Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3674
Er det lurt å forhåndsbestille GTA V nå eller bør jeg vente? Siden tror dere at prisene som står her nå kan bli lavere hvis jeg venter til de får mer info om spillet osv.
http://cdon.no/spill/gta_v/
det kommer sikkert til å koste 500 de første månedene uansett, og synker nok ikke under 400 så du sparer vel egentlig ikke så mye att det er verdt ventingen
Egentlig så tviler jeg på at noen som helst har fått en distribusjonsavtale enda.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Jøss visste ikke at det gikk ann å forhåndsbestille allerede. Hos gamezone er den noen kroner billigere. Er det ikke kjempelenge til det kommer?
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
Aner ikke hvor lenge til det kommer, men det kommer en trailer imorgen og da for vi kansje vite det
Hva er vitsen med å forhåndsbestille det allerede? Det er vel like greit å vente og se om det blir billigere.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Hva er vitsen med å forhåndsbestille det allerede? Det er vel like greit å vente og se om det blir billigere.
Vis hele sitatet...
og om det i det hele tatt blir noe bedre
▼ ... over et år senere ... ▼
Har noen forhåndsbestilt det enda?
Tenker å bestille på lefdal, har dere erfaring ? Leverer lefdal på utgivelsesdatoen eller ender man opp med å vente
Elkjøp har vært min favoritt når det kommer til forhåndsbestilling.
Prisen der 449, og jeg har pleid å få spillet dagen før utgivelses-datoen.

Anbefales isåfall=)
Sitat av Srbija Vis innlegg
Har noen forhåndsbestilt det enda?
Tenker å bestille på lefdal, har dere erfaring ? Leverer lefdal på utgivelsesdatoen eller ender man opp med å vente
Vis hele sitatet...
regner med at du får det på utgivelsesdagen eller før. vet hvertfall vis du bestiller på komplett så er det stor sjanse for at du får det før. en kamerat av meg har fått to spill før utgivelsesdagen der.
På spaceworld å komplett.no kommer spillet ofte 2 dager før
Jeg bruker selv ofte å forhåndsbestille produkter fra CDON, har ofte opplevd at de senker prisen litt før ting kommer ut. De gjør det nok ikke hver gang det kommer noe nytt, men av og til. Du får heller vente så du ser hvordan prisen utvikler seg hos flere butikker.
www.biit.no
Beste siden etter min mening. Under 200kr=0 toll/mva. Ofte gratis frakt også (lur deg unna tollen og bestill gta V)
Noen som vet om noe bra "belønninger" man får noen steder for å forhåndsbestille det?
Turntableist
iColdman's Avatar
Trådstarter
Sitat av fatfro Vis innlegg
Noen som vet om noe bra "belønninger" man får noen steder for å forhåndsbestille det?
Vis hele sitatet...
På gamestop skal man få med en GTA V plakat når man forhåndsbestiller