Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1526
hei alle sammen, jeg skal kjøpe noe acid fra deep web nå snart og har alt med betalingen etc klart men jeg er litt nervøs for frakten siden jeg har blitt busta på den før. Er det noen måte å sende den anonymt. sann for eksempel å få det sendt til nærmeste kiwi. jeg ville kjøpen sann postboks på falskt navn men vi har ikke noe sann i byen. for å oppsummere hvordan kan jeg motta pakken min annonymt?

setter pris på alle svar som vanlig
Sett opp en fake postkasse i et hyttefelt/nabolag?
Trådstarter
12 0
hei bewaah, tror du det er mulig å bare sette opp en postkasse på slutten av gaten min?
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan meddele at alle vendorsa på DNMSNO som selger syre skal gå ganske så plettfritt.

Har selv kjøpt hjem til egen adresse uten problemer. Bare kjøp fra de største selgerne som har opparbeidet seg mye rep.

Posten blir sendt innenlands, og lapper er det verste for bl.a. tollvesen og post å ta ettersom at det er både luktfritt og smaksløst. Samt små og kompakte.

Om du bestiller, bare ta det rolig. Hvis du skulle ha skikkelig uflaks, så bare nekter du til popo, og saken blir henlagt.

Lykke til.
Trådstarter
12 0
jeg høres nok litt dum ut nå men hva er DNMSNO? om pakken blir sendt innlands så burde det gå som smurt.

edit: fant det ut
Sist endret av KjemikalieX; 27. mai 2019 kl. 11:50. Grunn: Regel 2: Tilgjengelighet og pris.Vi tillater ikke diskusjon om hvordan man kan skaffe rusmidler på ulovlig vis