Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6883 4783940
Sitat av LP88 Vis innlegg
@FryingPan https://answers.yahoo.com/question/i...9133819AAA5Yoe
Party Hardy av X Session
Vis hele sitatet...
Han skrev i forrige post at det var den han IKKE lette etter
Vet noen hvilken sang som spilles her: LYDKLIPP, tatt opp fra en snapchatstory ? Dårlig lydkvalitet.
Sitat av kreza Vis innlegg
Vet noen hvilken sang som spilles her: LYDKLIPP, tatt opp fra en snapchatstory ? Dårlig lydkvalitet.
Vis hele sitatet...
Dizzie Tunes - Ra Ta Ta
https://www.youtube.com/watch?v=a9mtb2h-0v0
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Han skrev i forrige post at det var den han IKKE lette etter
Vis hele sitatet...
Se der ja, lurt å følge med ja my bad
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Ser etter en sang fra 90 tallet, jeg husker svært lite fra den, husker ikke tekst eller melodi, husker bare litt fra musikkvideoen.

Jeg husker det er en dame som synger, det er litt lege-aktig miljø tror jeg? Med menn i hvite frakker osv.
De setter strøm i en person(mann), mer og mer igjennom sangen, og på slutten får mannen zappet alle legene med hendene sine og de faller om.

Beklager vag beskrivelse, blir mektig imponert(og glad) dersom noen klarer den.
Jeg ser etter en hip-hop/rap sang, mest sannsynelig fra 1990's east coast. Den inneholder en stemme som synger siste vers av Funeral Blues. The stars are not wanted now; put out every one,
Pack up the moon and dismantle the sun.
Pour away the ocean and sweep up the wood;
For nothing now can ever come to any good.
Husker en fengende melodi fra en typ pop/techno-låt, senere på 90-tallet eller rett over tusenårskiftet. Alle har hørt den men greier ikke å plassere den og det irriterer meg mye for tiden.

Pianoskills.wav
Sitat av plohg Vis innlegg
Husker en fengende melodi fra en typ pop/techno-låt, senere på 90-tallet eller rett over tusenårskiftet. Alle har hørt den men greier ikke å plassere den og det irriterer meg mye for tiden.

Pianoskills.wav
Vis hele sitatet...
Gigi'd'agostino - l'amour toujours
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av kakemedhår Vis innlegg
Prøver å finne tittelen på en obskur gammel låt som fikk radiotid mellom 2000-2003 (tror jeg)
Den besto stort sett av en rytmisk kassegitar med en kombinasjon av stemmer som sang noe i duren "it's a good life, it's a hard life." En del av sangen besto av blærete støtvise synthlyder / rare elektroniske lyder.

Håper noen har syk nok hukommelse til å komme på hva denne sangen var. Om jeg bare kunne husket teksten helt...
Vis hele sitatet...
Det slo meg plutselig at teksten var "we're living in a happy world, we're living in a lonely world" og fant ut at sangen var Mirwais - Naive Song for de som er nysjerrig.
Noen som klarer denne? Longshot, men...!

Sangen, eller det som muligens er refrenget går svært sagte, og han synger noe lignende ''Heey my son'' ett par ganger.
Det trenger faktisk ikke være ''Heey my son'' heller, men noe som har samme tonefall og høres svært likt ut..Tror jeg i det minste

Den har gått på radioen flere ganger i det siste, men aldri fått med meg noe særlig av sangen da det alt i alt ikke er helt.. Vel, min musikksmak :/
Sist endret av A-haja; 17. april 2015 kl. 01:39.
Sitat av A-haja Vis innlegg
Noen som klarer denne? Longshot, men...!

Sangen, eller det som muligens er refrenget går svært sagte, og han synger noe lignende ''Heey my son'' ett par ganger.
Det trenger faktisk ikke være ''Heey my son'' heller, men noe som har samme tonefall og høres svært likt ut..Tror jeg i det minste

Den har gått på radioen flere ganger i det siste, men aldri fått med meg noe særlig av sangen da det alt i alt ikke er helt.. Vel, min musikksmak :/
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det er riktig men, kan det være

Hozier - Take Me To Church

????
Sitat av halledussan Vis innlegg
Purrepurre
Vis hele sitatet...
HEEEELP!!!

