Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 3278
For tiden sitter jeg i Amsterdam!

For dere som vil ha en grisekul tur, dra hit!
Coffieshops over alt og ingen dommer deg naar du gaar inn i de.

Har du en historie fra Amsterdam, eller et spesielt sted jeg burde dra? Skal vaere her i tre dager til saa kom gjerne med et sted! =]
har ingen historier men har du røyka noe bra enda?
Trådstarter
71 0
jupp! Masse greier fra Nepal osv.. Det er jo menyer der inne jo.
Åssen er det å få tak i syre og tørka sopp i Amster? Skal kanskje dit selv i sommer og tenkte jeg kunne sende litt stæsj hjem til meg selv i posten (mindre risk enn å smugle).
Trådstarter
71 0
Torka sopp faaes i butikkene. Tror det var noe syre i de kjoleskapa ja.. hehe Kjoleskap med en hau av deilige ting. Som aa se en snoop musikkvideo.

Saa, du vil nok faa det moro naar du kommer hjem. Eller tjene penger:P
Cannabis cup ble holdt i November, så du burde prøve å få testet ut vinnerne hvis du er hypp på noe skikkelig potent pot:
http://www.cannabiscup.com/ht/cancup...?bid=223&aid=9
Trådstarter
71 0
Takk! Hores bra ut
keith: Aner du hva prisen ligger på per gram (tørket) sopp og per syrelapp?
Er syre lovlig i Nederland?
Vil ha noe av din Amsterdam tur!!

Hvordan funker det å handle der?
-Hva er aldersgrensen?
-Strenge på legg?
- Hvor mye får man kjøpt om gangen?
selger dem amfetamin og kokain i butikker i amster? eller er disse litt uglesett?
Syre er ikke lovlig i Nederland. Tørket sopp er omdiskutert. Det har vært en sak oppe i høyesterett der, ang. salg av tørket sopp. Amfetamin og kokain selges heller ikke lovlig, slik jeg har forstått det.
Nei, de selger ikke hard-drugs over disk i Amsterdam, men det er ikke verre enn å ta 3skritt i redlight før du har 100negere på nakken som skal selge deg ditten og datten.

De er veldig strenge på legg og aldersgrensen er 18år, de mister bevilgningen om de ikke overholder aldersgrensene.

Om du er keen på noe digg å putte i munnen kan jeg anbefale Barney´s, valget burde da falle på Egg og Bacon som er den beste frokosten jeg har blitt servert. Barney´s har også noe av den beste hasjen du finner i amsterdam så her slår du liksom 2 fluer i en.
"Nei, de selger ikke hard-drugs over disk i Amsterdam, men det er ikke verre enn å ta 3skritt i redlight før du har 100negere på nakken som skal selge deg ditten og datten."

Etter det jeg har lest her på nFF:
Anbefales ikke sålenge at det meste du får på gata er bare dritt som ikke funker.
Hør med dem som jobber i Coffieshops, dem vil vise hvor dere skal gå for og få tak i slikt.
Trådstarter
71 0
Sitat av Tr1pp3r
Vil ha noe av din Amsterdam tur!!

Hvordan funker det å handle der?
-Hva er aldersgrensen?
-Strenge på legg?
- Hvor mye får man kjøpt om gangen?
Vis hele sitatet...
Aldersgrensen er 18.
De er strenge!
Saa mye du vil, saa lenge du ikke kjoper saa det kan bli helsefarlig

Sitat av arkanoid
"Nei, de selger ikke hard-drugs over disk i Amsterdam, men det er ikke verre enn å ta 3skritt i redlight før du har 100negere på nakken som skal selge deg ditten og datten."

Etter det jeg har lest her på nFF:
Anbefales ikke sålenge at det meste du får på gata er bare dritt som ikke funker.
Hør med dem som jobber i Coffieshops, dem vil vise hvor dere skal gå for og få tak i slikt.
Vis hele sitatet...
Assa, ekke sikker paa om jeg forsto, men!
forste dagen jeg var her turte jeg ikke gaa inn paa coffieshoppen, og jeg ble positivft overraska: fordi det var en neger uttafor som skulle selge meg no. Og det var bra saker liksom.
Første dagen vi ankom dro vårt følge på seks personer inn på en kaffesjappe og rulla oss en temmelig feit og heftig joint av white bubblegum (det sterkeste dem hadde, tydeligvis). Vi mista kontakt med to av kara våre og måtte bære dem ut. Det var faktisk litt flaut å måtte drasse en megaskakk kamerat ut over skulderen.

Trenger ikke kjøpe tørket sopp. Man får tak i fersk sopp nesten over alt. Kosta rundt 18 euro for 25g med copelandia. Prisene ligger rundt der, gjerne lavere også.

Bøff blant dealernegerne er det mye av. Det finnes jo uansett diverse type lovlig sopp der nede som er laget spesielt mtp. raveparties. Amazonian XTC for eksempel.
Noen som har mer informasjon om ting i Amsterdam?
Noen som har film/bilder etter sin Amsterdam tur, så kontakt meg takk

Skal til Amsterdam til sommeren så hadde vært kos og sett/hørt mer ;P
Sitat av arkanoid
"Nei, de selger ikke hard-drugs over disk i Amsterdam, men det er ikke verre enn å ta 3skritt i redlight før du har 100negere på nakken som skal selge deg ditten og datten."

