poenget er jo at det ligger i midten
Dette høres jo arti ut, bare og si når og hvor treffet tar sted, så skal vel en altids få tid vist det ikke går utover jobben.
Sist endret av nPulz; 21. juni 2005 kl. 01:13.
Sitat av ztaale
Poenget er jo at det ligger i midten
Vis hele sitatet...
Det gjrø det vell strengt talt _ikke_ da, men jeg orker ikke legge meg opp i det.
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
Sitat av meitemark
Overlever jeg hvis jeg deltar?
Vis hele sitatet...
slapp av jeg skal passe på deg









ps: noen som vil ta på en ekte nff crew så er dette treffet tingen. (eller kjøre assasination)

Sitat av charzer
Mulig jeg kan det. Men 1. juli er det en spesiell dag for familien (don't wanna talk about it) og 9. juli har søstra mi bursdag og det skal hvis festes og greier.
Mulig å ta en annen dato?
Vis hele sitatet...
var bare får å finne på en dato. men må se hva som passer for de fleste
Hva er giggen da pshy?Skal alle komme til Harstad og så bare drikke? I så fall vil jeg gjerne treffe noen av de venninene dine Teh man g0t skillz!
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
hehe du tenker på venne lista mi ;0)
tja get together drinke eine tasse kaffe karsk å snakke data skit for så å dra den helt ut å feste ræva av seg ? hva gjør man ellers på nff gatherings?
jeg kan reklamere for bredband i harstad =p
Sist endret av Psych|Com; 21. juni 2005 kl. 02:23.
Sitat av r33l
Hva er så fancy smancy med Harstad da? Legg det til Tromsø eller narvik, så skal jeg vurdere det.
Vis hele sitatet...
Se der ja! r33l <3
Narvik!
Sitat av charzer
Se der ja! r33l <3
Narvik!
Vis hele sitatet...
kjeften charzer Vi legger det heller til tromsø
Aldri vært i Tromsø, men ikke for å fornærme noen eller noe; Det er sikkert bedre enn Harstad.
hehe...nei det har vi ikke sett ;-)
Count me in. Selv om jeg jobber fredag og lørdag
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av r33l
hehe...nei det har vi ikke sett ;-)
Vis hele sitatet...
Hey, har du problemer med skyss, så svipper jeg innom bardu og henter deg på veien Dette skal folk være med på. Vi driter i lange avstander. Er på tide vi får til noe skikkelig. Så vi kan vise jævlene i sør (no offence ) at vi også klarer å treffes.

Edit: Vi må finne på noe å gjøre. Noen ting som er utelukket: LAN (nå skal vi være sosial), Go kart (søkk vekk).
Jeg og Psy snakker om PaintBall. Noen som vet om man kan få lånt noe utstyr eller noe slikt? Kom med ideer folkens.
Sist endret av Magisk; 21. juni 2005 kl. 09:22.
Har det vært et nFF treff i "sør" tidligere?
Har kun vært her 1 år nå så hakke fått med meg så mye før det =/

Edit: Utrolig hvor mye man finner ut med et lite søk.. never mind
Sist endret av TechLash; 21. juni 2005 kl. 17:51.
Husk kamera og galleriet da
Hørtes bra ut om å bare sitte i en leilighet og drikke kaffe karsk, for å så gå ut en plass senere (hvis da alle er fyllt 18 år).

Kamera er en selvfølge
Sitat av HologeN
Hørtes bra ut om å bare sitte i en leilighet og drikke kaffe karsk, for å så gå ut en plass senere (hvis da alle er fyllt 18 år).

Kamera er en selvfølge
Vis hele sitatet...
That's the nord nårske way hehe...nei gidder ikke å sitte i en leilighet og drikke kaffe kars, men har ikke tid før etter jeg kommer hjem fra roskilde. Så det må bli etter den 1.juli.

