Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3248
Forrige tråden min ble sletta.. mistenker at det var fordi jeg spurte hvor man får taki? Uansett! Jeg har ett levende helvete fortiden fordi jeg har gått av neurontin og det gir så mye angst at det er ulevelig. Jeg har 20 dager uten neurontin nå og jeg orker ikke mer. Jeg har vært på rehab to ganger og siste gangen satt det, så jeg har 9mnd rusfri nå, MEN jeg vurderer for alvor å skaffe kratom for å komme meg tilbake til livet igjen for jeg kan ikke fortsette å isolere meg med angst til halsen. Hva tenker dere? Er det farlig? Blir man som man blir når man er avhengig av andre stoffer? At ruspersonligheten din tar over og du blir helt annerledes uten å riktig merke det selv?

OG jeg må ta 4 stikkprøver i året for å beholde lappen. Dukker dette opp på urinprøver? Er det vanskelig å slutte hvis man er avhengig?
Sist endret av Laban22; 10. september 2019 kl. 20:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Kan fort bli avhengig av kratom det er et rusmiddel og vis jeg skal sammenligne rusen med noe så er det nærmeste tramadol. Er noe enklere og gå cold turkey på men samtidig så vil du da få problemer igjen. Du har klart deg 20 dager ,gi det mer tid.ikke vær så utolmodig det går over etter hvert og alle er forskjellige. Noen får minimale symptomer mens andre får sterkere. Gir du opp nå er du tilbake fra start og rehab oppholdet var bortkastet.
Sitat av Tarm Vis innlegg
Kan fort bli avhengig av kratom det er et rusmiddel og vis jeg skal sammenligne rusen med noe så er det nærmeste tramadol. Er noe enklere og gå cold turkey på men samtidig så vil du da få problemer igjen. Du har klart deg 20 dager ,gi det mer tid.ikke vær så utolmodig det går over etter hvert og alle er forskjellige. Noen får minimale symptomer mens andre får sterkere. Gir du opp nå er du tilbake fra start og rehab oppholdet var bortkastet.
Vis hele sitatet...
Veldig sant..er bare så sykt slutsomt og jeg aner ikke hvor lenge jeg kommer til å slite med det her. Mange sier de har det sånn som meg i 1år og jeg må tilbake til jobb så fort som mulig
Hvor lenge hadde du tatt Neurontin?
Det kan bli heftige abstinenser av Neurontin, har selv hatt jevlige withdrawals fra daglig bruk i 3 måneder, på resept.

Du kan gott kjope t.eks 25g Rod Bali for og bli av med plagene fra Neurontin, som kan vare brutale, men selvfolgelig kan du bli avhengig av kratom - mener ikke det nedlåtende, men du har jo oppenbarligen missbrukerpersonlighet, samme som meg. Jeg har nylig gått av subutex med hjelp av kratom, som jeg har gjort forr. Og denne gang skal jeg fortsette med kratom, for ellers havner jeg på heroinet igjen eller på subutex, og kratom er så mye bedre alternativ om jeg nu skal ha en rus.
Kratom og dess eventuelle bivirkninger er att foredra ti dager i uka fremfor att havna på det gamle kjoret igjen.

Når jeg har brukt kratom har jeg bare fått bivirkninger som direkt resultat av egen idioti - ta for mye og spy og må faen ett par timmer.
Kratom er en less-is-more substanse, mye som Subutex for noen uten toleranse.

Att bråslutte med kratom har jeg opplevd som att slutte med gress, lettere til og med;
som lengst etter ca 5 måneder med en dosering på 2g tre ganger daglig - det er givetvis individuellt, men i mitt fall har det IKKE vart noen som helst problemer, hverken etter 1 uke, 2, 4, 6, 8 eller 10.

Hvis man ikke drar i seg gale doseringer som 25g, eller ens 10g om dagen, og tar regelbundne opphold for att motvirke toleranse, er det ikke mange som rapporterer kraftige bivirkninger eller WDs, men det er givetvis generellt, og enn en gang, individuellt.


