Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 9046
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
tenker å kjøpe 1g med golden teacher, har prøvd lsd en gang før på 150ug men følte det var litt magert så jeg lurer på hvordan tror dere 1g med golden teacher vil hitte? hva er doser på golden teacher?

Jeg veier rundt 78kg å er rundt 1,94 man
Ett gram høres lite ut, selv kjenner jeg knapt noe av ett gram. Jeg må ha tre gram for en god tripp, fire hvis jeg vil ta ekstra hardt i. Jeg har ikke prøvd akkurat golden teacher, men regner med den er som all annen Cubensis.
Anonym bruker
"Identisk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
tenker å kjøpe 1g med golden teacher, har prøvd lsd en gang før på 150ug men følte det var litt magert så jeg lurer på hvordan tror dere 1g med golden teacher vil hitte? hva er doser på golden teacher?

Jeg veier rundt 78kg å er rundt 1,94 man
Vis hele sitatet...
1 g er veldig lite. 2-2,5 g cubensis er passende dose for nybegynnere. Mtp at du syntes at 150 mcg LSD var magert.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
[quote=Greater_Apeness;3603351]Ett gram høres lite ut, selv kjenner jeg knapt noe av ett gram. Jeg må ha tre gram for en god tripp, fire hvis jeg vil ta ekstra hardt i. Jeg har ikke prøvd akkurat golden teacher, men regner med den er som all annen Cubensis.[/QUOT

ja, å da er vel det uten toleranse?
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1 g er veldig lite. 2-2,5 g cubensis er passende dose for nybegynnere. Mtp at du syntes at 150 mcg LSD var magert.
Vis hele sitatet...
Ja, forventa sterk tur på 150ug... ikke sikkert det var 150ug ?
men synes det var for lavt.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
tre gram burde sende deg godt på tur. Spiste 30-35g rå golden teacher og måtte bokstavelig talt holde meg fast i gardina mens jeg sprengte gjennom gulv og tak inni hodet mitt.

Vet ikke hvorfor, men den virka jævlig mye sterkere enn mexican, som jeg spiste samme mengde av en annen gang. Begge var i Amsterdam mens det ble solgt i smartshops. De sa den var sterkere og det stemte.
Sist endret av Bothrops; 22. juni 2020 kl. 21:30.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
tre gram burde sende deg godt på tur. Spiste 30-35g rå golden teacher og måtte bokstavelig talt holde meg fast i gardina mens jeg sprengte gjennom gulv og tak inni hodet mitt. Veldig introspektiv og det skjedde så mye innvendig at jeg hadde nesten ikke tid til å ha øya åpne.

Vet ikke hvorfor, men den virka jævlig mye sterkere enn mexican, som jeg spiste samme mengde av en annen gang. Begge var i Amsterdam mens det ble solgt i smartshops. De sa den var sterkere og det stemte.
Vis hele sitatet...
så rundt 2,5 cubenis vil kanskje sammenlignes som rundt 200ug lsd i styrke lzm?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
så rundt 2,5 cubenis vil kanskje sammenlignes som rundt 200ug lsd i styrke lzm?
Vis hele sitatet...
Vet ikke om det går ann å kalkulere det så enkelt. Sopp er ofte litt ujevnt fordelt, så et gram her er ikke det samme som et gram der.

Kan ikke LSD dosering, men det var på et sånt nivå at man fullstendig mista kontakten med omverden når bølgene kom.
Sist endret av Bothrops; 22. juni 2020 kl. 21:38.
Anonym bruker
"Identisk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
så rundt 2,5 cubenis vil kanskje sammenlignes som rundt 200ug lsd i styrke lzm?
Vis hele sitatet...
3-3,5 g cubensis kan omtrent sammenlignes med 200-240 mcg LSD. Hvertfall for min del.

Ikke vits å blande nederlandske trøfler i dette, der er det helt andre doseringer.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
3-3,5 g cubensis kan omtrent sammenlignes med 200-240 mcg LSD. Hvertfall for min del.

