Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 527
Noen som har noen erfaring med disse på flaske? Lurer på hvor mange dråper man må ta for funk. Hvis det er 125ug i hver dråpe. Er vant til å ta enten 3mg xanax, eller 15mg valium. Er flubromazepam like sterk som rohypnol?

Jeg ser at doseringene på nettet ligger på noen mg. Jeg har da enten fått feil navn eller feil informasjon angående doseringer.
Sist endret av Munin369; 21. september 2020 kl. 01:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du har nok lest feil ett eller annet sted. Er 99% sikker på at det er flubromazolam det er snakk om.

Har fått i meg en del av de flaskene der selv og de fungerer slik de skal.
Spinndyre flasker. Synd han må(kunne sikkert solgt det rent men med 1/20 profitt av det han tjener nå. Fint at han gjør det uansett, ikke den grådigste måten for å tjene til livets opphold det, han har nok spart en del folk fra skikkelig heavy blackouts(og påført)
R.i.p 23.04.2021
Heavy blackouts, indeed