Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4100
Jeg tok noe speed her om dagen med en venninde.
Hun hadde rivotril til å lande på, og jeg hadde suboxone. Jeg byttet suboxonen (2 stk på 2 mg) i noen rivotril. Med meg går det helt fint, men hvordan er det å blande amfetamin med suboxone? Nå får jeg ikke tak i henne, og jeg er bekymret for at det kan ha vært en dårlig kombinasjon... enten er hun dårlig eller så sover hun. Er det farlig å blande suboxone og amfetamin??
*bekymret*
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Jeg har hvertfall blandet Subutex og Amfetamin mange ganger.. Har aldri vert noe problem, jeg har heller aldri hørt om at dette er en farlig kombo. Tror du kan ta det med ro, hun sover sikkert bare eller noe. Du kan jo google litt om du fortsatt er usikker.

Edit: Har hun toleranse for buprenorfin? Vet ikke om det er farlig for en uten toleranse å ta 2 stk på en gang..
Sist endret av ranman22; 28. juni 2016 kl. 10:51.
Er en tråd om det (link under), kanskje du finner noen beroligende svar der :-)
Tror & håper at det går bra med venninnen din, sannsynligvis bare kvalm og dårlig, men forhåpentligvis har hun bare sovnet. Godt at du likevel er obs og passer på!
https://freak.no/forum/showthread.php?t=89998
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er slik at å ta sederende stoffer mens man er på stimulerende stoffer så er det et ekstra press på det kardiovaskulære systemet.
Med det sagt er det ikke en dødelig kombo, det er bare ekstra hardt for kroppen, og om man har hjerteproblemer e.l. så kan det være skummelt. En ung frisk person skal klare dette.
Trådstarter
Vet ikke om hun tok begge... men kan det være at ho er dårlig av komboen nå da? får prøve å ringe igjen om en times tid, evt dra bort til henne...

Selv tok jeg jo både amfetamin og rivotril, og det ble rett og slett bare mer behagelig blir det noe av det samme? det er jo motsetninger begge deler......

Takk for svar

Hun bare sov, og sa at det gikk utmerket bra og vel så det
Sist endret av annveig; 29. juni 2016 kl. 02:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Blande opp og ned samtidig, why?
Sitat av Krisiun Vis innlegg
Blande opp og ned samtidig, why?
Vis hele sitatet...
Ganske diggbar rus...
Sitat av moret Vis innlegg
Ganske diggbar rus...
Vis hele sitatet...
Bruker selv opp for oppturen og ned for nedturen. Kunne ikke fallt meg inn å bruke subutex og amfetamin samtidig.

Er det virkelig digg?

Nærmeste jeg har kommet var Lyrica på speed tur. Helt greit til jeg besvimte.
Kjenner flere som har tatt mindre enn 4mg buprenorphine og blitt skikkelig darlige. Oppkast, kaldsvetting etc.
Det er en ALT for hoy dose hvis man ikke har toleranse. Mulig amfetaminen holdt det i sjakk. Blir jo straks mye mer edru fra alkohol hvis man far i seg en linje amf.
Sist endret av pkk1990; 29. juni 2016 kl. 23:59.
Aldri prøvd sub så vet ikke på det spesifikt, men speedballs feks er jo relativt utbredt.
Trådstarter
Det gikk veldig bra med henne heldigvis. Trodde nesten det var noe farlig som ville ta knekken på henne, men i følge hvordan hun beskrev det frister det nesten å prøve selv :P Hun hadde bare tatt den ene suboxonen og noe amfetamin. Sikkert ikke altfor mye.
Kan det være farlig egentlig?