Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1432
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte ti piller som skulle inneholde diazepam 10mg de kom løst i en pose, er runde og har absolutt ingen kjennemerker, med andre ord helt glatte. Tygde en og kjente umiddelbart smaken av «benzo» veldig likt smaken av xanor. Hittil hadde jeg spist 10 ekte rivotril på to døgn (men ingen på flere timer, drukket én øl og gafla i meg forskjellig amfetamin hele dagen. Det tok ikke mer enn fem minutter før effekten traff meg som et tog. Jeg har prøvd heroin noen ganger før og det var temmelig likt 20mg heroin.

Pupillene mine er også ganske små i forhold til andres (som ikke har tatt noe. Kom hjem og sniffet 40mg amfetamin og blandet meg er glass saft nemnde 40mg amfetamin i. Kjenner meg fremdeles velsig klar for søvne og då sen opiat-transen før man sovner.

Er det bare hodet mitt som spinner løpsk eller har jeg fått kjøpt meg piller med alprazolam og fenetanyl? Og er det noen særlig risiko for feilfordeming i granumatet slik at én pille plutselig kan drepe meg? Takker for svar
Hvordan navn var det på de pillene vist du husker? Jeg fikk noen runde benzedin 10mg valium, og de var så gode at jeg tok en sånn og en 25mg sobril og var fornøyd. Tok betydelig mer enn en stk ved ett par anledninger også, og de var så sterk jeg msitenkte en annen benzo i de. Diazepam pleier ikke virke så bra på meg. Er de valium størrelse med rund topp og bunn? Helt uten delestreker eller bokstaver sant?

s
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Selv om det var røde flagg så var selger ordentlig av seg og ikke ruset. Pillene ser slik ut:








Jeg våknet opp nå tydelig ruset på «noe». I går var jeg innom Brugata tre turer, på første turen fikk jeg den deilige rosa amfetaminen. På andre turen fikk jeg en rar og ubehagelig amf. På tredjeturen fikk jeg en pose med pulver som lukter amf men vet ikke om funker. Tester nå.

Tok akkurat en til av disse formløse pillene. Skal ta en til for å kunne kjenne bedre etter på effektene.
istedenfor å kaste innpå fler piller du tror kan ha fentanyl i seg anbefaler jeg litt skadereduksjon:
spar de pillene og sjekk her.
(viktig å lese "description")
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt like Galenika Diazepam though. Men be safe!
Ser dønn ut som benzedin 10mg diazepam for meg.....


s
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har spist noen fler av dem nå. De er bare merkelig sterke.
Anonym bruker
"Velkommen Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fentanyl i valiumene som går i telemark. Skal finne den den tråden
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har liten erfaring med diazepam. Føler meg mye mer i «kontroll» på disse i motsetning til rivotril. Er det slik at diazepam smeller hardere når det kicker og gir en mye mer dritings følelse enn rivotril?
10 mg diazepam , spiste mye av dem for noen uker siden, bruker å blande dem med kasalol og rivo helst, coctail av ein deili rus
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
20mg, weed, øl seng og Netflix er en undervurdert terapi. MDMA uten edgen er den nærmeste beskrivelsen jeg finner.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gitt halveringstid til pillene tenker jeg å fortsette frem til det er på tide å jage nattmaren.
"lurer på om det er fentanyl i pillene jeg kjøpte av en narkis, la meg ta å spise litt fler å sjekke"

Du vet hva en darwin award er sant?

håper du overlever
Er derfor jeg holder meg til brett altså eller kjøper av nære kompiser som eter det de kjøper selv og kan tippe seg relativt fint frem til om det er benzo. Riktig nok er det jo også bøff på brett noen ganger men de jeg kjøper av lar jeg ete de et par dager for å kjenne på de Better safe than sorry når det kommer til såpass alvorlige ting som mulig fentanyl, det er tross alt 50x sterkere enn heroin ca og IKKE til å spøke med.