Ikke vits å blande nederlandske trøfler i dette, der er det helt andre doseringer.
Vis hele sitatet...
oi se der ja, mente golden teacher
Anonym bruker
"Identisk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
oi se der ja, mente golden teacher
Vis hele sitatet...
Det med nederlandske trøfler var ment til Bothrops. Golden teacher er en variant av cubensis. Det finnes også Albino AA+ og flere andre, men variasjon i styrke er neglisjerbar, så det er bare å dosere som all annen cubensis.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, forventa sterk tur på 150ug... ikke sikkert det var 150ug ?
men synes det var for lavt.
Vis hele sitatet...
Selv om 150ug ikke var "perfekt" 1 gang, så betyr ikke det at man nødvendigvis må opp i dose.
Alle tripper er forskjellige og 150ug kan fort komme frem å slå deg i trynet når du minst venter det.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Selv om 150ug ikke var "perfekt" 1 gang, så betyr ikke det at man nødvendigvis må opp i dose.
Alle tripper er forskjellige og 150ug kan fort komme frem å slå deg i trynet når du minst venter det.
Vis hele sitatet...

vurderer 1gram med golden teacher, men vil det skal treffe å håper det er visuels. men vil ikke bli skuffa heller hehe.. men dere tror jeg burde opp mot rundt 2g
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det med nederlandske trøfler var ment til Bothrops.
Vis hele sitatet...
Vi prata om sopp, vet ikke hvorfor du prater om trøfler
Anonym bruker
"Bitter Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er litt vanskelig å si med cubensis. Er den bra dyrka så kan den godt være dobbelt så sterk som cubensis som ikke er spesielt godt dyrka. Vil uansett tenke 2 gram skal gi deg visuals (sjøl om det mentale nok er ett heftigere aspekt enn det visuelle)
Anonym bruker
"Identisk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Vi prata om sopp, vet ikke hvorfor du prater om trøfler
Vis hele sitatet...
Sorry, blingsa på at det var før sopp-forbudet i Nederland
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
150ug er en kraftig nybegynner trip på lsd. hvis du ikke syntes det var tilstrekkelig og det var din første gang, så var nok ikke de lappene dosert/oppbevart riktig, som er veldig vanlig hvis man kjøper fra langere. Jeg har prøvd doser fra 100-500ug, sweet spotten min de siste årene har vært på rundt 130ug.

Fleinsopp: sweetspot for meg er 1-1,5g
Cubensis sweetspot 1.5-2.5g

Det skal sies at jeg liker ikke å trippe for hardt, men jeg liker heller ikke å trippe for svakt.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Høres magert ut, ville gått for 2
Sist endret av meaculpaUIO; 23. juni 2020 kl. 01:21.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
vurderer 1gram med golden teacher, men vil det skal treffe å håper det er visuels. men vil ikke bli skuffa heller hehe.. men dere tror jeg burde opp mot rundt 2g
Vis hele sitatet...
1 gram kan bli litt lite, spesielt om du er ute etter visuals.
2g til 3g vil nok da være en bedre dose.
Ville gått for 2.5g dose. All sopp er forskjellig, selv i samme art. Det er bedre å ha i seg litt lite en litt mye. Skal du lage te ville jeg gått opp til 3g.
Sitat av Greater_Apeness Vis innlegg
Ett gram høres lite ut, selv kjenner jeg knapt noe av ett gram. Jeg må ha tre gram for en god tripp, fire hvis jeg vil ta ekstra hardt i. Jeg har ikke prøvd akkurat golden teacher, men regner med den er som all annen Cubensis.
Vis hele sitatet...
Cubenis sopp kan være veldig forskjellig.... Feks cambodian og mexicana er nesten halvert i intensitet, mens golden teacher, albino + og moby dick er dobbelt så sterke... Dvs 3gr med mexicana føles ut som 1gr med golden teacher vil jeg påstå.

