Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2138
Hei

Jeg har en 10mg kapsel med oxycodone, er det mulig å få bedre svelget effekt av denne på et eller annet vis?
10 mg er ikke mye. Selv om du knuser tabeletten til pulver blir det ikke mye virkning.
Alle opiater forsterkes med benzo. Men det blir bare styr og stress av det også. Farlig er det også, hvis det blir for mye.
Gi den til noen som samler på dem. Og konsentrer deg om jobb og/eller skole.
Narkid's Avatar
Trådstarter
3 1
Hmm okei hva med grapefrukt juice? Leste det forsterker det
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvd grapefrukt juice flere gonger me oxy,kjente ingen boozt selv om jeg har hørt om folk som synes det funker om du drikker ett stort glass
Antihistaminer som vallergan og NMDA antagonister som magnesium.
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Arex_x Vis innlegg
10 mg er ikke mye. Selv om du knuser tabeletten til pulver blir det ikke mye virkning.
Alle opiater forsterkes med benzo. Men det blir bare styr og stress av det også. Farlig er det også, hvis det blir for mye.
Gi den til noen som samler på dem. Og konsentrer deg om jobb og/eller skole.
Vis hele sitatet...
Benzo forsterker oxy?
10mg er nesten ingenting, men uten toleranse burde du merke litt ihvertfall. Grapefruktjuice booster Oxy ganske mye, men du må drikke juicen før du tar Oxy, eller svelg den sammen med juicen. En Paracet samtidig kan også booste har jeg hørt, men vet ikke om dette stemmer.
Alkohol booster også skikkelig, så lite som 2 pils burde gjøre susen. Men ikke drikk mer enn det, da ødelegger du bare effekten + at det kan være skummelt.
Kaffe og nikotin kan også forsterke effekten.
Sist endret av Lommeløkt; 14. juni 2021 kl. 17:37.