Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 831
Noen som spiller det? Faen så slemt spill, men faen så addicting.. Lager denne tråden for å diskutere alt og ingenting ( Fant ingen tråd om emnet). Trenger selv masse hjelp så hvis noen her inne har en high lvl med bra gear så sier jeg ikke nei takk til litt hjelp

Min psn id er Mikky007-99
Feel free to add me.

Kan begynne det første spm. Hvor opgraderer jeg min Pyro flamme?
Har spilt det endel, ja. Veldig addicting som du sier.
Ellers er det eneste tipse jeg kommer på nå drake sword. Men det vett vell alle hvor er nå ? (:
Spillet kommer forresten til PC rundt august(?) for oss som elsker spillet, men helst vil ha det til PC.
Om bare PCen min kunne kjøre det D: Gleder meg!
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Du kan oppgradere den etterhvert. Husker ikke helt hvem som hjelper deg med det, men han setter seg tilbake i de ruinene du først kommer til.

Vil absolutt anbefale deg å ta en tur innom IGN hvis du sitter litt fast. Er mye nyttig info der, som du kanskje vanligvis ikke ville plukket opp ellers.

Sånn til gameplay, velkommen til et av de vanskeligste spillene utgitt.. Har spilt gjennom en gang og elsket det!! Skal bare fullføre Mass Effect 3 for andre gang så hopper jeg nok tilbake til Dark Souls igjen ja