Til TS: 2.5 er en fin dose du mest sannsynlig kommer til å håndtere helt fint om du har GT.
Sist endret av Heyhoti; 24. juni 2020 kl. 01:32.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
[quote=Heyhoti;3603773]Cubenis sopp kan være veldig forskjellig.... Feks cambodian og mexicana er nesten halvert i intensitet, mens golden teacher, albino + og moby dick er dobbelt så sterke... Dvs 3gr med mexicana føles ut som 1gr med golden teacher vil jeg påstå.

Til TS: 2.5 er en fin dose du mest sannsynlig kommer til å håndtere helt fint om du har GT.

blir 2g GT
er ny på sopp, men inntaksmetode ??? hvordan
er det sånn om man tar i te så blir effekten muligens svakere?
[quote=Anonym bruker;3603779]
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Cubenis sopp kan være veldig forskjellig.... Feks cambodian og mexicana er nesten halvert i intensitet, mens golden teacher, albino + og moby dick er dobbelt så sterke... Dvs 3gr med mexicana føles ut som 1gr med golden teacher vil jeg påstå.

Til TS: 2.5 er en fin dose du mest sannsynlig kommer til å håndtere helt fint om du har GT.

blir 2g GT
er ny på sopp, men inntaksmetode ??? hvordan
er det sånn om man tar i te så blir effekten muligens svakere?
Vis hele sitatet...
Høres ut som en grei dose. Da tripper du hvertfall ikke over! Jeg pleier altid å spise de som de er. Evt pulveriser det i grinder å svelger det med et glass jucie. Lage te er egentlig best med fleinsopp pga at styrkegraden kan variere fra sopp til sopp, men i te blir det gjevnt fordelt. Også minsker man sjansen for kvalme! Men jeg ville bare spist de rett ned var jeg deg

[quote=Heyhoti;3603782]
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Høres ut som en grei dose. Da tripper du hvertfall ikke over! Jeg pleier altid å spise de som de er. Evt pulveriser det i grinder å svelger det med et glass jucie. Lage te er egentlig best med fleinsopp pga at styrkegraden kan variere fra sopp til sopp, men i te blir det gjevnt fordelt. Også minsker man sjansen for kvalme! Men jeg ville bare spist de rett ned var jeg deg
Vis hele sitatet...
Svarte ikke på hele spørsmålet ditt så jeg. Av min personlige erfaring syntes jeg soppen kan virke noe mildere ved inntak i te. Muligens noen andre er flinkere til å koke te en meg, kan ikke svare for de! Men igjen, du burde spise de som dem er!
Sist endret av Heyhoti; 24. juni 2020 kl. 01:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Identisk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Cubenis sopp kan være veldig forskjellig.... Feks cambodian og mexicana er nesten halvert i intensitet, mens golden teacher, albino + og moby dick er dobbelt så sterke... Dvs 3gr med mexicana føles ut som 1gr med golden teacher vil jeg påstå.

Til TS: 2.5 er en fin dose du mest sannsynlig kommer til å håndtere helt fint om du har GT.
Vis hele sitatet...
Alle cubensis sopper er omtrent like sterke, uansett strain. Mexicana er en helt annen art.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alle cubensis sopper er omtrent like sterke, uansett strain. Mexicana er en helt annen art.
Vis hele sitatet...
Det stemmer ikke... Det er sant at du får truffles som heter mexican som er en annen strain. Men det er en cubenis sopp som heter mexicana også og er en av de mildeste på markede. Og over all styrke på den er ratet til 2.5 av 5. Cambodian er ratet 3 av 5 og golden teacher er rated 4.5 av 5. Osv osv, listen er lang...

Dette er den mexicana du tenker på...



Dette er den jeg tenker på:



Og her kan du sammenligne med golden teacher og moby dick feks.....





Osv osv.....
Sist endret av Heyhoti; 24. juni 2020 kl. 02:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
[quote=Anonym bruker;3603779]
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Cubenis sopp kan være veldig forskjellig.... Feks cambodian og mexicana er nesten halvert i intensitet, mens golden teacher, albino + og moby dick er dobbelt så sterke... Dvs 3gr med mexicana føles ut som 1gr med golden teacher vil jeg påstå.