Sitat av halledussan Vis innlegg
Hvis noen finner ut av hvilken sang som er i bakgrunnen på reklamen i linken under, da blir jeg forbløffet av glede.

SPOL FREM TIL 00:40
https://www.youtube.com/watch?v=pVHk_lezGKY
Vis hele sitatet...
Vær så snill noen?
Sist endret av halledussan; 17. april 2015 kl. 23:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hva heter denne sangen??

Den er litt rock også synger de noe som:

lik meg, elsk meg

Og

Eg drikker vin, du drikker øl
Noen som vet hvilken sang som faktisk var i Khloe and Lamar-serien sin intro? ooh i I, ooh ooh I I, ooooh.
Kapitalist
Klix's Avatar
https://www.youtube.com/watch?v=hEja90DjUUU

Noen som vet hvilken sang dette er? Døden på Oslo S remix
Sitat av SindreB Vis innlegg
Noen som vet hvilken sang som faktisk var i Khloe and Lamar-serien sin intro? ooh i I, ooh ooh I I, ooooh.
Vis hele sitatet...
colin baylen har skrevet den kun til serien, kan alltids søke rundt, men tror 10sekundersklippet er final mix..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ja, dette haster litt. Skal frem til en [COLOR="Red"]house låt[/COLOR] som er i [COLOR="red"]snapchat[/COLOR] sin live feature fra [COLOR="red"]Ibiza[/COLOR]. Sangen er fra sekund 70-63, ganske kjent sang
Sist endret av Schlaeg; 23. mai 2015 kl. 11:00.
Noen som veit hvilken sang dette er? (0-2:50~)

http://www.youtube.com/watch?v=YMfafZemcfg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Åå, jeg sitter og bryner meg på noe nå.
En sang, elektronisk sjanger, som jeg husker jeg hørte for ett eller to år siden om jeg ikke tar helt feil.

Den handlet så vidt jeg husker om en fountain of youth, og det var en person som (i musikkvideoen) gikk rundt med noe musikkanlegg, og når folk hørte musikken fra anlegget hans så begynte de å danse..

Noen som har peiling?
Takk!
Sitat av kakemedhår Vis innlegg
Prøver å finne tittelen på en obskur gammel låt som fikk radiotid mellom 2000-2003 (tror jeg)
Den besto stort sett av en rytmisk kassegitar med en kombinasjon av stemmer som sang noe i duren "it's a good life, it's a hard life." En del av sangen besto av blærete støtvise synthlyder / rare elektroniske lyder.

Håper noen har syk nok hukommelse til å komme på hva denne sangen var. Om jeg bare kunne husket teksten helt...
Vis hele sitatet...

Beklager for seint svar, er sjeldent her inne.

Tror du letet etter denne låta:

https://www.youtube.com/watch?v=MceYFMDL108
Sitat av Echodius Vis innlegg
Åå, jeg sitter og bryner meg på noe nå.
En sang, elektronisk sjanger, som jeg husker jeg hørte for ett eller to år siden om jeg ikke tar helt feil.

Den handlet så vidt jeg husker om en fountain of youth, og det var en person som (i musikkvideoen) gikk rundt med noe musikkanlegg, og når folk hørte musikken fra anlegget hans så begynte de å danse..

Noen som har peiling?
Takk!
Vis hele sitatet...
Fant den for de som var interessert!
http://youtu.be/vbhJ9c-pFoI
Leter etter en sang jeg hørte på norsk radio i går kveld 17.06.2015 kl. 22:15-22:18. Sangen er en mann som synger noe slikt som"What if you could change your life in a moment, change your mind in a moment." (Ikke helt sikker på at det er ordrett teksk). Dette blir repetert flere ganger etter hverandre i refrenget. Sangen som ble sent etter var "Let The Good Times Roll" av Morten Abel.
Sist endret av DenNorskeste; 18. juni 2015 kl. 20:39.
Sitat av feddiriko Vis innlegg
Leter etter en sang jeg hørte på norsk radio i går kveld 17.06.2015 kl. 22:15-22:18. Sangen er en mann som synger noe slikt som"What if you could change your life in a moment, change your mind in a moment." (Ikke helt sikker på at det er ordrett teksk). Dette blir repetert flere ganger etter hverandre i refrenget. Sangen som ble sent etter var "Let The Good Times Roll" av Morten Abel.
Vis hele sitatet...
Vet du ikke hvilken radiokanal det var? Hvor i landet hørte du det?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Vet du ikke hvilken radiokanal det var? Hvor i landet hørte du det?
Vis hele sitatet...
Husker ikke hvilken kanal sangen gikk på, det var i Stavanger.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Så nylig på Future Diary, og denne låta kom litt uti serien:

