Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 5810
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Jeg er en mann som har bestemt meg for å gå ned ganske mye i vekt da jeg etterhvert har blitt ganske chubby.

Noen som har noen tips/erfaringer med stoffer som er effektive, gjerne sammen med trening og kosthold som hjelper til med nedgangen?
Kaffe, men i bunn og grunn avhenger alt av hvor mye du spiser i forhold til hva du forbrenner.
Kutt ut brus. Drikk en halv liter vann før måltid. Slutt og spis når du er mett ikke stapp mett. Ikke spis etter kl 20.00 å som larsii sier ikke spis mere en du forbrenner
Det er ikke uvanlig at folk bruker efedrin for økt vektnedgang. Se efedrin stack. Clenbuterol er det også noen som bruker. Amfetamin har jo både bivirkninger og avhenighetsproblematikk så det er vel å gå litt langt vel? Skulle til å si at heroin sikkert virker bra for vektnedgang men kom på at jeg har sett et par fete heroinister.
EC-stack, som da betyr ephedrine og koffein

Ta 25mg ephedrine + 200mg, 3 ganger daglig med ca.4-6t mellomrom. Unngå å ta siste for seint, kan ødelegge nattesøvnen.

Når du først begynner, start på lavere dose, la oss si f eks 16mg-8mg-8mg (100mg koffein til hver) pr dag første uken, så 24mg-16mg-16mg (200mg koffein til hver) andre uken før du trapper opp til full dose som ds er 24mg×3 med 200mg koffein per dag.

Husk å få i deg nok væske, kalium og næringsstoffer. Ikke tren høy intensive intervalløkter i perioden etter du har tatt en dose, farlig for hjerte. Helt rolig løping går fint. Den første tiden så vil blodtrykket ditt være høyere enn vanlog, men det vil stabilisere seg etter du har gått på det en stund. Man trenger ikke å cycle, fordi fettforbrenningseffekten er bevist gjennom forskning til å være der selv etter 6 måneder på cycle, men den sulthemmende-effekten vil forsvinne etter en stund.
Ikke gjør dette om du har noen som helst hjerteproblemer eller noe lignende.

Sitat av Sargasm Vis innlegg
EC-stack, som da betyr ephedrine og koffein

Ta 25mg ephedrine + 200mg, 3 ganger daglig med ca.4-6t mellomrom. Unngå å ta siste for seint, kan ødelegge nattesøvnen.

Når du først begynner, start på lavere dose, la oss si f eks 16mg-8mg-8mg (100mg koffein til hver) pr dag første uken, så 24mg-16mg-16mg (200mg koffein til hver) andre uken før du trapper opp til full dose som ds er 24mg×3 med 200mg koffein per dag.

Husk å få i deg nok væske, kalium og næringsstoffer. Ikke tren høy intensive intervalløkter i perioden etter du har tatt en dose, farlig for hjerte. Helt rolig løping går fint. Den første tiden så vil blodtrykket ditt være høyere enn vanlog, men det vil stabilisere seg etter du har gått på det en stund. Man trenger ikke å cycle, fordi fettforbrenningseffekten er bevist gjennom forskning til å være der selv etter 6 måneder på cycle, men den sulthemmende-effekten vil forsvinne etter en stund.
Ikke gjør dette om du har noen som helst hjerteproblemer eller noe lignende.
Vis hele sitatet...
Glemte å nevne at du vil prøve å få tak i ren ephedrine, ikke noe ephedra-tull. Dette vil da selges som ephedrine HCL og er det du er på jakt etter, fordi det er tryggere fordi man kan dosere presist. Ephedrine HCL får du i pilleform, da enten i 8mg piller eller 25mg. Merket jeg bruker heter Kaizen og kommer forseglet, noe som er viktig.
Sist endret av Jorg; 3. august 2017 kl. 01:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bli en veggis
Sist endret av Rundstykke; 3. august 2017 kl. 07:28.
Sitat av Rundstykke Vis innlegg
Bli en veggis
Vis hele sitatet...
Åh? Spiser de ikke sukker?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei,

Jeg er en mann som har bestemt meg for å gå ned ganske mye i vekt da jeg etterhvert har blitt ganske chubby.

