Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 841
Har akkurat innstalert BF2 på min dell XPS m2010 med windows 7 64bit.
En god stund siden jeg har spilt grunnet noen stjal cd key og da ble jo jeg bannet...

Kjøpte ny cd key og lagde meg ny account.. Problemet nå er at når jeg spiller online så plutselig får jeg freeze... Alt stopper opp, bilde blir stille, og lyden går på repeat.. Alt låser seg, så jeg må tvinge restart på pc'en... Dette skjer hele tiden etter ca 10 min spilling.

Har hørt noen rykter om at det kan ha noe å gjøre med lyden?

Noen forslag, har lett over alt på google, funnet mange som har lignende problemer, men ingen gode svar...

Håper noen her kan hjelpe meg
Høres litt ut som en hardware eller driver feil.
Har du oppdatert grafikk og lyd-drivere og patchet Battlefield til versjon 1.5?
Sitat av paullill Vis innlegg
Høres litt ut som en hardware eller driver feil.
Har du oppdatert grafikk og lyd-drivere og patchet Battlefield til versjon 1.5?
Vis hele sitatet...
Har 1.5 ja
Hei! Hadde samme problemet her selv..
Hvilket type lydkort har du? Er det integrert i hovedkortet?
Problemet vil jeg tenke meg at ligger i OS, fordi jeg hadde samme problemet når jeg prøvde å få spilt det på Win7 64bit, enden på visa var at jeg ga opp men si ifra visst du finner en måte. Siden Battlefield 2 er såpass gammelt så var det vel aldri tenkt å tilpasse windows 7. Ikke vet jeg, men det er min teori.
niklasf16's Avatar
Trådstarter
er ikke sikker på lydkortet...
Rydenlicious
RydEN's Avatar
Det er sikkert at Skjermkortdriver ikke er oppdatert.
Okei.
Hadde selv store problemer med bf2 og realtek sine lydkort(innebygd). Prøvde absolutt alt for å få fikset det. Endte opp med at jeg tilslutt kjøpte meg et billig lydkort for 500 kr. Løste problemet. Kan godt hende det finnes andre løsninger som jeg ikke vet om. Prøv å finn ut hvilket lydkort du har, søk opp om folk har hatt problemer med det og bf2