Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 2181
Jeg drev og søkte litt her på forumet for å se hva folk hadde skrevet om House.

Personlig så trodde jeg når jeg søkte at det skulle komme opp en del tråder, men neida!
Ingen...

Noen kompisser snakket en del om serien, så jeg ble litt interessert og lastet ned sesong 1 og 2..

Så noen episoder og PANG.. klarte ikke å stoppe!
Dette er en genial serie, og jeg syns det er synd at så og si ingen ser den her på forumet!

ta en titt da vel http://www.fox.com/house/

Omså bare last ned for morro skyld og se den første episoden, dere blir ikke skuffet
Ja, er helt enig med deg; dette er en genial serie og Hugh Laurie gjør en utmerket jobb med karakteren han spiller. Personlig synes jeg det er så genialt at det ikke gjør noe å se en episode av House verken to eller tre ganger, uten at det blir kjedelig

Du kan forresten også bite deg merke i at House går på NRK 1 på onsdager og de har vel kommet til episode 15.

Edit: For øvrig all honnør til Fatman som viste meg den gode vei inn i avhengighet av serien.
Sist endret av m0b; 21. desember 2006 kl. 19:23.
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Ahh..
Det viste jeg ikke!
Har allerede sett hele sesong 1 og er på episode 15 av sesong 2 faktisk i det vi snakker:]

Jeg tror aldri jeg har lagt merke til bedre skuespill!

Han spilte i 101 dalmatinere som eksempel hvor han spilte en idiot..

Denne rollen er jo perfekt egnet for han!
Sist endret av kwm; 21. desember 2006 kl. 19:11.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Jeg har sett de første tre sesongene av House (opp til 310), og må si at det er en vanvittig bra serie. Mycket anbefalt.
Genial skuespiller. Sitter limt til titteboksen hver onsdag .
Godt å vite jeg ikke er det eneste mennesket som følger med på House=) Har noen friends her som disser meg litt for det, men men... det er vel bare det at de mangler peiling på hva som er bra*glis*

Jeg gjør som Phreaken hver onsdag
House er rått. Sett alt som er kommet ut hittil, og vil faktisk påstå at det den beste tv-serien jeg har sett
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av evolution
Jeg drev og søkte litt her på forumet for å se hva folk hadde skrevet om House.

Personlig så trodde jeg når jeg søkte at det skulle komme opp en del tråder, men neida!
Ingen...
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke helt sant at det ikke er noen tråder der "House" blir nevnt. Jeg for min del har anbefalt den i flere TV-serietråder siste halvåret.
Finfin serie som nå også har fått et spenningsmoment også når det kommer til House's avhengighet.
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Jeg søkte bare etter House i emnefelt og fant ganske lite som har med serien å gjøre.

Søkte også etter bare House, men fant bare små stikk til brae serier osv
Men jeg syns Hugh Laurie og House skal få sin egen lille tråd
Sitat av |d13m0b

Edit: For øvrig all honnør til Fatman som viste meg den gode vei inn i avhengighet av serien.
Vis hele sitatet...
Ingen årsak, jeg deler gladlig på slike serier. Dette er etter min mening den beste "lege"-serien som finnes der ute. De setningene House presterer å lire av seg er en studie i sarkasme.

Jeg har sett sesong 1 fire ganger nå, dvs jeg ser dem nå for 4 gang på NRK (min mye bedre halvdel er begynt å se også). Episoden "Three stories" er og blir den beste til nå og jeg tror jeg kan se den episoden 10 ganger til uten at jeg blir lei.

Til de som enda ikke har sett den ... Dere aner ikke hva dere går glipp av.
Til de som har sett den ... Er ikke lenge til nye episode nå

Får avslutte med en av årets beste House kommentarer:

Foreman: “I had a date last night. She screamed too. You think we should spend a hundred thousand dollars testing her?”
House: “Of course not. This isn’t a veterinary hospital. Zing!”
▼ ... noen uker senere ... ▼
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Så vant Hugh Laurie sin del av golden globe 2007
Sist endret av kwm; 16. januar 2007 kl. 15:58.
Jepp, og det fortjener han.

House er som sagt tidligere en veldig bra serie, spesielt for å ikke være fra HBO eller Showtime som lager kanskje litt sære serier men bra. Serien er heller ikke så sær, og kjenner flere som elsker serien. Fra fjortissjenter, småunger til foreldra mine.

Jeg liker episoden "Three Stories", spesielt det med Carmen Electra der. Selv liker jeg sesongstarten av sesong3 best til nå. Favorittsesongene må såklabert stå mellom 1 og 3. Liker den fokuseringa på avhengigheten til House.

Btw: Serien heter ikke House lengre, den het det i sesong1 men sluttet å bruke det navnet offesielt når sesong2 startet i statene på Fox.
Hæ? Men hvis den ikke heter House lenger, hva kaller de den da?