Har et forslag, men det blir sikkert kasta i søppla av samtlige her. Hva med å stikke på ei eller anna hytte, chille ved havet, nyte sola og grille? Er litt lei betong og asfalt.
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
som sagt vist noen vil finne på noe extra så si ifra. jeg kan stille med reklame for trippel nett og adsl2 i harstad =p
kamera tar jeg å med ja ;0)
IvI du får laste bildene opp etterhvert som de sendes via email på moben...

men for å bestemme en dato slik at vi får noe håndfast.
8-9-10 eller helga etter? si hva som passer best. er vel bare charzer som vil ha helga etter men..

r33l: im in to that. bare å finne hytta det ;0)
plassen jeg tenkte med er ikke akkurat i byen da.men nært nok til at asfalten kan komme ganske så raskt vist noen får hjemlengsel. vet ikke hvordan det er med nFF folk så.
blir det sol snart så tar jeg bilde av plassen
Sist endret av Psych|Com; 21. juni 2005 kl. 18:57.
Du får ikke mekka deg noe hos forsvaret da? Har ikke de hytter der ut i havgapet
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Vel jeg kan sikkert alle helger, men stikker vekk den 20. juli. Så om det blir før det, så er det knall.

Edit: jeg har bil med plass til 4 nerder til, så de som bor på veien mellom salangen og harstad. Let me know, så er det sikkert plass
Sist endret av Magisk; 21. juni 2005 kl. 23:29.
####
Psych|Com's Avatar
Trådstarter
da blir det det helga 8-9-10 juli. høres ut som det passer best overalt.
r33l: desverre. forsvaret har ikke hytter her nede. å har ikke jeg tilgang til de. kan låne speiderhytta i folkeparken =p
se bort fra navnet leide den får et par hundre kr på 19 års dagen min. partey ;0) ligger rett atme grunn vannet å.
men er folk villige til å betale noe for dette da?
Tja, det blir sikkert ikke alt for dyrt, men en liten oppsumering.
Hvor mange er det som kommer?
Må nesten vite hva dette blir å koste før jeg sier ja til noe... Alt jeg har er 800/mnd (200 kr pr. uke) og jeg har planer om å utvide DVD-samlinga mi...
Psych|Com
Kackoo
HologeN
Fase^
meitemark
mrvangen
nPulz
Magisk
charzer ?

Totalt 9 stk ?

charzer: tror ikke det blir så dyrt vist alle legger inn en liten sum for leie av hytten som Psych|Com snakket om, men det koster vel litt for deg å komme deg bortover hit til Harstad.
Sist endret av nPulz; 22. juni 2005 kl. 01:24.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Herre.. Bare 9?! Det må da vel være fler? Hmm.. Ceno får jeg sikkert med, han bor her hvor jeg bor. Hva med de som bor nede i Brøstadbotn? Calavera og slike folk?
Er jeg treg? øhh. Jeg er med. bor jo faen meg på toppen av selveeste byen og har utsiketen. sant. Uansett. Panikk noia. sent fylla. Jeg er med ordner seg.

edit: 8-9-10'ende?litt for sent?åssn er været her da? akkurat nå suger været.
Sist endret av L0rdMeL; 22. juni 2005 kl. 09:46. Grunn: usikkerhet angående svar på tråd
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Er det juli det er snakk om nå ja? Da håper vi jo på det beste da. Men vi klarer vel litt regn eller sludd eller snø?
Sitat av Magisk
Herre.. Bare 9?! Det må da vel være fler? Hmm.. Ceno får jeg sikkert med, han bor her hvor jeg bor. Hva med de som bor nede i Brøstadbotn? Calavera og slike folk?
Vis hele sitatet...
razor sharp blir sikkert også med.
Sitat av meitemark
razor sharp blir sikkert også med.
Vis hele sitatet...
Jeg kommer sikkert innom, kanskje med PC.
Vet ingenting
Sitat av Magisk
Herre.. Bare 9?! Det må da vel være fler? Hmm.. Ceno får jeg sikkert med, han bor her hvor jeg bor. Hva med de som bor nede i Brøstadbotn? Calavera og slike folk?
Vis hele sitatet...
Spørs hvilken dato som blir satt opp, og alt det der. Men kanskje. Skal sjekke det opp nærmere
Sitat av Razor Sharp
Jeg kommer sikkert innom, kanskje med PC.
Vis hele sitatet...
nerd. se og kom deg ned snart. jeg er røyksugen.