Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 4589
Hei, er chili'en på europris noe bra? Er mat på europris generelt noe bra? Hadde vært greit å spare litt penger :P
Aldri smakt chillien på europris, chilli som grønnsak da eller? Har de begynt med det? Bare smakt småkaker, vin, shampo, nudler, kaffe, hermetisert mat o.l, de har ihvertfall ikke grønnsaker her hvor jeg bor.

Kvaliteten er nokså likt first price og andre billige varer vil jeg påstå ;p
Sist endret av Sluzzz; 9. oktober 2010 kl. 00:33.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Bare smakt småkaker, vin, shampo, nudler, kaffe, hermetisert mat o.l,
Vis hele sitatet...
Haha, titegn
kjgbhcvnb
kyllingfisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Aldri smakt chillien på europris, chilli som grønnsak da eller? Har de begynt med det? Bare smakt småkaker, vin, shampo, nudler, kaffe, hermetisert mat o.l, de har ihvertfall ikke grønnsaker her hvor jeg bor.

Kvaliteten er nokså likt first price og andre billige varer vil jeg påstå ;p
Vis hele sitatet...
Mente chili som i chili con carne på boks, my bad

Får vel stikke innom i morgen og prøve et lite utvalg
Hvor mye koster den? Elsker chili con carne

Gi feedback
Luxus-nudlene med chilismak smaker helt greit, og de er billige.
Chili con carne koster vel 50 kroner, hvis jeg husker rett.

Maten fra Europris er egentlig helt grei til den prisen som har blitt satt. Kan være enig i at det er mye a la firstprice mtp på kvaliteten.
Det beste Europris noensinne har gitt meg er Luxus nudlene. Har vel spist bortimot 1000+ pakker av de. Noen sier at de ikke smaker kylling (spiser bare kylling versjonen), men jeg elsker de ^^
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
50kr!!! Trodde det skulle være billigere ettersom det var europris. Masse god chili con carne på boks i sverige til max 20kr
http://www.e-magin.se/v5/viewer/file...74&gInitPage=1

På side 2-3, ser du prisen på Chilli con carne, 20kr/pr boks.
Det enese spiselige de selger på Europris er fyrstestenger. Er også litt morsomt at de selger billig hermetisk mat og tørrvarer under merket luxus.
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Nice. Da skal jeg kjøpe fort 10bokser i morgen. Men boksene i sverige så dobbelt så store ut som den i katalogen.
Syntes det er synd at Europris ikke selger leverpostei...

Er kun nudler jeg har prøvd av mat på Europris, og foretrekker dem fremfor manga andre dyrere varianter, mtp. smak.
Sist endret av Lanjelin; 10. oktober 2010 kl. 15:37.
Så maten der er ikke noe særlig tess? Vært på tanken om å starte å handle der fordi det prismessig lønner seg i det lange løp, men er jo ikke noe vits om det er mat som ikke er noe tess..

Som foreksempel pizzaene til first price, jeg måtte til og med titte under den etter å ha tatt noen biter for å se om den lå på noe papp-brett jeg hadde glemt å ta av. Var som å spise en serviett/papptallerken med en smule tomatsaus på. (Samme gjelder f eks risen til first price og brøene smaker også dritt..)
Man blir jo ikke mett på nudler. Gjelder forsåvidt spagetti også.
Sitat av Ravedope Vis innlegg
Man blir jo ikke mett på nudler. Gjelder forsåvidt spagetti også.
Vis hele sitatet...
husker du og koke spagetti'en?
Prøv deg fram!

Selvfølgelig er det ting der som IKKE er så godt, og ting som faktisk er rimelig godt, til en billig penge.
Det går jo mye på smak! og uansett koster det ikke så mye å prøve å handle litt på europris av og til og teste forskjellige varer.

Brødene til first price er noe dritt, I second that. Men det finnes et alternativ, som vanligvis koster AKKURAT det samme, eller en krone eller to mer eller mindre: Euroshopper sin kneip. Den koster det samme, ser prikk lik ut, men innholdet er litt annerledes og både smaker bedre og har bedre konsistens enn first price brøda etter min erfaring
kjgbhcvnb
kyllingfisk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Drake Killah Vis innlegg
Prøv deg fram!

Selvfølgelig er det ting der som IKKE er så godt, og ting som faktisk er rimelig godt, til en billig penge.
Det går jo mye på smak! og uansett koster det ikke så mye å prøve å handle litt på europris av og til og teste forskjellige varer.

Brødene til first price er noe dritt, I second that. Men det finnes et alternativ, som vanligvis koster AKKURAT det samme, eller en krone eller to mer eller mindre: Euroshopper sin kneip. Den koster det samme, ser prikk lik ut, men innholdet er litt annerledes og både smaker bedre og har bedre konsistens enn first price brøda etter min erfaring
Vis hele sitatet...
So true, har ikke fått prøvd chili'en enda, men sier ifra når jeg har :P Forøvrig kan jeg nevne at kjøttdeigen til firstprice har 1% mindre kjøtt enn Gilde sin, er nesten halve prisen og smaker for meg helt likt.
Sitat av Drake Killah Vis innlegg
Brødene til first price er noe dritt.
Vis hele sitatet...
Jeg vil bemerke at dette arierer veldig hvor du kjøpet brødet fra. Jeg liker ikke first-price brødet jeg får i kristiansand, men det her i Tromsø er helt OK. Men det er veldig lite mat i det - så varer kun en dag. Mens om jeg kjøpet ett litt dyrere brød har jeg gjerne mat i 2-3 siden det er mer mat i hver skive
Chili lager du selv. Uten å ha regnet på de så antar jeg at det blir billigere. Det er også rasende enkelt å lage. Og smaker bedre.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Kreativisten
Greenhill's Avatar
chili con carne fra europris er ikke å anbefale. Smaker metall med chili og bønner.
nei hekkan. skal du ha chili con carne, så lag den selv.
Sist endret av Greenhill; 21. mai 2011 kl. 00:12.
Jeg jobber på Europris. Jeg har ikke smakt chili con carne, men sjefen har. Han rådet meg til å spare de pengene.
Er ikke mye på europris som er bra eller spesielt billig. Noen få ting koster kanskje noen kroner mindre, som skyllemiddel, noen få typer hårgele, ja noen småting. Noen ganger har de bra tilbud på ting som man kan spare noen kroner på, om man kjøper kvanta.

Èn ting jeg virkelig er irritert på er den billige reklamemetoden de kjører, med at absolutt alt har .99 øre bak seg.....
Kreativisten
Greenhill's Avatar
Sitat av Settoz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Brilliant idé!
Sitat av Greenhill Vis innlegg
Brilliant idé!
Vis hele sitatet...
Nå var jeg litt usikker på om du var Ironisk :L
Sitat av Settoz Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det mangler en ting i den oppskriften, det er: Frisk koriander.
Sist endret av Spelly; 21. mai 2011 kl. 00:38.
Kreativisten
Greenhill's Avatar
Sitat av Settoz Vis innlegg
Nå var jeg litt usikker på om du var Ironisk :L
Vis hele sitatet...
Øh.. Nei. jeg var ikke ironis :P

edit:

+k i ironis
Sist endret av Greenhill; 21. mai 2011 kl. 00:41.