Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2417
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slår vival å valium ut på det samme eller kan dem se at jeg har tatt både valium å vival?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Trenger svar asap hehe
Det er det samme
Ja, begge inneholder diazepam.
Hvis jeg ikke tar helt feil kan du bli positiv på oxazepam også. Jeg tror det er en metabolitt. Altså, at diazepam blir brutt ned i kroppen til oxazepam.
Sist endret av Arex_x; 2. juni 2021 kl. 12:23.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har fått levert ut 1 vival så har ikke No å si, bare vite det slår ut på det samme da jeg tok 3 valium utenom også hehe
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvorfor skriver folk når de ikke har peiling? Ikke tro det ene eller andre! Søk det opp og lær deg det! Hvis ikke bare forvirrer du folk enda mer…
Valium, Vival, Og Stesolid er akkurat det samme! Vival og Stesolid blir laget på samme fabrikken tilogmed. De blir bare fordelt i to forskjellige bokser. For spesielt gamle folk, vil ha det varemerket de har brukt i «alle år»��
Sitat av Wilhelmina39 Vis innlegg
Hvorfor skriver folk når de ikke har peiling? Ikke tro det ene eller andre! Søk det opp og lær deg det! Hvis ikke bare forvirrer du folk enda mer…
Valium, Vival, Og Stesolid er akkurat det samme! Vival og Stesolid blir laget på samme
fabrikken tilogmed. De blir bare fordelt i to forskjellige bokser. For spesielt gamle folk, vil ha det varemerket de har brukt i «alle år»��
Vis hele sitatet...
Hvem var det du prøvde å arrestere? Jævla bedreviter. De andre svarte jo akkurat det samme som deg.

Bare for å svare på hva du spør om, det er begge diazepam, og vil slå ut på det samme. Du er safe