Til TS: 2.5 er en fin dose du mest sannsynlig kommer til å håndtere helt fint om du har GT.

blir 2g GT
er ny på sopp, men inntaksmetode ??? hvordan
er det sånn om man tar i te så blir effekten muligens svakere?
Vis hele sitatet...
Ja, det blir litt svakere hvis man lager te av det, derfor jeg foreslo 3g hvis du skal det.

Jeg pleier bare å spise soppen, gomle godt og svelge med litt vann.
Det smaker ikke veldig godt, men ikke noe problem så lenge man tar litt og litt. Spise sakte over en halvtimes tid synes jeg er fint, da smeller det ikke like hardt i starten. Husk på tripsitter nå da
Anonym bruker
"Identisk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Det stemmer ikke... Det er sant at du får truffles som heter mexican som er en annen strain. Men det er en cubenis sopp som heter mexicana også og er en av de mildeste på markede. Og over all styrke på den er ratet til 2.5 av 5. Cambodian er ratet 3 av 5 og golden teacher er rated 4.5 av 5. Osv osv, listen er lang...

Dette er den mexicana du tenker på...



Dette er den jeg tenker på:



Og her kan du sammenligne med golden teacher og moby dick feks.....





Osv osv.....
Vis hele sitatet...
Finner ingen info om psilocybe cubensis mexicana strain, men sopparten psilocybe mexicana er en realitet. Vet ikke hvor du har disse bilder fra, men vil anta at dette er fra menus i smartshops. Høyst vilkårlige greier som er en markedsføringsteknikk.
Du får si ifra vist det er noe mere du lurer på eller ikke klarer og finne... Foresten, grunnen til at det står at man må ta 5gr er jo såklart fordi den er mye mildere en golden teacher. Man må ta mellom 10-15gr av denne cubenis typen om man vil oppnå samme effekt som på 5gr med golden teacher....

Jeg har prøvd disse soppene selv og kan gå god for at feks mexicana og cambodian er meget milde sopper (i cubenis familien) som 3 gr virker som en 1gr golden teacher sopp....



Sist endret av Heyhoti; 24. juni 2020 kl. 12:40.
Anonym bruker
"Identisk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Du får si ifra vist det er noe mere du lurer på eller ikke klarer og finne... Foresten, grunnen til at det står at man må ta 5gr er jo såklart fordi den er mye mildere en golden teacher. Man må ta mellom 10-15gr av denne cubenis typen om man vil oppnå samme effekt som på 5gr med golden teacher....

Jeg har prøvd disse soppene selv og kan gå god for at feks mexicana og cambodian er meget milde sopper (i cubenis familien) som 3 gr virker som en 1gr golden teacher sopp....



Vis hele sitatet...
https://en.wikipedia.org/wiki/Psilocybe_mexicana

Samme beskrivelse, en helt annen art. Cubensis er det ikke.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
https://en.wikipedia.org/wiki/Psilocybe_mexicana