*gleder seg forresten til etterpå - ikke lenge til ny episode nå*
▼ ... over et år senere ... ▼
Oppdaterer denne tråden til alle house-fans. I følge TV.com så kommer det en ny house-episode ut i USA i dette øyeblikk, og er vel i Norge i morgen tidlig. Det blir da episode 17 av sesong 4. Lupus?
Sitat av Max-Mekka
Oppdaterer denne tråden til alle house-fans. I følge TV.com så kommer det en ny house-episode ut i USA i dette øyeblikk, og er vel i Norge i morgen tidlig. Det blir da episode 17 av sesong 4. Lupus?
Vis hele sitatet...
Er det ikke episode 1 i Sesong 5 som kommer ut i natt?
Det er nok første episode av sesong nr 5. Og den heter så mye som "Dying Changes Everything".

Jeg har også fulgt med på denne serien, har sett alt til nå 2 ganger eller mer

Det første jeg skal gjøre når jeg våkner i morra er å sette house på nedlastning!
Sitat av Almighty
Det er nok første episode av sesong nr 5. Og den heter så mye som "Dying Changes Everything".

Jeg har også fulgt med på denne serien, har sett alt til nå 2 ganger eller mer

Det første jeg skal gjøre når jeg våkner i morra er å sette house på nedlastning!
Vis hele sitatet...
1) La PC-en stå på i natt.
2) Aktiver rss-feed.
3) Sov godt.
4) Stå opp og se House
Hmm, har vurdert å sette meg inn i dette før, men da blir jeg nødt til å google og sånt :P
Sitat av Almighty
Hmm, har vurdert å sette meg inn i dette før, men da blir jeg nødt til å google og sånt :P
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Sette deg inn i House? Ikke google det i så fall, se alle episodene, med høy kvalitet og uten noe form for forstyrrelser annet enn din mor eller din kjæreste som kommer med forsyninger.

Til han andre som svarte etter meg, Du har sikkert helt rett! Er vel episode 1 av s5 tenker jeg.
Max-Mekka: Han meiner å setje seg inn i dette med RSS...

House er den beste fjernsynsserien som er. Byrja å sjå House med ein tilfeldigheit ein gong det gjekk på NRK og eg var hekta. Dei beste sesongane er utan tvil den fyrste og sesong 4.

Den fyrste sesongen er jo berre bra og sesong 4 er genial når House tester ut jobbsøkarane.
Veldig bra serie. Fasinerende og artig.
Sitat av JoNNeMaNN
Max-Mekka: Han meiner å setje seg inn i dette med RSS...

House er den beste fjernsynsserien som er. Byrja å sjå House med ein tilfeldigheit ein gong det gjekk på NRK og eg var hekta. Dei beste sesongane er utan tvil den fyrste og sesong 4.

Den fyrste sesongen er jo berre bra og sesong 4 er genial når House tester ut jobbsøkarane.
Vis hele sitatet...
Hm, er litt uenig. Syns sesong en var best, det skal jeg si meg enig i, men i sesong 4 så skjedde det så mye. Litt for mye syns jeg. Likte så godt cameron og alle de der, og de er jo så godt som forsvunnet nå. Dog, så liker jeg Kutner godt.

Sesong en var jo fantastisk. Har faktisk kjøpt DVDen for sesong 1. I sesong 1 så var House mer hardbarka syns jeg. Mer frekk, og kødda enda mer med turnuspasientene sine, noe som kanskje var de morsomste scenene i serien. I sesong 3 og 4 så skjedde det mer enn bare en pasient som kom inn og ble frisk, det var mer drama, og det likte jeg godt. Da refererer jeg til politimannen og pillebruken til House bl.a. Er enig jonnemann, denne serien er desidert den beste jeg har sett tror jeg. Hugh Laurie gjør en utmerket jobb. Så absolutt.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Og jeg trodde jeg var ensom. Torrentprogrammet mitt et i full gang med "epi" (pardon the pun) 5x01
IMO var Season 4 noe svakere enn de forrige, litt vel mye forandringer, samtidig som det nok til en viss grad var nødvendig. Er spent på den nye sesongen.
Skal også være enig i at den store stygge House ser ut til å tape seg litt i de senere sesongene/episodene. Jeg mener season 5 trenger noe med "trøkk" i, noe som kan friske opp litt. Det var vel det de prøvde med det nye teamet også.
Sist endret av robhol; 17. september 2008 kl. 10:42.
Sesong 2 er ein god sesong, men sesong 3 føler eg ikkje er noko særleg. Eg tykkjer det ikkje heilt er House. I sesong 4 byrjer han å leke med dei nyansatte og speler spel med dei, slik han gjorde med det originale teamet i sesong 1.
▼ ... over en uke senere ... ▼
I min mening daua serien litt av i sesong 4, jeg liker den forrige staffen hans bedre enn den nye, og House selv likte jeg best i de 2 første. Sesong 5 har tatt helt av, Synes episode 2 var sinnsykt rå. Den scnenen der pasienten får hallis om at house kutter av henne hodet synes jeg var høydepunktet, jeg tror de har jobbet godt med akkurat den scenen!

Gleder meg til mer
Sist endret av heiapådeia; 24. september 2008 kl. 21:57.