Etter det jeg har lest her på nFF:
Anbefales ikke sålenge at det meste du får på gata er bare dritt som ikke funker.
Hør med dem som jobber i Coffieshops, dem vil vise hvor dere skal gå for og få tak i slikt.
Vis hele sitatet...
Det stemmer at det står en horde med negere i redlight. Hører du hvisking mens du går forbi der, så er det sikkert en neger som prøver å få kontakt med deg eller noen andre. Uansett kan du egentlig bare ta og spørre en vilkårlig neger, oddsen er stor for at han kan hjelpe.

Jeg fant en neger som hadde kola. Husker ikke hvor mye det kostet, men tror det var 50 euro, og den var ikke så gal.

Men uansett, noe som er viktig; Du må for all del ikke finne på å spørre noen i coffeshopsa om hvor du kan få tak på hardere rusmidler. De klikker i vinkel. En kompis av meg gjorde det. Da truet de med å ringe politiet.
Okey, var noe jeg leste på en tidligere tråd ser du;P

Beklager viss jeg kom ut med feilinformasjon! : )
veit du åssen greia er med knips der nede? lett å få tak i?
hva faen har det å si om folka du kjøper av er neger eller ikke?
usaklig og usmaklig..
Jeg og noen kompiser var der i sommer.
Vi kjøpte knips fra negerne i redlight fire ganger og de var bra hver gang. Det var derimot ikke kolaen de hadde så vi fikk anbefalt av en lokal kar å høre med taxisjåførene. Fikk til slutt napp da på bra saker.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av ANANEBANANE
hva faen har det å si om folka du kjøper av er neger eller ikke?
usaklig og usmaklig..
Vis hele sitatet...
Jeg er med deg på å ikke være fordomsfull, men det er omtrent real fakta det som blir skrevet, selv om man heller kunna formulert det som: "Ikke finn på å kjøpe stoff fra folk utenom i coffe og smartshops"

Poenget er at det er faktisk omtrent bare mørkhudede som selger på gata.
Dra på rave, så finner dere sikkert knips i hopetall
hva er grampriser på cannabis produkter der?
der er jo såklart forsjellig fra plass til plass, og type til type
da mener jeg fks hvor mye de skal ha for 10g standard hasj, en ca pris kan vel ikke være veldig vanskelig
Sist endret av rotskrot; 2. januar 2007 kl. 19:43.
fra 1 - 2,5g standard - God kostet fra 10 - 15 euro da jeg var der i sommer.

Kjøpte foresten også 1g av noe de kalte JellyHash, Kostet 30 Euro
Sist endret av Skalleper; 2. januar 2007 kl. 20:03.
Sitat av Skalleper
fra 1 - 2,5g standard - God kostet fra 10 - 15 euro da jeg var der i sommer.

Kjøpte foresten også 1g av noe de kalte JellyHash, Kostet 30 Euro
Vis hele sitatet...

var ikke så groteskt billig da, hadde innbillt meg billigere
Hasj er dyrere enn pot. Da jeg var der i sommer kostet det i snitt 12,50 euro for 5g pot, og 8 euro for 3g elns.

Jellyhash'en som skalleper snakker om utmerker seg vel mtp. kvalitet, og derfor er den altså prislagt litt høyt.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av rotskrot
var ikke så groteskt billig da, hadde innbillt meg billigere
Vis hele sitatet...
Men så er kvaliteten hinsides det du kan drømme om her for det meste.
Bedre å fyre en bønne til 30euro en en tier med dritt fra norge da
Sitat av Dodecha
Men så er kvaliteten hinsides det du kan drømme om her for det meste.
Vis hele sitatet...
Til de grader...

Første vi gjorde da vi kom til byen var å finne en Coffeeshop. Stakk på en som het Bulldog. Vi mekker opp 2g(litt mindre) med bubblegum og fyrer opp. Vi er da 6stk. som røyker. Da vi er ferdig bare la Nilsern seg ned og sov på gulvet i coffeeshop'n, med det største gliset over kjeften. Vi delte oss og de neste timene brukte vi på å vandre hvileløst rundt i Amsterdams gater. Vet ikke helt hva vi lette etter. Antagelig mat, for neste dag da jeg åpnet sekken var den full av boller. Og det var mange forskjellige fra mange forskjellige bakerier. Noe vi også gjorde i tiden etter vi hadde røyka var å stikke på restaurant. Her bestilte vi litt mat. De brukte lang tid på å lage den og det var dunkel belysning i rommet. Dette førte til at vi begge sovnet. Vi våknet igjen da vi fikk maten. Nilsern spiste opp og sovna, mens jeg hadde knapt våknet. Vi sov en stund til før jeg tok to biter av lasagnen, betalte, for så og ta bussen hjem.

Ble litt sjokka over hvor fjerne vi ble. Ble ikke like fjerne de andre gangene selv om vi siste dagen røyket mye mer av en som var minst like god. Tror det kom av søvnmangel, og alkohol ettersom vi knapt hadde sovet og dette var 11 på morgenen. Itillegg hadde vi drukket noen drinker på flyet og Gardermoen.