Samme beskrivelse, en helt annen art. Cubensis er det ikke.
Vis hele sitatet...
Forsovidt sant at psilocybe mexicana er en helt annen art en cubenis mexicana, men man får fortsatt kjøpt cubenis mexicana flere plasser på nett, og det er en realitet. Vi får si oss enig i og være uenig.... Men tilbake til det som hovedsaklig var poenget. Og det er at styrkegraden i cubenis soppene varier. Feks cambodian som er like mild som mexicana. 3gr av den føles føles også ut som 1gr med golden teacher. Det er bare sånn det er.... Alle andre som har prøvd de typene kan garantert relatere.
Anonym bruker
"Identisk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Forsovidt sant at psilocybe mexicana er en helt annen art en cubenis mexicana, men man får fortsatt kjøpt cubenis mexicana flere plasser på nett, og det er en realitet. Vi får si oss enig i og være uenig.... Men tilbake til det som hovedsaklig var poenget. Og det er at styrkegraden i cubenis soppene varier. Feks cambodian som er like mild som mexicana. 3gr av den føles føles også ut som 1gr med golden teacher. Det er bare sånn det er.... Alle andre som har prøvd de typene kan garantert relatere.
Vis hele sitatet...
Ja, vi får være uenige på det punktet. Cubensis strains er omtrent like sterke, grunnen til at folk mener ditten og datten om forskjeller i styrke kan skyldes placebo (som er en kraftig faktor under psykedelisk rus, enda mer viktig enn med andre medisiner - Golden Teacher høres heftigere ut enn en meksikaner ) og det faktumet at ikke en tur er lik en annen, selv når det kommer til sopp fra samme art, strain og batch.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, vi får være uenige på det punktet. Cubensis strains er omtrent like sterke, grunnen til at folk mener ditten og datten om forskjeller i styrke kan skyldes placebo (som er en kraftig faktor under psykedelisk rus, enda mer viktig enn med andre medisiner - Golden Teacher høres heftigere ut enn en meksikaner ) og det faktumet at ikke en tur er lik en annen, selv når det kommer til sopp fra samme art, strain og batch.
Vis hele sitatet...
Første gang jeg prøvde cambodian hadde jeg ingen forventninger idet hele tatt. På det tidspungtet var GT og equador mine eneste referansepungt. Tok 3gr slik jeg vanligvis pleier og effekten var ekstremt mild, nesten ikke noe visuals. Kan si hva du vil om psykedelika, men placebo effekt på slike doser er ikke en faktor. Jeg har tatt 5.5 gr med mexicana, og effekten var ca som 2gr GT. Hadde man tatt 5.5gr med GT hadde ikke effekten uteblit om du hadde fortelt noen at denne dosen er mild. Sånn fungerer det bare ikke. Blir som å gi 300ug med lsd til noen også si at det er 75ug, man vil ikke oppleve en tripp på 75ug bare fordi noen har fortalt det....
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sopp kan ha variasjoner i rekkevidden halvparten/dobbel, uten å homogenisere materialet og teste det kan man ikke vite om man har sopp som har dobbelt så mye eller halvparten så mye.

https://psillow.com/articles/how-muc...-of-mushrooms/
Anonym bruker
"Identisk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Første gang jeg prøvde cambodian hadde jeg ingen forventninger idet hele tatt. På det tidspungtet var GT og equador mine eneste referansepungt. Tok 3gr slik jeg vanligvis pleier og effekten var ekstremt mild, nesten ikke noe visuals. Kan si hva du vil om psykedelika, men placebo effekt på slike doser er ikke en faktor. Jeg har tatt 5.5 gr med mexicana, og effekten var ca som 2gr GT. Hadde man tatt 5.5gr med GT hadde ikke effekten uteblit om du hadde fortelt noen at denne dosen er mild. Sånn fungerer det bare ikke. Blir som å gi 300ug med lsd til noen også si at det er 75ug, man vil ikke oppleve en tripp på 75ug bare fordi noen har fortalt det....
Vis hele sitatet...
Det er forskjell i styrken mellom artene, men ingen forskjell i styrke mellom strains. P. mexicana er svakere enn p. cubensis og vil dermed trenge høyere dosering.

Placebo er alltid en faktor, selv om du ikke er helt bevisst på det. 3 g er ikke en dose som utelukker placebo. Psykedelika er per definisjon sterkt påvirket av placebo, fordi en av virkningene er økt suggestibility. Dine forventinger, intensjoner og omgivelsene påvirker effekten ekstremt mye.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er forskjell i styrken mellom artene, men ingen forskjell i styrke mellom strains. P. mexicana er svakere enn p. cubensis og vil dermed trenge høyere dosering.

