Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 9212
Noen som vet om noen nye bra filmer i følgende sjangre ?

Skrekk
Action
Thriller
og
komediE ?

Jeg har tenkt og leie noen filmer, men trenger deres ambefalinger.

lurte også på om det er noen som vet om jackass 2 er komt ut ?
Sist endret av Spelly; 23. februar 2007 kl. 19:12.
Skrekk Fritt Vilt, The Omen, The Shining & The Ring.

Action Die Hard filmene, Rambo filmene & James Bond filmene.

Thriller Hide and Seek.

Komedie Scary Movie 3 & 4, Monthy Python, Olsenbanden, & osv.

Tror ikke Jackass 2 er kommet ut enda, men hallo? Torrents..
Sist endret av Christian; 23. februar 2007 kl. 19:36.
Sitat av chouse
Komedie Scary Movie 3 & 4, Monthy Python, Olsenbanden, & osv.
Vis hele sitatet...
Hvorfor bare 3 & 4? 1'ern er jo den beste av de, så blir det bare dårligere.
Svart komedie:
Lock stock and two smoking barrels, twin town, pulp fiction, slipp jimmy fri, snatch, dogma
walk the line er nesten thriller da
Sitat av Ceptorshock
Hvorfor bare 3 & 4? 1'ern er jo den beste av de, så blir det bare dårligere.
Vis hele sitatet...
Jeg liker 3 og 4. Lenge siden jeg så 1 og 2.. Sikkert morsom.
http://imdb.com/chart/top masse å velge mellom. se heller en film med litt mening enn 'fjortissfilmer'. momento, the usual suspects feks. en del gamle filmer som er bra og, stanley kubrick sine feks. http://imdb.com/title/tt0066921/
Skrekkfilmer? Hva med Saw eller Exorsisten?
Hvis du har litt sjuk humor; Alle american pie filmene.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Jeg anbefaler "Darkhunters", "Bad Taste", "Sleepover" og "Scanners 3" på det sterkeste. Utrolig bra filmer, rett og slett.
Sist endret av thomasf; 23. februar 2007 kl. 20:21.
Sitat av S.S.L.
Hvis du har litt sjuk humor; Alle american pie filmene.
Vis hele sitatet...
"Hvis du har sjuk humor"?! American Pie er litt bra, menn ikke sjukt bra.
Komedie: Wedding Crashers
Thriller/Drama: Shawshank Redemption
Action: Die hard 1&3, 2ern er ikke like god.

chouse: tror ikke han mente at det var sjukt bra, heller at hvis du har en litt sjuk humor kan du lett elske de filmene
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Sjuk humor? American Pie filmene består av den mest primitive humoren ever. Selv syns jeg filmene er helt patetiske, og forstår ikke hvorfor folk ler i det hele tatt. Men det er jo min mening
Jackass number two kommer ut 25-04-2007.
Skal du ha action, gå for en film av Jason Statham.

http://www.imdb.com/name/nm0005458/

Sitat av Zepplin
Komedie: Wedding Crashers
Thriller/Drama: Shawshank Redemption
Action: Die hard 1&3, 2ern er ikke like god.

chouse: tror ikke han mente at det var sjukt bra, heller at hvis du har en litt sjuk humor kan du lett elske de filmene
Vis hele sitatet...
Jepp skjønte det, men man trenger ikke sjuk humor for og like de etter min mening, mest enig med Proxick egentlig, de kan være litt morsomme, da..
Psycho fra 1960, regissert av Alfred Hitchcock er jo en evig klassiker. Ellers så er filmer som Pusher, UNO, Villmark, Frit Vilt, Frihetens Regn, O Brother, Where art thou?, Night On Earth og Resident Evil bra!

Hvis du derimot har en noe bisarr filmsmak er "Den Andalusiske Hund", Regissert av kunstneren Salvador Dali i 1929 en klassiker, eller kanskje den 40minutt lange "Blow Job" av Andy Warhol som er et kamera plasert i hodehøyde som gjennom hele filmen filmer et nærbilde av en man(ligner på morten harket) so får seg en .....(se filmens tittel), Hele filmen filmes i et klipp, og følgelig fra samme kameravinkel. Anslaget i filmen kan sies å være når hovedkarakteren tenner seg en sigaret, og "point of no return" er vel når han mot slutten får orgasme. Hvis dere tviler på min seksuelle legning, grunnet min detaljerte kjenskap til homoerotiske filmer, så kan det sies at jeg går på media og komunikasjon, og dette er en obligatorisk del av skoledagen
Sist endret av Petter Pan; 28. februar 2007 kl. 17:50.
Thriller - The Machinist / Cape Fear
Action - Crank / Lock Stock And Two Smoking Barrels
Skrekk - Stephen King's IT (den filmen som har skremt meg hardest gjennom alle tider..glem the ring og alt asiat tullet, IT!!)
Komedie - Zoolander/Anchorman/How High
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Om du har litt barnslig humor så er kanskje Little Man morsom. Jeg syns hvertfall det, men det sier vel kanskje mest om meg. Om du liker stand-up så har jo Eddie Murphy en del gode sammen med Chris Rock. De får hvertfall meg til å le godt
Jeg råder alle til å se "Silent Movie" hvis du vil se en genial komedie :P
Return of the living dead - skrekkkomedie for syke sjeler. Se gjerne 2-ern også, 3-4-5 trenger du ikke tenke på engang... jeg slo av de halvveis pga de er så patetiske. ikke like 1 og 2 i det hele tatt.

