Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2723
Har dere noen gang drømt at dere tripper og faktisk følt dere trippa i drømmen? Drømte at jeg spiste fleinsopp ute i skogen i natt og følte meg faktisk grisetrippa! Jeg vet jo selvfølgelig at jeg ikke var det, men det føltes helt villt ekte. Har drømt at jeg har vært full og fjern før også, men da føltes det ikke ekte, hvertfall ikke på den måten jeg kjente det i natt.

Jeg har ikke spist noe sopp siden i høst en gang, men det kan kanskje henge litt igjen? Ikke vet jeg, men kult var det hvertfall
Hehe, hatt uendelig mange drømmer der jeg skal knipse og gleder meg sykt.
Desverre ender det HVER gang at jeg våkner idet jeg skal ta drugsa:P
Har drømt at jeg er både knips og speed tura mange ganger. Med hasj har jeg som LoRd gleda meg sykt til å røyke, ettersom det føles som det er evigheter siden jeg har gjort det, men våkner når jeg setter bongen til kjeften :P
Bæder like mye hver gang jeg våkner, haha
Har selv hatt dette. Drømte at jeg tura på LSD. Og jeg hadde også følelsen av hvor vanvittig ekte det var. Og ikke er det lett å vite om man drømmer heller for når man tripper så kan jo det meste skje med synet
Har drømt at jeg tok hasj en gang, men husker jeg hallusinerte noe sykt. Alle fargene ble rare og rant nedover veggen, var egentlig veldig kult
Så fett... Har drømt at jeg røyker osv. i drømmer før men får aldri noen effekt i drømmen. Røyken føles heller ikke riktig. Men på samme måte som at jeg ikke har smaksløker i drømmene mine, er dette en fin måte å bli klar over at jeg faktisk drømmer midt i drømmen.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg har hatt mange drømmer hvor jeg i drømmen inntar diverse substanser og alt blir veldig trippy. I retrospekt ser jeg at det ikke føltes eller engang var så intenst som en mild tur ville vært.
Jeg har også hatt drømmer som var flashbacks av tidligere tripper, som var ganske sprøtt å oppleve. Mye som kan skje når man drømmer!
Har bare røyka før, men har drømt at jeg har røyka osv mange ganger Drømte en gang at jeg røyka hasj med John Mayer, han lå over hos meg. Så røyka vi bønne og hoppet over masse gjerder. Vanvittig sprø drøm! Kom til en hage hvor det var en gammel dame med en stor hund som var utrolig sint, men det stoppet ikke meg og john, tvert imot. Vi trosset skjebnen, skjeve som vi var.

Drømte også en gang at jeg tok LSD med en kompis. Gikk opp bakkene ved huset mitt, og alle husene blinka i masse forskjellige fine farger.

Men fleste gangene jeg drømmer at jeg er i ferd med å røyke, så våkner jeg med en gang jeg har jointen i munn, eller skal til å ta meg et trekk Pussige greier, men John Mayer drømmen var faen meg fet.
Sist endret av zhpongl; 16. mars 2010 kl. 16:03.
Etter et år på knippskjør drømte jeg knipps i mange månder etterpå, pluka dem fra bakken, lå i grusen
blåe delfiner etc. har ikke engang spist blåe delfiner
Det som var slitsomt var at jeg våkna alltid rett før jeg skulle spise dem, go start på dagen eh :P
Drømte at jeg røyka Dmt en gang, var helt likt, sjuk opplevelse! Og var ganske sjokka nor jeg våkna om hvor faen jeg var
Har mange ganger drømt at jeg tripper,
men aldri at jeg har vært full.
Og som det sies, like skuffende hver gang
Drømt om stuk mange ganger, som regel negativt, mareritt. Av og til drømmer jeg at de rundt meg tar greier og blir psykotiske. Vet ikke hva som er verst, det siste kanskje...
Slike drømmer har jeg hatt flere ganger. Felles for dem alle er at jeg overdriver effekten noe voldsomt i drømmene mine. Et lite trekk på en joint setter meg helt ute av spill.
Drømte at jeg røyka grønt fra en meget merklig øl-boks pipe her om dagen. Jeg husker at jeg følte med såå borte og at jeg hadde en nesten identisk følelse av virkeligheten. Det var moro, men liker egentlig ikke å drømme om slikt....
Drømte faktisk i natt at jeg skøyt heroin oppe på et fjell. Husker ikke alt av drømmen, men jeg gikk rundt og var rusa og støtte på random folk jeg kjenner som alle ble sjokkert og forferdet over å se meg. Når jeg tenker på det nå virker det som en scene fra 'the basketball diaries' bortsett fra at det var på fjellet. Husker jeg følte meg rusa, men har aldri prøvd heroin så det var litt 'udefinert'. Følte meg derimot fullstendig ubrukelig og som en taper.