Placebo er alltid en faktor, selv om du ikke er helt bevisst på det. 3 g er ikke en dose som utelukker placebo. Psykedelika er per definisjon sterkt påvirket av placebo, fordi en av virkningene er økt suggestibility. Dine forventinger, intensjoner og omgivelsene påvirker effekten ekstremt mye.
Vis hele sitatet...
Det er uten tvil forskjellig styrkegrad på de forskjellige cubenis strainene. Skjønner ikke på hvilket grunnlag du kan påstå noe annet? Du får legge frem noen troverdige beviser på påstandene dine om det du sier skal gi noen som helst form for mening. Cambodian cubenis er svak, sånn er det bare... Det har ikke en shit med placebo og gjøre. Placebo er altid til stede, men ikke på den måten du la det frem på i ditt forgie innlegg. Det er ikke slik det fungerer i det hele tatt. Helt klart at vist man går å forventer og få en bad trip så øker sjansene for det, eller forventer og få en good trip så øker sjansene for det. Placebo er tilstede iform av hvor man velger og manifeste tankene sine. Men vist du tar 3+ gr med golden eller 300+ug med lsd med forventingene om at dette fungerer sikker ikke bra blir du tatt noe så jævlig på senga. Hadde den teorien din stemt hadde jo ikke bad trips eksistert, for jeg forventer jo aldri og få dem sånn egentlig, de bare kommer, uansett hvor jævlig nice den turen generelt var. Alle gangene jeg har tatt cubenis cambodian må jeg opp til 5gr. Har tatt 5gr på golden teacher 1 gang og tro meg, vist de strainene var like sterke er ikke sjans i hælvete for at placebo effekten skulle klart å lurt meg på noen som helst måte. Tar du mye psykedelika blir du fucked uavhennig av hva du tror kommer til å skje....
Anonym bruker
"Identisk Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Heyhoti Vis innlegg
Det er uten tvil forskjellig styrkegrad på de forskjellige cubenis strainene. Skjønner ikke på hvilket grunnlag du kan påstå noe annet? Du får legge frem noen troverdige beviser på påstandene dine om det du sier skal gi noen som helst form for mening. Cambodian cubenis er svak, sånn er det bare... Det har ikke en shit med placebo og gjøre. Placebo er altid til stede, men ikke på den måten du la det frem på i ditt forgie innlegg. Det er ikke slik det fungerer i det hele tatt. Helt klart at vist man går å forventer og få en bad trip så øker sjansene for det, eller forventer og få en good trip så øker sjansene for det. Placebo er tilstede iform av hvor man velger og manifeste tankene sine. Men vist du tar 3+ gr med golden eller 300+ug med lsd med forventingene om at dette fungerer sikker ikke bra blir du tatt noe så jævlig på senga. Hadde den teorien din stemt hadde jo ikke bad trips eksistert, for jeg forventer jo aldri og få dem sånn egentlig, de bare kommer, uansett hvor jævlig nice den turen generelt var. Alle gangene jeg har tatt cubenis cambodian må jeg opp til 5gr. Har tatt 5gr på golden teacher 1 gang og tro meg, vist de strainene var like sterke er ikke sjans i hælvete for at placebo effekten skulle klart å lurt meg på noen som helst måte. Tar du mye psykedelika blir du fucked uavhennig av hva du tror kommer til å skje....
Vis hele sitatet...
Det er strengt tatt du som begynte med strains og hvor forskjellig styrke de har. Så det er du som må underbygge påstanden, og helst med noe annet enn pamphlets som kaller psilocybin for Psilocibina og rangerer sopp etter noen helt vilkårlige aspekter som "creativity", "philosophical" osv.

Uansett hvor jeg leser, så finner jeg info om at strains av samme soppart har omtrent samme styrke og det er, blant annet, hvordan disse blir dyrket som avgjør potens, ikke strain.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er strengt tatt du som begynte med strains og hvor forskjellig styrke de har. Så det er du som må underbygge påstanden, og helst med noe annet enn pamphlets som kaller psilocybin for Psilocibina og rangerer sopp etter noen helt vilkårlige aspekter som "creativity", "philosophical" osv.

Uansett hvor jeg leser, så finner jeg info om at strains av samme soppart har omtrent samme styrke og det er, blant annet, hvordan disse blir dyrket som avgjør potens, ikke strain.
Vis hele sitatet...
Du kan basicly gå inn på alle sidene som selger å skriver om sopp at det er tilfelle.... Du får søke sjæl. Vi kommer ingen vei her... Har du idet hele tatt noen gang testet cubenis cambodian?