Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 877
Litt blomskudd, men uansett blir armene veldig irriterte av det. Noen tips til noen kremer jeg bør kjøpe, ha is over eller lignende?

Ønsker bare tips om skadereduksjon, alt annet kan dere la ligge.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ha over noe kaldt, masser ut klumpen osv. med hold øye med det så du ikke får Abscess. ei vennnine av meg fikk det engang og når hevelsen gikk ned var det bare en kul som dreiv bytta plass inni armen hennes.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær nøye før hver injeksjon når det gjelder renslighet, ikke alltid det blir prioritert i øyeblikket det handler om å få <insert drug> kjappest mulig inn i kroppen....
Jeg for min del "mista" en del årer som var fine.... så da det begynte å bli knot med de vanlige begynte jeg å sette skudd i hånda... men ble vanskelig der og etterhvert så ble x antall stuke timer bare for å finne det forbanna svaret så rota skikkelig i hånda med kanyla i div vinkler.

Definitivt ikke bra. Så etter noen uker (da) dukket det opp en kul oppå håndflata, typ 3drøye mnd`r siden nå.
Kuttet den opp på legevakta, tatt crp å bac prøve å ikke funnet noenting, så nå går det i å holde det mest mulig sterilt og i sjakk, hverken blitt noe særlig bedre, men heller ikke verre.....Det vil bare ikke gro.
Nå har jeg og fått påvist diabetes type 2 så kan ha noe med det å gjøre at det er noe vanskeligere å gro...
prøv alkowhipe på stede, vent 1 minut så skjør på.
Bruk spritservietene før og etter.
Junka i 35 år, slutta med junkingen da årene sluttet å funke.
Gikk over til muskulært.
Til slutt var det krykker, og enten kutte nåla eller miste en fot.
Ikke enkelt, men nå er det 13 år siden.
Digg å kunne gå i shorts å t-skjorte igjen.

Renslighet, filtrer en ekstra gang, renslighet renslighet renslighet.

Tvi tvi