https://www.youtube.com/watch?v=cwxAcEimzE4

Jeg VET jeg har hørt den på en norsk kanal (Tv2/TvNorge) før. Mener å huske det var musikken som spiltes for et eller to år siden på TvNorge rett før et program begynte mens programannonsøren snakket, men jeg klarer ikke finne en video av dette. Noen?
Prøver å huske en rå sang, men husker bare dette, kan noen gjette?

Yo, check the mic. check microphone, ah, thats right.
Here we go, ah, ah, ah, ah, yeh, check it
Homie, boy, hey, ah, i fak ya up, yep, ah, dats right
Sist endret av wat; 25. juni 2015 kl. 23:24.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hei, leter etter en sang som jeg har på hjernen. Sangen en ganske ny, jeg antar den ble utgitt for et år siden. Teksten går noe som det her: come take me home, through the window. Sangen er sannsynligvis pop og melodien er litt upbeat, altså en litt gladsang.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet hvilken denne er?
https://www.youtube.com/watch?v=Tmx-hzVobLw
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg/Vi vil ikke ha romanse, Vi/Jeg vil bare danse

På et ubetjent treningstudio i mai spilte de en elektronika-låt over anlegget hvor en kvinnelig vokal sang "Jeg/Vi vil ikke ha romanse, Vi/Jeg vil bare danse" på bergensk.

Har googlet meg grønn, saumfart soundcloud og endevendt Spotify uten hell.
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Sitat av KrzPrz Vis innlegg
Jeg/Vi vil ikke ha romanse, Vi/Jeg vil bare danse

På et ubetjent treningstudio i mai spilte de en elektronika-låt over anlegget hvor en kvinnelig vokal sang "Jeg/Vi vil ikke ha romanse, Vi/Jeg vil bare danse" på bergensk.

Har googlet meg grønn, saumfart soundcloud og endevendt Spotify uten hell.
Vis hele sitatet...
Høres ut som noe fra Gabrielle...
Sitat av KrzPrz Vis innlegg
Jeg/Vi vil ikke ha romanse, Vi/Jeg vil bare danse

På et ubetjent treningstudio i mai spilte de en elektronika-låt over anlegget hvor en kvinnelig vokal sang "Jeg/Vi vil ikke ha romanse, Vi/Jeg vil bare danse" på bergensk.

Har googlet meg grønn, saumfart soundcloud og endevendt Spotify uten hell.
Vis hele sitatet...

Sitat av Switched Vis innlegg
Høres ut som noe fra Gabrielle...
Vis hele sitatet...
Jeg burde ha skrevet ha skrevet at det ikke er Gabrielle. Det var seff det første jeg sjekket.
Close but no
Noen som har vært på Grabbarna Grus på Rhodos i sommer? Hvor de spiller en sang hele tiden.. typisk electro mix låt.. ikke noe sånn svensk typ greier
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hørte en sang på radioen tidligere Idag, men husker ikke hvem radiokanal, ellers hadde jeg nok funnet den! Hehe

det er en mann som synger, og han synger "what are you waiting for" sikkert 100 ganger i løper av sangen..
Det er ikke nickleback og ikke gwen stefany
Noen som vet?
Sitat av locking123 Vis innlegg
Hørte en sang på radioen tidligere Idag, men husker ikke hvem radiokanal, ellers hadde jeg nok funnet den! Hehe

det er en mann som synger, og han synger "what are you waiting for" sikkert 100 ganger i løper av sangen..
Det er ikke nickleback og ikke gwen stefany
Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Denne:
http://youtu.be/Yvwo8f3SXKA

