Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1219
Heisann freaks.

Jeg og en kompis lurte på og ha oss ein god trip i morgen. Der vi begge skal "uppe" våres tidligere max dose.

Så tenkte jeg og ha noe tripkiller på hånd, jeg har noe Quetiapine og Imovane som jeg får fra legen for søvn.

Men jeg har både hørt og lest innpå her at Quetiapine er ein veldig bra trip killer(?) Men spørsmålet er hvilken dose snakker vi da?

Jeg vet at Imovanen er bankers da.
(Jeg får det veldig strengt hos legen, så vill faktisk bruke dem til søvn i hverdagen. Og ikke til tripkiller/sovner.)

Eller noe annet og anbefale?
Anonym bruker
"Troende Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Imovane kommer ikke til å avslutte trippen din, men det er fint å bruke på slutten for å klare å sove, noe som kan være vanskelig etter en trip.

Quetiapine funker også bra til å sove, men kommer til å merkbart redusere trippen, skulle det gå gale.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Quetiapine er en meget effektiv trip killer. Fikk meg ned fra en 600ug LSD-trip på rekordtid. Prøv med 50mg, hvis det ikke funker, vent en stund og ta 25mg til. Det skal gå fint å ta opp mot 100mg for noen uten toleranse.
Amaste55's Avatar
Trådstarter
81 8
Takker for svar : )!