Ser du skriver NYE, men mange nevner jo gamle filmer her så... ikke så mange som har sett return of the living dead heller så den er jo "ny" for deg da.
Lets Go To Prison : Comedy
Evil Bong : Comedy
Tenacious D - The Pick of Destiny : Comedy / Music
Smokin Acec : Action
Crank : Action
Blood Diamond : Drama / Thriller
The Illusionist : Drama/Mystery/Romance/Thriller

Ganske bra filmer synes jeg da. Smak og behag.
Jackass 2 har kommet ut... kvalmende greier.. *hint *hint* horse semen
Sitat av Blackspot
Jackass 2 har kommet ut... kvalmende greier.. *hint *hint* horse semen
Vis hele sitatet...
Jackass 2 er jo bare barnemat i forhold til Dirty Sanchez The Movie

Men liker begge filmene


The Dudesons er jo litt morsomt.
Sist endret av BudderN; 3. mars 2007 kl. 17:11.
Thriller: American Psycho og The usual suspects
Action: Crank
Komedie: Tja?? Slipp jimmy fri?
Skrekk: The shining.

Der har du en grei filmdag/natt
Komedie: Ikke akkurat film, men beste standupen jeg har sett. Dane Cook - Vicious Circle!
Drama/Thriller: Babel - http://www.imdb.com/title/tt0449467/
RomantinskKomedie: The Holiday - http://former.imdb.com/title/tt0457939/ Koslig film
kan anbefale crank på det varmeste..
VELDIG god underholdning
Skrekk: Fritt Vilt, Saw, Hostel
Komedie: Borat! Wery nice!
den er ikke av noen av genrene men Gridiron Gang kommer du nok til å like, en av de beste filmene jeg har sett
One Flew Over the Cuckoo's Nest aKa Gjøkerede, kjempe film. http://imdb.com/title/tt0073486/
Scarface GangsterAction på sitt beste.
http://imdb.com/title/tt0086250/
Mulig jeg tar feil, men trådstarter ber vel om NYE bra filmer Scarface, Shining osv. faller vle ikke under den kategorien. Er spent på flere filmer selv.
Her har du 5 ekle filmer med mye blod og gørr
Saw
Saw II
Saw III
Hostel
The Hills Have Eyes

Skummel som faen!
Darkness

Min yndlings film. (Quentin Tarantino har brae filmer!!)
Pulp Fiction

Andre brae filmer av Quentin Tarantino
Natural Born Killers
True Romance
From Dusk Till Dawn
Jackie Brown
Må si at jeg anbefaler The Grudge og The Grudge 2 innenfor skrekkfilmer
Ute etter jackass 2? forget that! "The dudesons" faller under en av mine komedie favoritter
Så nettopp The dudesons, første gang jeg måtte ta pause fra en film for jeg syns den var så ekkel.Menne den var artig though.


EDIT:SKRIVEFEIL
Sist endret av StaiN; 4. mars 2007 kl. 22:07.
Skrekk: Fritt Vilt
Action: Equilibrium (er ikke så ny men allikavel dritbra!)
komedie: Borat er jo bra, Anchorman (spesielt hvis man er overtrøtt/rusa)
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
De to beste komediene jeg har sett i det siste er Little Miss Sunshine og Stranger than Fiction. Begge to anbefales på det varmeste.

Edit: Man må ikke forvente en typisk Will Ferrell når man ser Stranger than Fiction, den er litt mer drama-basert men dog minst like underholdene.
Sist endret av tnt; 5. mars 2007 kl. 01:00.
National lampoon's Van Wilder..

Om du liker humor selvfølgelig.
Van Wilder heter Van the Man i norske video shapper.

Office Space er absolutt å anbefale. Elf er også morro dersom man liker Will Ferrell. Ford Fairlane er også genial imo, men tror ikke det er en film for alle.
Du er min venn
niigu's Avatar
Talladega Nights er en vanvittig bisarr komedie. Det blir helt meningsløst vittig til tider. Føler vi får høre mer av Will Ferrell i komediemanusverden.
rocky filmene sikkert noen som har nevnt dem men