Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1611
Hei!

Lurer på om noen vet om noen rusmidler som er oppført på legemiddellisten som fungerer bra/ok?
Har prøvd Kratom, phenibut og sikkert et par til jeg ikke kommer på i farta som jeg ikke ble særlig imponert over. Også et par benzoderivater.
Er ikke interresert i RC produkter og urter likt kratom og kanna.

Er sikkert ikke så mye å velge imellom, men håper på gode svar!

Mvh
Trådstarter
68 8
Sitat av grine95 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
På felleskatalogen har du jo alt. a og b preparater.
Vil ha svar fra folk som har bestilt noe som fungerer bra fra utlandet som går under legemiddelloven, og som kanskje ikke finnes på felleskatalogen :P

Ingen? titegn

ingen? titegn

Sitat av Henkal Vis innlegg
På felleskatalogen har du jo alt. a og b preparater.
Vil ha svar fra folk som har bestilt noe som fungerer bra fra utlandet som går under legemiddelloven, og som kanskje ikke finnes på felleskatalogen :P

Ingen? titegn

ingen? titegn
Vis hele sitatet...
Ble litt feil det. Men ingen forslag?
Jeg er litt nysgjerrig på hvorfor du søker over forslag. Vil du ha en lang liste med legemidler og preparater du kan ruse deg på, starte på toppen å gå nedover? Det er faktisk ikke nødvendig å ruse seg bare på trass. Om det er slik at du trenger tips til å ruse deg, foreslår jeg at du lar være. Høres ut som en bra start på et godt liv!
Trådstarter
68 8
Sitat av kalelis Vis innlegg
Jeg er litt nysgjerrig på hvorfor du søker over forslag. Vil du ha en lang liste med legemidler og preparater du kan ruse deg på, starte på toppen å gå nedover? Det er faktisk ikke nødvendig å ruse seg bare på trass. Om det er slik at du trenger tips til å ruse deg, foreslår jeg at du lar være. Høres ut som en bra start på et godt liv!
Vis hele sitatet...
Herregud.. Nei er ikke interresert i en lang liste å ruse meg ihjel nei.
Tenkte bare om noen viste om noe som faktisk var lovlig og brukbart, ikke noe verre enn det

Sitat av Henkal Vis innlegg
Herregud.. Nei er ikke interresert i en lang liste å ruse meg ihjel nei.
Tenkte bare om noen viste om noe som faktisk var lovlig og brukbart, ikke noe verre enn det
Vis hele sitatet...
Kan også legge til at jeg har angstproblemer, og er hovedsaklig ute etter noe beroligende.
Jeg forstår ikke helt. Hvorfor skal du ha noe som står på legemiddellisten? Ville ikke legen din vært den beste å gå til i så tilfelle? Såvidt jeg har forstått kan man ikke lovlig innføre reseptbelagte preparater uten resept.
Trådstarter
68 8
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Jeg forstår ikke helt. Hvorfor skal du ha noe som står på legemiddellisten? Ville ikke legen din vært den beste å gå til i så tilfelle? Såvidt jeg har forstått kan man ikke lovlig innføre reseptbelagte preparater uten resept.
Vis hele sitatet...
Jo fordi at viss du blir tatt for å innføre noe som står på legemiddellista blir det enten sendt tilbake eller bare kastet. Bestiller man noe på narkotikalista så sier det seg vel selv hva som skjer? Dette er ivertfall min erfaring.
Kan dere ikke heller svare på spørsmålet istedenfor alt mulig annet? Ikke meningen å være sur, men ja...
Skriver vi det her så er det plutselig på narkotikalista :-P pm han her.
Trådstarter
68 8
Sitat av jayforall10 Vis innlegg
Skriver vi det her så er det plutselig på narkotikalista :-P pm han her.
Vis hele sitatet...
ja, hadde sotte pris på pm's