Det første jeg tenkte når jeg våknet var at det må ha vært underbevissheten min som forteller meg at jeg må slutte å ta drugs. Den tanken synes jeg egentlig er veldig merkelig også, fordi jeg har ikke tatt noe hard drugs siden sommeren, bare litt knips.
Når jeg tar rusmidler i drømmer så ender jeg som regel opp med å bli forvirret og stresset av stoffene. Før jeg noensinne trippet har jeg hatt drømmer med visuals. I etterkant av tripper så er det kun DMT-opplevelsen som har kunnet bli reprodusert.

Jeg drømmer ofte at jeg plukker flein. Veldig ofte.
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Jeg drømmer ofte at jeg plukker flein. Veldig ofte.
Vis hele sitatet...
Da er vi to, går nesten ikke en uke uten at jeg er å plukker flein i drømmeland.
Siste drømmen om det var at jeg plukket og det var vår, temaet for drømmen var vår flein liksom...

Har drømt mange ganger at jeg tripper og det pleier og ta helt av i bodyload, og ender stort sett med at jeg våkner av intens opptur som nesten ikke er til og holde ut.Flest ganger ekstase, noen ganger frykt.
Og det er som regel ett stoff som ikke finnes,..noe drømme psykedelika.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Etter et år på knippskjør drømte jeg knipps i mange månder etterpå, pluka dem fra bakken, lå i grusen
blåe delfiner etc. har ikke engang spist blåe delfiner
Det som var slitsomt var at jeg våkna alltid rett før jeg skulle spise dem, go start på dagen eh :P
Vis hele sitatet...
Akkurat det samme som meg! Artig hvordan folk tenker og opplever det samme
Når jeg ikke har røykt på månedsvis, noe som går helt fint, har aldri et savn etter hamp i de månedene, men så begynner jeg å drømme om det veldig ofte, som for eksempel at mamma har 15 gram med grønt i skuffen, finner det på bussen, får det gratis av folk etc, så går det lenge der jeg må komme meg vekk fra folk som ikke røyker, plikter, skole etc slik at jeg endelig kan få begynt å røyke på skatten, er ofte grådig irriterende etter som det aldri er lett å være i fred for å røyke litt i drømmen, og alltid etter noe som virker som timesvis med mas sitter jeg meg ned, også fåkner jeg akkurat når jeg tenner det opp : (

Har også hatt en del drømmer der jeg drikker alkohol, drikker så mye at jeg burde pumpes uten å bli påvirket av det (Har notert meg dette slik at jeg kan få meg en lucid dream neste gang jeg drømmer at jeg drikker).

Drømte også en gang at mamma og pappa skulle på ferie til amsterdam, og jeg ville bli med, men de konspirerte mot at jeg skulle gå på coffeshops ved å sjenke meg merkelig brennevin som så ut som spylreveske. Så kom vi til en hytte i et halvurbant strøk i amsterdam, og det var snø der, og de sjenket meg mer, så skulle jeg og en tysker(som plutselig bodde hos oss) ut en tur, vi gikk oppover langs et rekkverk med snø på. Jeg begynte etter hvert å bli tørst, så jeg tok meg en hånd med snø fra rekkverket og spiste halvparten, så oppdaget jeg at det var en halv hundebæsj i snøen jeg hadde spist av, så kjener jeg etter med tungen min, og ja, der var det en bæsj, smakte litt på den med tungen(smakte kald svidd kaffe) og gikk tilbake til hytten, gikk opp trappen og inn på et bad, skylte ut bæsjen med spylerveske og gikk ned igjenn i stuen hvor mamma, pappa og tyskeren spilte trivial pursuit. Spørsmålet var "hvilken farge er slangegrønt?" jeg sa "Det er jo grønt", men så sier mamma, nei, det er litt mer sånn, også trekker hun opp et glass med brennevin som kan beskrives som gress som er tatt i en food processor med klar brennevin i, også våknet jeg.

Har også bestemt meg for å teste LSD til påsken dersom jeg greier å få fatt i det, så jeg hadde et par drømmer om dette og.