Jeg rekommenderer det å det varmeste. Hvis du vet med deg att du ikke kan eller vil vare clean, choose the lesser of evils.
Jeg hadde fortsatt PAWS gott over en og en halv måned etter siste kapsel med Neurontin, sa jeg forstår hvis du vil ha noe.
Sitat av travaxa Vis innlegg
Hvor lenge hadde du tatt Neurontin?
Det kan bli heftige abstinenser av Neurontin, har selv hatt jevlige withdrawals fra daglig bruk i 3 måneder, på resept.

Du kan gott kjope t.eks 25g Rod Bali for og bli av med plagene fra Neurontin, som kan vare brutale, men selvfolgelig kan du bli avhengig av kratom - mener ikke det nedlåtende, men du har jo oppenbarligen missbrukerpersonlighet, samme som meg. Jeg har nylig gått av subutex med hjelp av kratom, som jeg har gjort forr. Og denne gang skal jeg fortsette med kratom, for ellers havner jeg på heroinet igjen eller på subutex, og kratom er så mye bedre alternativ om jeg nu skal ha en rus.
Kratom og dess eventuelle bivirkninger er att foredra ti dager i uka fremfor att havna på det gamle kjoret igjen.

Når jeg har brukt kratom har jeg bare fått bivirkninger som direkt resultat av egen idioti - ta for mye og spy og må faen ett par timmer.
Kratom er en less-is-more substanse, mye som Subutex for noen uten toleranse.

Att bråslutte med kratom har jeg opplevd som att slutte med gress, lettere til og med;
som lengst etter ca 5 måneder med en dosering på 2g tre ganger daglig - det er givetvis individuellt, men i mitt fall har det IKKE vart noen som helst problemer, hverken etter 1 uke, 2, 4, 6, 8 eller 10.

Hvis man ikke drar i seg gale doseringer som 25g, eller ens 10g om dagen, og tar regelbundne opphold for att motvirke toleranse, er det ikke mange som rapporterer kraftige bivirkninger eller WDs, men det er givetvis generellt, og enn en gang, individuellt.


Jeg rekommenderer det å det varmeste. Hvis du vet med deg att du ikke kan eller vil vare clean, choose the lesser of evils.
Jeg hadde fortsatt PAWS gott over en og en halv måned etter siste kapsel med Neurontin, sa jeg forstår hvis du vil ha noe.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg må bare ha noe for jeg blir gal av isolering og angst. Jeg har stått på 900mg neurontin i 1 år. Jeg hadde aldri drømt om at det skulle bli så tøft å gå av. Jeg har fått høre at det faktisk går å bestille fra sverige uten at det blir tatt i tollen, så tror jeg gjør det. Hvertfall hvis det er så lett å slutte med

Det går ikke å bestille til Norge på https://www.scandinavianspeciosa.se ?
Får bare opp Sverige når man skal velge land.. Noen som vet?
Sist endret av Laban22; 10. september 2019 kl. 23:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Laban22 Vis innlegg
Ja, jeg må bare ha noe for jeg blir gal av isolering og angst. Jeg har stått på 900mg neurontin i 1 år. Jeg hadde aldri drømt om at det skulle bli så tøft å gå av. Jeg har fått høre at det faktisk går å bestille fra sverige uten at det blir tatt i tollen, så tror jeg gjør det. Hvertfall hvis det er så lett å slutte med

Det går ikke å bestille til Norge på https://www.scandinavianspeciosa.se ?
Får bare opp Sverige når man skal velge land.. Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Heavy-shit dude :/ Ikke rart du blir gal, jeg lider med deg.

Ta Ikke mine ord for en profets: det er mine erfarungdr og observationer bare. Har heller aldrig hört om over dose på kratom alene. Mange mener att du vill spy opp det fordi det kreves slike mengder.

Gjor din research grundlig og tak ett beslut baserat på det, ikke på meg.

Sjekk reddit sin kratom-side, f. eks. Se bort fra alle krateheads, de er slik menneskee blir når de finner cannabis og det är Los ingen på Verdens Alle Problemer. Youknowthetype.
www.reddit.com/r/kratom

Men for meg har det vart en life-slaver. Fikset jobben, begynt og fikse relasjoner som jeg har skull-fucked over lang tid.

Det har downsides, selvfolgelig. Forstoppelse, slik det er med alt som klassens som opiater, selv om det ikke er det. Toleranse, kvalme og lignende.

