Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1559
Er fryktelig nervøs for å teste det greiene her... Det andre jeg har var fuktig når jeg fikk det, men tørket det og gikk fint. Men dette er slik jeg fikk det i posen... Kan det her være amfetamin eller ikke? De sa at denne var mindre bra enn den forrige, men at den funker..
https://imgshare.io/image/YXvu7
Sist endret av cfsd; 21. november 2019 kl. 18:30.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det ser ut som skikkelig god meth.
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tviler på at det er god meth. Ser ut som noe RC søppel. Fikk mæææd nedtur av noe som ligner det du har nå, engang i 2014. Har fortsatt ikke funnet ut av hva det var jeg fikk i meg.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser også ut som MDMA TBH, men isåfall har du fått god pris. Ta en krystall og smak, smaker det som vaskepulver er det et godt tegn.
Trådstarter
3 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser også ut som MDMA TBH, men isåfall har du fått god pris. Ta en krystall og smak, smaker det som vaskepulver er det et godt tegn.
Vis hele sitatet...
Turte ikke å smake på så mye, men smakte veldig svakt av kjemikalier. Kan liksom ikke identifisere smaken som vaskepulver akkurat...
Testkit!

Mtp. alle de forskjellige stoffene det kan være, så er det umulig å dosere riktig. I tillegg kan du være uheldig og har fått PMMA, så vær et ansvarlig menneske og test det før du smaker på mer.
Trådstarter
3 0
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Testkit!

Mtp. alle de forskjellige stoffene det kan være, så er det umulig å dosere riktig. I tillegg kan du være uheldig og har fått PMMA, så vær et ansvarlig menneske og test det før du smaker på mer.
Vis hele sitatet...
Skjønner, takk for det.

Jeg luktet litt mer på det nå, og det har faktisk den distinkte vaskepulver lukten, men vet ikke om det er et tegn mot eller for PMMA?

Hvis man skal teste dette og det er PMMA, hvor liten dose snakker vi da?
Legg det til sides, og skaff deg et eller flere teskits før du tenker på å innta stoffet.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDMA har en søt lakris lukt ihvertfall.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser også ut som MDMA TBH, men isåfall har du fått god pris. Ta en krystall og smak, smaker det som vaskepulver er det et godt tegn.
Vis hele sitatet...
Hvem i all verden driver og smaker på vaskepulver? MDMA lukter, som nevnt over, lakris-aktig og smaker bare veldig bittert.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stray_Wanderer Vis innlegg
Hvem i all verden driver og smaker på vaskepulver? MDMA lukter, som nevnt over, lakris-aktig og smaker bare veldig bittert.
Vis hele sitatet...
Har nok aldri smakt vaskepulver, men har smakt parfyme og andre kjemikalier - og det var nok det jeg siktet etter. En sterk bitter kjemisk smak. =) Lakris har jeg aldri luktet. Krystallene pleier å treffe tungen og så smelte vekk ganske raskt, akkurat der den ligger så er smaken så sterk at det nesten svir litt.
Sitat av cfsd Vis innlegg
Skjønner, takk for det.

Jeg luktet litt mer på det nå, og det har faktisk den distinkte vaskepulver lukten, men vet ikke om det er et tegn mot eller for PMMA?

Hvis man skal teste dette og det er PMMA, hvor liten dose snakker vi da?
Vis hele sitatet...
For å være helt ærlig er det ikke noe du vil gamble med. Problemet med PMMA er at det i lave doser kan gi en svak rus og brukeren ender opp med å redosere. Redosering fører meg bekjent ikke til noen økt rus, men bare uønskede og potensielt dødelige bivirkninger.

Vil samtidig understreke at jeg ikke sier du har fått PMMA eller PMA, men hvis du er usikker så er det lurest å teste stoffet for å få avklart hva det er slik at du kan bruke stoffet forsvarlig.