Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  79 8345
ManagerZone

www.managerzone.com

Dette er et online Managerspill som inneholder både fotball og ishockey. Spillet er laget av svensker, så det forklarer nok grunnen til at de har tatt med ishockey også. Når man registrerer seg får man tildelt et lag innen den sporten (man kan skaffe lag til begge sportene under den samme brukeren) man vil spille så blir man tildelt et lag med spillere som man skal styre til seier. Man har kontroll over økonomien til laget, man velger taktikken til laget, man kan skaffe seg egne juniorspillere og trenere til å trene de. Mulighetene er helt utrolige vil jeg påstå og man har gjerne en tedens til å få MZ-feberen.

Og det aller beste, man trenger ikke å betale en eneste krone for å klare seg like bra som de lagene som velger å bruke penger på spillet. Om man bruker penger så gir dette deg kun noe småtteri som ikke spiller inn på hvor bra du vil gjøre det som manager. Og om man vil ha disse småtteriene kan man for eks. skrive for avisen, The Zone.

Det er rundt 3000 aktive norske brukere per dags dato, så vi er ikke akkurat blant de største nasjonene, men landslaget vårt kom seg til kvartfinale i VM forrige sesong. Jeg mener at dette spillet bør testes av alle som liker fotball. Alle kommer til å bli utrolig glade for at du prøver spillet. Om du har spørsmål om spillet eller trenger hjelp så har vi et utrolig godt forum med folk som gir ordentlige svar. Vi har også en fadderordning. Ta kontakt med brukeren svanemann10 og han vil gi deg en fadder til å hjelpe deg i starten.

Jeg håper å se brukerantallet stige de kommende dagene.
9 Dragons. http://9dragons.acclaim.com
HERLIG spill!
Jeg anbefaler bil spillet LFS ( Live for speed). Det er mulig å laste ned en god gratis versjon, men betaler du litt, får du mye fler biler^^
Jade dynasty

mange classer. mye quest.
150 lvls. tøffe mounts,
game client. 100% gratis. samurai stil.

sjekk det ut !!!


Coz
Sier bare Maple Story, det er ikke 3D, men syykt fønny, men du har nødt til å gi det litt tid. Vi i Europa må spille på europe server, men den er bare en liten patch bak global nå. Når du begynner å spille anbefaler jeg å sjekke guider som hjelper deg og "skillbuild" lister osv. Søk: download maple story europe på google så finner du det fort. Noen guid sider som hjalp meg var basilmarket.com og maplewiki.org. Drit morsomt med fet grafikk, men selvom det ser litt barnslig ut så ikke gi opp med engang. Vis du søker på hvor du burde trene for å lvle fort osv så går det ganske raskt vis du gidder. Spillet begynner ihvertfall å bli fett på rundt lvl 30-40. Når man har muligheten å fordype seg i classen du velger i 8-10. har også kommet en ny rase og masse annet.

Begklager skrivefeil, natta.
eRepublik. Politisk verdenssimulator.

www.erepublik.com
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
BZflag
*totegn*
Sist endret av Sgt. Pepper; 31. august 2009 kl. 03:12.
prøvde et spill av en kompiss for et par dager siden som det er lenge sia jeg har prøvd.. MapleStory! :P
maplestory.nexoneu.com Det har jo helt klart ikke den grafikken du ser etter, men jeg synns det er morro å bange løs på et par sopper og lignende fra tid til annen.. Har kommet en ny oppgradering nå, så levlinga er helt anderledes og sånn :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
Maplestory..

www.maplestory.com
Cabal Online er spill jeg er veldig fornøyd med, god grafikk og fine quests.
Cabal Online
Omg, har du egentlig "Prøvd" Battlefieldheroes??? Det er det beste gratis-online spillet du får tak i!!! Har spillt det i 6 måneder nå, og det føles som om jeg ALDRI kommer til å gå lei! Jeg har TF 2, fallout 3 osvosv... men INGEN topper gameplayet til BFH!!! SPILL DET!!!
sett deg på gata i 4 timer en gang i måneden å tigge, så starter du med wow
absolutt verdt det:P
spiller ikke wow selv noe lengre men den tiden jeg spillte var god kvalitetstid
▼ ... over en måned senere ... ▼
Dette er ikke MMO , men det er RPGFPS ; Borderlands.
Kan minnes om fallout 3 bare mer modernisert.
http://www.youtube.com/watch?v=sd3r8_I36qQ

League of Legends er også utrolig fett , hvis du noengang har hvert borti DotA ?
DotA crewet som har laget et eget spill som handler kun om DotA , er enda ikke lagt ut for salg men det er closed beta , et lite pluss er også at når det blir lansert så skal det være gratis.
www.quakelive.com - ingen over ingen vedsiden av!

kort og godt gode gamle quake 3 med ny funksjonalitet, gratis og spilles i browseren din !

