Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1729
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe muggsopp bullshit? Hva bør jeg gjøre? Trygt å sove?


Er det bare angsten min? Eller pollen? Symtomene= tungpust, ekstremt tett nese, trøtthet, svimmelhet, problemer med å konsentrere seg ja (som sto der jeg leste om dette), slim og kløe i halsen.


Hvordan vet jeg om noe sånt er på rommet/boligen? Hva/hvor bør jeg sove? Trygt å sove i huset? Svar meg i løpet av natten plis XD.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Der kom kvalme også?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Enkelte symptomer er jo symptomer på angst. Hva tenker dere?
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva tenker dere?
Vis hele sitatet...
Jeg tenker at hvis folk nevner noe som ikke samsvarer med hvordan du føler deg, så vill du fortsette å lete etter svar.
Og hvis de nevner noe som passer så vill det forsterke symptomene dine.
  • Hvor lenge har du bodd der?
  • Har det alltid vært ett problem?
  • Hvor i huset er det ett problem?
  • Har du pusset opp/malt?
  • Har du muggsopp?
  • Er det ordentlige ventilert?
Støtter egentlig Vindaloo sitt svar, tenker fukt/råte/mugg


Det kan også være så enkelt som at disse stedene trenger det inn mer pollen enn andre steder. Du skriver jo heller ikke om du HAR allergi så ser ikke helt nytteverdien av posten din. Det er mange smartinger her, men uten mer info blir det vanskelig for oss å svare deg skikkelig.

Blir litt i samme draget som «jeg kjøpte hermetikk mat på butikken i går, dårlig i dag. Kan den ha vært dårlig?»

Uansett om det skulle være sopp/råte av noe slag så er det alltid to sider på et ark.

Du kan sove «trygt» i natt men over flere år KAN gi deg varige helseskader. I ekstrem tilfeller kan man få noen merkelige diagnoser men utvikling av allergi osv som de mest vanlige.