Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1854
Hei,

Har som sagt i tittel en ekstra postkasse i nabolaget mitt som tilhørte min ex før hun forlot stedet. Den henger her fortsatt så jeg tenkte om det er mulig å bruke den til å mottat noen pakker?

Selv tar jeg ikke sjansen på å sende til meg selv pga. mest sannsynlig har jeg postsperre.

Hva kan være beste måten å utnytte denne kassen på? Ta av navneplakket for så å skrive på et random navn for så å bed vendor sende til det random navnet på samme addresse? Eller kan jeg bestille på navnet som står på kassen nå til den gamle addressen?
Sitat av MakkaMonster Vis innlegg
Hei,

Har som sagt i tittel en ekstra postkasse i nabolaget mitt som tilhørte min ex før hun forlot stedet. Den henger her fortsatt så jeg tenkte om det er mulig å bruke den til å mottat noen pakker?

Selv tar jeg ikke sjansen på å sende til meg selv pga. mest sannsynlig har jeg postsperre.

Hva kan være beste måten å utnytte denne kassen på? Ta av navneplakket for så å skrive på et random navn for så å bed vendor sende til det random navnet på samme addresse? Eller kan jeg bestille på navnet som står på kassen nå til den gamle addressen?
Vis hele sitatet...

Spørs hvor mye du bryr deg om Xen din.
Ja, dette er nok mulig. Men, tror jeg ville byttet om navn på postkassen og prøvd meg litt frem med å bestille noe helt lovlig for å se at ting kommer frem.

Ikke bruk X'n sitt navn. Mest sannsynlig har hen bestilt gratis videresending av post på sin nye adresse, slik at hen får sakene du sender til den adressen, for ikke å snakke om for en douche du er om du bruker hennes/hans navn til noe slikt, fyfy..

Lykke til
Sist endret av Heimdall-; 15. juni 2021 kl. 12:59.
Bruk et random navn. Postbudet har ikke noe register eller kontroll over hvilke navn som er ekte og ikke, han bare leser navnene på pakka og matcher med kasse.

Blir du tatt så hvertfall hold exens navn ute av saken, ikke vær en pussy å si at det var hennes postkasse en gang i tida når politiet spør om hvem andre som kan ha brukt den. Da svarer du at du ikke vet!
Trådstarter
2 0
Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Ikke bruk X'n sitt navn.

Lykke til
Vis hele sitatet...
Nei har ikke tenkt å gjøre det, bare brainstorming når jeg skrev posten i tillegg til at jeg var passe rocket så får for meg en del mindre gode ideer da��

Sitat av celtseus Vis innlegg
Blir du tatt så hvertfall hold exens navn ute av saken, ikke vær en pussy å si at det var hennes postkasse en gang i tida når politiet spør om hvem andre som kan ha brukt den. Da svarer du at du ikke vet!
Vis hele sitatet...
Det var helt på trynet skrevet av meg. Var ganske rocket og bare tenkte høyt, ikke det at jeg faktisk hadde gjort det! Å seffelur holder jeg h*n ute av noe som helst tull med onkel politi.

Sitat av Heimdall- Vis innlegg
Ja, dette er nok mulig. Men, tror jeg ville byttet om navn på postkassen og prøvd meg litt frem med å bestille noe helt lovlig for å se at ting kommer frem.
Vis hele sitatet...
Tenker å fjerne navneplakket og skrive noe random navn der så sende en testpakke for å få konkret svar på om dette her kommer til å funke. Om det gjør åpner det en dør med mange muligheter

Sitat av knert1 Vis innlegg
Spørs hvor mye du bryr deg om Xen din.
Vis hele sitatet...
Var passe rocket, bare skrev det var dumt av meg. Ville aldri faktisk gjort det.
Sist endret av MakkaMonster; 15. juni 2021 kl. 19:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er bra ts ikke del på clearnet om det funker eller ikke.
Ville gått stille i dørene om jeg har funnet et slik smutthull
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Adresse må vel registreres på posten.no ellernoe sånt for at man skal få post dit?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Adresse må vel registreres på posten.no ellernoe sånt for at man skal få post dit?
Vis hele sitatet...
Det gjelder mest hvis du setter opp postkassa et sted det ikke er andre postkasser fra før. På et kjent postkassestativ vil jo postbudet oppdage kassa når det kommer post til den. Bare vær nøyaktig med riktig adresse.