Den første har jeg og 4 venner tatt det, og alt går susende og vi har det bra (kjenner ikke effekten av det i drømmen though), helt til han ene overbeviser alle de andre om at det er en god ide´ å gå til en kirkegård midt på natten og plutselig bare er vi der trass i mine protester, vi finner noe flein i ene hjørnet av kirkegården, også ringer telefonen min, jeg blir livredd for at det er mamma eller pappa, og at de kommer til å skjønne at jeg er ute på tur, så våkner jeg og telefonen slutter ikke ringe, tar et par sekunder før jeg forstår hva som fåregår.

Btw, har noen her merket at dere aldri drømmer når dere røyker?
Har drømt att jeg har tatt Datura, heroin og Dmt, dog jeg aldri har prøvd verken Heroin eller Datura, så har de vert en av de sykeste drømmene ever!, ofte hvor jeg verken kan gå elle bevege meg, ligger hjelpesløs en random plass og bare turer`n helt med synsforvrengninger og smerter i hele kroppen (I drømmen selvsagt )
Sitat av [lc]lamerlord Vis innlegg
Btw, har noen her merket at dere aldri drømmer når dere røyker?
Vis hele sitatet...
Du drømmer vel når du røyker, du er vel bare ikke helt i stand til å huske dem dagen etterpå. Dette har i hvertfall vert gjeldene for meg når jeg har tatt meg et par piper før leggetid. Har nå sluttet å røyke etter daglig forbruk i over to år, og jeg husker nå drømmene klarere og klarere for hver natt som går.
Sist endret av Golden Cap; 19. mars 2010 kl. 13:38.
Du drømmer alltid, det nærmeste du kan komme å ikke tenke/fantasere er vel med meditasjon.


Jeg drømte nylig at jeg trippa, jeg har stadig LD og jeg visste i drømmen at jeg hadde inntatt 3 kapsler ZMA før jeg la meg, og derfor visste jeg at jeg kom til å få rare drømmer.
Jeg havnet i en søvnparalyse der jeg ville våkne, men klarte det ikke. Når jeg ga opp gikk jeg tilbake til drømmen hvor jeg tripper.

Jeg drømte at jeg drakk en uggen bæs(SATS) som jeg hadde brygget selv fordi jeg manglet penger(har nylig satt en SATS til gjæring).

I drømmen var jeg med en vennegjeng og mange bekjente i en by i nærheten, men jeg ble så fucked at jeg ville hjem.
Så jeg ville gå hjem, men hver gang jeg kom inn døra hjemme endte jeg opp tilbake i den byen der vi drakk utenfor døra der vi vorset, slik holdt det på 6 ganger, til slutt la jeg meg ned utenfor vinduet hjemme, for hver gang jeg gikk inn døra endte jeg opp på samme plass i byen.

Det kom skygger bak meg, men jeg nektet å gi til frykten og springe inn døra, til sist, kom samboeren min i taxi og lurte på om jeg ville bli med hjem(plutselig var jeg en annen plass), da gikk vi inn døra sammen så våkna jeg.
Hele senga var våt av svette.

Det verste med drømmen var at hodet mitt var fucka som i en trip...alt forandra seg hele tida og jeg klarte ikke å kontrollere meg helt.
Sist endret av TylerDurden; 19. mars 2010 kl. 14:04.
Våte drømmer er en ting, men en gang tok jeg noen slags sprøyter, sykt digg..
Er vel ofte slik at man drømmer om stoffer som er vansklig å få tak i,
som man gjerne vil ha f.eks LSD
Har hatt mange hasjdrømmer, hvertfall etter jeg slutta en stund. Drømte at jeg så på deilige klumper i kristiania og gikk rundt og røyka med masse folk. Men var alltid et problem i veien, hadde ikke penger, måtte stjele bønne, måtte gå evig langt eller hadde ikke bong og sånne ting.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hmm, hadde min første drøm om psykedeliske stoffer i natt. Jeg satt på et alter med to snegler som gikk rundt meg. Dere vet de små sensoriske tentaklene som stikker ut av hodene til sneglene? Vel, i min drøm inneholdt de i hvert fall LSD, så je satt og spiste på dem. Selve turen fikk jeg ikke så mye ut av. Husker bare at alt ble blurry, så poff! Blackout.
hadde en ny drøm i det siste, jeg drømte at det var en automat du puttet en 5'er på og ut kom det en lapp syre, jeg tok den, merket igen ting, så drømte jeg om en tv og så kom jeg på at jeg hadde tatt syre tidligere i drømmen og tven ble skurrete :S