Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1111
hei

jeg har lyst på en ny pc mus men vet ikke hvem.

jeg har sett litt på: "Logitech MX Revolution Cordl Laser" og synes den ser helt rå ut, men vet ikke om den er så bra til gaming som jeg skal den bruke til.
link: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdin...spx?plid=68863

eller:

"Microsoft Sidewinder X5 Gamer-mus" som er litt mer gaming mus.
link: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...sAAAEfyydq.MLE

Tar også gledelig i mot tips.
Jeg anbefaler deg microsoft intelli mouse 3.0 og logitech g5. Disse musene er fantastiske
Jeg ville tatt sidewinder, har selv sidewinder (dyrer modell) og Razer eXactMat, vidundelig kombinasjon
Sitat av simen57 Vis innlegg
jeg har lyst på en ny pc mus men vet ikke hvem.
Vis hele sitatet...
Edit: "Jeg ønsker å kjøpe meg en ny pc mus og ønsker herved innspill og tips til en god, behagelig mus. Det kommer primært til å bli brukt til spilling av dataspill."

*jeg kunne ikke dy meg*

OnTopic:

Jeg har vært en fast bruker av Logitech sin MX serie i alle år og jeg må si at Logitech aldri har skuffet meg.
Logitech MX518 er en fantastisk mus som er rettet mot "gamer miljøet". Med sine 1600 dpi er den lynkjapp og har til sammen 6 knapper. Musens ergonomiske oppbygning gjør at håndflaten ligger godt over musen og gir deg en behagelig "venste-vinkling" av hånden.

Hardware.no - Prisguide - Logitech MX518

http://english.ircfast.com/screenshots/29272/300x300x91f9582a9d.jpg

Vil også legge til at ved bruk at trådløs mus må du bruke batterier (evt. bruke dens oppladbare adapter) til å holde strøm på musen, noe som kan bli slitsomt i lengden. Har utrolig dårlig erfaring med trådløse mus og holder meg derfor til "tråd-mus" (?)
Clr, jeg er enig at mx 518 ikke er en dum/dårlig mus, men dessverre er mitt hjerte bunnet i SidewinderS hjerte
http://www.logitech.com/index.cfm/mi.../4676&cl=US,EN

"Lillebroren" til den første musen du så på, beste musen jeg noensinne har prøvd, selv om den trenger litt tilvenning
Sitat av Vegardino Vis innlegg
Clr, jeg er enig at mx 518 ikke er en dum/dårlig mus, men dessverre er mitt hjerte bunnet i SidewinderS hjerte
Vis hele sitatet...
Hvor mange gram vekter bruker du i din Sidewinder X5?
En kompis av meg har den og jeg har ved et par anledninger prøvd den ut, men jeg tror dette faller mer på smak og behag egentlig.

Til trådstarter: Velger du Sidewinder X5 eller Logitech MX518 kan jeg garantert love deg at du blir fornøyd. Du kan jo gjerne besøke en lokal leverandør av Microsoft og Logitech produkter å teste ut hvordan de forskjellige musene passer til hånden din.
Sist endret av Clr; 22. mai 2009 kl. 17:07.
Skjønner ikke hvorfor folk ikke nevner Logitech G9? Den er jo deilig å bruke når du er vandt til den.
Sitter selv med Logitech G9 og Razer Mantis Speed Matte. Utrolig deilig kombinasjon. Musa krever dog at du vender deg til den.
Sitat av Janpfo Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor folk ikke nevner Logitech G9? Den er jo deilig å bruke når du er vandt til den.
Vis hele sitatet...
Det er jo best hvis folk kommer med anbefalinger av pc muser dem faktisk har prøvd ut skikkelig i praksis. Jeg har ikke prøvd ut Logitech G9, og derfor kan jeg egentlig ikke utale meg om den.

Men jeg står fortsatt på mitt at "tråd-mus" er veien å gå. Uansett hva du velger!
Jeg har Logitech G9 og det er tråd-mus. Den har noen finesser som at du kan endre lyset på den, endre hvordan knappene skal virke, du får med vekter, og du kan velge sensen enkelt med en + og - knapp.
Jeg har brukt Logitech MX51 i snart to år og er kjempe fornøyd. Dette er en topp gaming mus. Er ikke dyr heller. Vis du aldri har brukt en "tråd" mus før som er "kjapp" så tar det litt og venne seg til det, men det er verdt det. Min anbefaling er at du kjøper Logitech MX51. Den er bare helt rå...
Sitat av Clr Vis innlegg
Hvor mange gram vekter bruker du i din Sidewinder X5?
En kompis av meg har den og jeg har ved et par anledninger prøvd den ut, men jeg tror dette faller mer på smak og behag egentlig.

Til trådstarter: Velger du Sidewinder X5 eller Logitech MX518 kan jeg garantert love deg at du blir fornøyd. Du kan jo gjerne besøke en lokal leverandør av Microsoft og Logitech produkter å teste ut hvordan de forskjellige musene passer til hånden din.
Vis hele sitatet...
Bare synd at ikke x5 har noen vekter da-_-
Jeg bruker full load, med min sidewinder funker fjell (30 g) Hatt den i ca halvt år
jeg vill tatt g9 musa vis du er vant til litt stor mus.. den er ydelig deilig!
Trådløse muser bør ikke brukes til gaming.
Roccat Kone FTW