Eller denne:
http://youtu.be/-azQmlWobng
Sitat av locking123 Vis innlegg
Hørte en sang på radioen tidligere Idag, men husker ikke hvem radiokanal, ellers hadde jeg nok funnet den! Hehe

det er en mann som synger, og han synger "what are you waiting for" sikkert 100 ganger i løper av sangen..
Det er ikke nickleback og ikke gwen stefany
Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Var det en fest sang?
Heisann godtfolk! Hadde en sang på SoundCloud i den ene listen min, men den ser ut til å plutselig være forduftet. Som jeg husker het den "Cosmos" (Husker ikke artist) og var innenfor sjangeren Chillstep vil jeg påstå. I begynnelsen av sangen hører man sitatene ifra Gravity; (Husker ikke ordrett) "What do you like most about being up here?" "The silence..... I can get used to it" og etter dette så kommer 'droppen'. Hadde satt stor pris på om noen vet dette, jeg har letet meg ihjel etter denne fantastiske sangen
▼ ... over en uke senere ... ▼
Et tips til dere som hører en sang på treningsstudio, radio etc, last ned appen Shazam. Shazam hjelper deg med å finne tittelen og artisen på den sangene du vil.
Åssen artist/låt er dette fra :

That cocaina.............. my girlfriend Nina....

Ganske så ny låt, men virker som jeg alltid er for sent ute (Peltor på jobben) til å høre hem og hva det er.


Takker så mye til den som finner det ut med mine 2 små strofer
Sitat av BrewGrow Vis innlegg
Åssen artist/låt er dette fra :

That cocaina.............. my girlfriend Nina....

Ganske så ny låt, men virker som jeg alltid er for sent ute (Peltor på jobben) til å høre hem og hva det er.


Takker så mye til den som finner det ut med mine 2 små strofer
Vis hele sitatet...
https://www.youtube.com/watch?v=i3MABNdM5KI

Denne?
Vetikkelengerjæ : Den jahhh, Hell yeah!!!


Tusen takk!!

Grattis med første KP!
Sist endret av BrewGrow; 4. september 2015 kl. 02:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hei! hørte på p3 rundt 21:45 - 22:10 en sang om hjemlandet norge, det var en mer kor aktig sang, eller en vise. det var en bit i sangen som gikk slik eller lignende "hjertet sto i brann da han så norge i det blå"

Takker om noen har lyst å hjelpe!

ps. har ikke p3 en liste over all spillt musikk på radioen? i så fall fant jeg den ikke :/
In the kitchen
muRit's Avatar
Sitat av Seaturtle5 Vis innlegg
Hei! hørte på p3 rundt 21:45 - 22:10 en sang om hjemlandet norge, det var en mer kor aktig sang, eller en vise. det var en bit i sangen som gikk slik eller lignende "hjertet sto i brann da han så norge i det blå"

Takker om noen har lyst å hjelpe!

ps. har ikke p3 en liste over all spillt musikk på radioen? i så fall fant jeg den ikke :/
Vis hele sitatet...
Her er lista over musikk på p3 idag, håper du finner den
Var en cover av en gammel sang om utvandring til Amerika. Den het noe ala "Farvel Moder Norge".
Sitat av muRit Vis innlegg
Her er lista over musikk på p3 idag, håper du finner den
Vis hele sitatet...
Det er det som er problemet er at det var rett før kl 22 :/ ingen logg der.
Sitat av Seaturtle5 Vis innlegg
Det er det som er problemet er at det var rett før kl 22 :/ ingen logg der.
Vis hele sitatet...
"Farvel du moder Norge". Honningbarna med kor.
Sitat av luni Vis innlegg
"Farvel du moder Norge". Honningbarna med kor.
Vis hele sitatet...
Fantastisk! takker og bukker
Jeg har ikke spesielt mye å gå på her, men jeg prøver likevel:

Kvinnelig vokalist, men fokuset er mer rettet mot lyden av noe jeg antar er et eller annet fancy blåseinstrument, spilles jevnlig på radio og er antageligvis dansbar klubbmusikk med kraftig bass.
Lyden av blåseinstrumentet er mixet og har god fart.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvem er dette?
https://www.youtube.com/watch?v=YxSXPhz979A

(Nei, jeg finner ingenting på "Dumle - Talent again")