Noen som har noen tips/erfaringer med stoffer som er effektive, gjerne sammen med trening og kosthold som hjelper til med nedgangen?
Vis hele sitatet...
Efedrin er ikke spesielt effektivt til annet enn at du mister matlysten og får litt ekstra motivasjon når du skal trene. Clenbuterol er ikke noe jeg anbefaler grunnet heftige og ganske kjipe bivirkninger. Personlig så bruker jeg selv T3 da jeg skal ned i vekt. Høyeste dose jeg har brukt har vært 50mg å det var nesten ikke merkbare bivirkninger. Forbrenningen din blir høyere, kroppstemperaturen din øker så du svetter en del også kan det hende at du opplever litt skjelving i hendene dine. Egentlig så burde du ikke bruke efedrin, clenbuterol eller t3(stoffskiftehormoner), men hvis du absolutt skal bruke noe av det så anbefaler jeg 50mg T3 i 6-8 uker.
https://www.felleskatalogen.no/t/med...-takeda-560992
Når du bruker T3 så tuller du med stoffskiftet dit å det er ikke bra over tid. Har venner som har brukt dette i flere år uten å få varige skader, men det betyr ikke at du kan bruke det i flere år uten å risikere varige skader på stoffskiftet ditt. Ta deg en tur til legen også får du han til å sjekke TSH, fritt T4 og fritt T3 før du eventuelt begynner å bruke T3 også tar du en blodprøve etter at det har gått 8 uker. På børsen så finner du nok av folk som selger T3.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Har selv drevet med fitness, kan anbefale effedrin + t3 med en diett som er tilpasset vektreduksjon så flyr du nedover.
Sitat av Rimmiram Vis innlegg
Har selv drevet med fitness, kan anbefale effedrin + t3 med en diett som er tilpasset vektreduksjon så flyr du nedover.
Vis hele sitatet...
Lykke til. Med supplementering av t3 og t4 kan du risikere å dø.

Ikke for å virke kjedlig. Men vektnedgang er ikke rocket science.

Ha fokus på kosthold og trening, så vil ting skje veldig kjapt!
Kutt ned på alt av karbo. Ris,pasta,brød,sukker etc. Spis ubegrenset med proteiner og grønnsaker. Hvis du klarer dette vil du gå ned i fettprosent relativt fort.
Jeg teller kalorier, og er på mitt 7 kg. Startet på 88 kg (er ca 170 cm)
Kuttet ut å drikke så mye alkohol/feste, gikk over til sukkerfri brus, la være å spise godteri, og halver middagsinntaket.

Sant skal sies kickstarta jeg vektnedgangen med 3 dagers fasting. Kun vann, og igjennom en sulteperiode, slik lærer du å takle sulten bedre senere og apetitten min døyvet seg kraftig, og nå har jeg mer bevisst forhold til mat og godter, selv om jeg skeier ut av og til. Jeg koser meg med pizza og slik, men tar det igjen ved å spise betydelig dagen etterpå.

Fastingen hjalp meg å kjenne på sult vs ekte sult, anbefaler å prøve 5 dagers fasting, da vil man kjenne på jegerinstinktene også, som skal være temmelig fett.
Sist endret av bornin1984; 1. november 2017 kl. 18:56.
Personlig så er det det å stoppe matlysten og søtsuget det som hjelper for meg. Amfetamin dreper matlysten ofte i flere dager, tar man 20mg til frokost vil nok både mat og snacksbudsjettet bli kraftig redusert.
7-keto-dhea Kan fort være det du ser etter. Det har fått litt blandede reviews, men ser jo ut til å funke som en booster i de forsøkene som er gjort.