ff eller ie for windows
safari for mac
ff for linux

gl hf!
Spilte RuneScape før, men ble litt kjedelig til slutt. Veldig morsomt å trene osv..
prøv det å se hva du syns.. klikk her
Du kan jo prøve EVE online, det har ganske bra grafikk og økonomi. Tror den har 10 dager gratis og.
Ikke for å ødelegge tråden din, men finnes det noen gode gratis MMORPG spill som blir støttet i Mac OS? Hvordan er Flyff? Må man bruke penger på å kjøpe bra gear, som i Runes of Magic, eller er ALT gratis?
Sist endret av Lachrymology; 7. desember 2009 kl. 20:04.
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Ikke for å ødelegge tråden din, men finnes det noen gode gratis MMORPG spill som blir støttet i Mac OS? Hvordan er Flyff? Må man bruke penger på å kjøpe bra gear, som i Runes of Magic, eller er ALT gratis?
Vis hele sitatet...
Brukte 2-3 år av livet mitt på flyff og spilte på patchene v5-11.. De ødela alt i v9:P og man måtte plutselig begynne å bruke masse penger på å faktisk være noe god og for å faktisk ha det gøy. Tro det eller ei, å bli drept gang på gang av en jævel som har masse cashshop items, er ikke gøy. Til slutt ender du bare opp med å invistere i cash items selv, og kunne vært like langt med å bare gå for et p2p spill.
Flyff brukte å være helt konge med karma systemet sitt, der man kunne drepe kjeltringer som hadde drept low lvls osv, for å så bi belønnet med gearet deres osv. Men nå, har de innført giftemål (grinder du sammens med "dama" de får du meir exp, og flere skills), du kan anskaffe hus (som du selvfølgelig må dekorere med cashshop items) og pvp'en er totalt ødelagt ved at de flytta alle pvp serverene in på en host server. Som betyr at du måtte lage deg en ny character for å pvp'e der, du kunne plutselig ikke bruke mainen din lengre i pvp.. Dessuten så går spillet ut på to ting: grinde mobs, og skaffe gear. Grinde mobs er jævli kjedelig, i alle fall når du begynner å komme opp i lvlene og får 0.01 exp for hver kill osv. Skaffe gear, da må du nok ut med ordentlige penger.

Anbefaler Warhammer online på det sterkeste. SPillet har nå sluppet ut en "endless" trial, som låser deg til beginning game content, men det funker forstatt fett for å få en anelse om hvordan spillet fungerer. Det er action fra start til slutt, du logger inn - enter en battlegroung/scenario i løpet av minutter, eller tar over et keep på rvr laken, og du logger ut igjen når du er lei. det er sjeldent noe død tid der. Du kan levle alle lvlene dine på bare pvp, siden du får exp for å drepe andre spillere. Ergo, (om du som meg) er kjempe lei av å grinde mobs og gjøre quest, så er dette spillet ypperlig for deg!

Om du bestemmer deg for å sjekke det ut, roll en order toon på karak-azgal! så sees vi ingame=)
Du burde deffinitivt sjekke ut Requiem: Bloodymare. Det er drit bra, har en bra grafikk og har masse forskjellige klasser.

PS: Som navnet tilsier er det veldig mye blod
Enig med deg Powlair, jeg har konto der .. kjempebra .. god følelse å kutte opp fienden og se at de dør med kroppsdelene blir ca delt slik du kuttet ^^ .. bare synd at pcen min gikk gaiken, laptop'n min er ikke kraftig nok til å kjøre det spillet.
Ja enig der Fox. WoW kan gå legge seg etter min mening, pga. det er gratis og minst like bra. Synes det er mye tøffere klasser på Requiem og hjertet begynner å pumpe når skjermen går svart å det er Nightmare hour
Sitat av Raggaman Vis innlegg
Jeg anbefaler Atlantica Online på det varmeste.

*Gratis
*Fin Grafikk
*Slak og fin lærekurve
*Faktisk ganske fet storyline
*Sinnsykt mye forskjellig å gjøre
*Fokus på å hjelpe andre
*Etter 2 mnd med spilling har jeg ikke sett EN eneste spammer

Prøv det

http://www.playatlantica.com/

Jeg spiller på Sikyon serveren under navnet "Bayne"
Vis hele sitatet...



Jeg har en bruker der Men er ikke det ett ijji spill ? ...

Heisann !



www.ijji.com er en bra side for Gratis Spill, det er ikke en side med masse bull osv, det er en GAMER side for og si det sånn Anbefaler Soldier of Front, og A.V.A

Sitat av FoxInABox Vis innlegg
Enig med deg Powlair, jeg har konto der .. kjempebra .. god følelse å kutte opp fienden og se at de dør med kroppsdelene blir ca delt slik du kuttet ^^ .. bare synd at pcen min gikk gaiken, laptop'n min er ikke kraftig nok til å kjøre det spillet.
Vis hele sitatet...


Heey, kunne du sendt meg en link til spillet ?
Gladiatus
Et tekstbasert spill der du skal gå opp i level og kjøpe nye våpen og mere :P

Gladius 2
Et spill der du skal gå rundt i en arena og kjempe mot andre motstandere

seafight
Kjøp skip og bekjemp andre motstandere og gå opp i lv

mmogame (Mange online spill)

Var det nok ??
Sitat av Raggaman Vis innlegg
Jeg anbefaler Atlantica Online på det varmeste.

*Gratis
*Fin Grafikk
*Slak og fin lærekurve
*Faktisk ganske fet storyline
*Sinnsykt mye forskjellig å gjøre
*Fokus på å hjelpe andre
*Etter 2 mnd med spilling har jeg ikke sett EN eneste spammer

Prøv det

http://www.playatlantica.com/

Jeg spiller på Sikyon serveren under navnet "Bayne"
Vis hele sitatet...


Jeg har Atlantica, har masse ting jeg kjøpte der osv også Spilte det før, Men Atlantica styres av ijji.com ..
Rakion , jeg anbefaler deg med det sterkeste. Utviklerne Softnyx har også flere gratis spill, GunBound, WolfTeam og et annet spill som jeg ikke husker navnet på. Ganske kult aaz. Det er 3th person og alt ;P Download and Registration link :
http://rakion.softnyx.net/
▼ ... over et år senere ... ▼
Why so serious?
SAMP - San Andreas Multiplayer
-Conquer online
- Dc universe