Ingen mirakel, men det kan hjelpe deg. Bare ikke gjor det til ditt alt.

Hvis jeg bruker det i fem år kanske det blir jevlig att slutet. Heller det enn att jeg daevver av fentanyl-glasert "heroin" med "bikkjebein" som er rc-benso og fentanyl nowadays.

The Dark side of the Web, my friend.

Man får jo ikke sourca, men det finnes en svensk side, veldig kjent; Google finner det for deg.

Bitcoin og Thor er enkelt. Eller finnes det fler europeisk sider som er legit og selger.

Hvis du ikke er så uheldig att du er en sån som ikke får noe effekt av det, slik koden er for en del, så lover jeg att det kommer gjore mye i livet letter, og Hvis du finner rett vendor, a fart in space ekonomisk Hvis man ser till så gott som all annen rus.


Lykke til, send PM hvis du vill snakke av deg.
Så vidt vi vet er kratom trygt. Men det er ulovlig i Norge da, og ikke lett å komme over i Norge heller.

Men hva hvis det blir tatt i tollen? da vanker det vel bøter osv.
Det skjer ingenting hvis det kommer i tollen. De tar det og anmelder deg og så blir det henlagt. I hvertfall hvis du brukt vpn og darknet
Kratom er avhengighetsskapende, ingen tvil om det. Det er lett å bli lurt av den relativt subtile rusen og etterhvert blir det mer og mer og mer.. Men, etter min erfaring, har det ikke vært noe problem å slutte.

Kratom har gjort mye bra for meg. Det gir meg energi og motivasjon, demper angst, gir meg bedre humør og fjerner all lyst på alkohol.

Bare husk at det er et rusmiddel, ikke noe jævla 'kosttilskudd' som du kan lese på div. amerikanske nettsider.

Like anekdotisk som mine egne erfaringer skal det sies at jeg har lest om mange som beskriver sterke abstinenser. Det ser da for det meste ut til å gjelde personer med tidligere misbruksproblematikk og særlig de som har gått gjennom tung opioidabstinens tidligere.
Anonym bruker
"God Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt mye kratom. Ikke mot angst, men har tro på at det kan ha god effekt.
Når jeg sliter i perioder med angst har jeg funnet ut at zopiclone fungerer utmerket for å fjerne angst og hjertebank, mens valium sløver meg ned litt, men angsten og hjertebanken er der fortsatt.

Har aldri hørt om at noe sted tester for kratom. Tviler sterkt, da svært få bruker kratom i forhold til andre rusmidler. Det var en av denne grunnen jeg gikk over fra cannabis til Kratom for jeg var livredd urinprøver i min nye jobb. Fikk dog aldri testet urinprøve i praksis.

Ang. Bestilling tror jeg ikke det er lovlig lenger og det kan bli beslaglagt, forså destuert hvis du ikke legger frem resept.men sjansen er liten straffeforfølgelse TROR jeg. For være helt sikker nekter du for bestillingen og bestiller fra en venn sitt bankkort og PC. Sørg for at du bestiller fra en god side, da kvalitet kan variere.
Beste strain mot angst vil jeg tro er bali i høyere doser, da dette har en mer opiatlignende effekt (skal nevnes at jeg fikk mye energi, mer sosial, og jobbet virkelig nøyaktig og effektivt)

Les deg opp.på google rundt angst og kratom.
Anonym bruker
"God Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den svenske siden shipper ikke utenfor Sverige, du kan ei heller hente direkte derfra. Står i deres FAQ.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Den svenske siden shipper ikke utenfor Sverige, du kan ei heller hente direkte derfra. Står i deres FAQ.
Vis hele sitatet...
takk for info
Vist det er ett alternativ å hente det i Sverige selv så burde du sjekke ut dette: https://posterestantestromstad.no/
Sitat av Alge Vis innlegg
Vist det er ett alternativ å hente det i Sverige selv så burde du sjekke ut dette: https://posterestantestromstad.no/
Vis hele sitatet...
GENialt
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går Kratom som legemiddel eller narkotika i Norge?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Går Kratom som legemiddel eller narkotika i Norge?
Vis hele sitatet...
reseptpliktig legemiddel.
https://lovdata.no/dokument/SF/forsk...999-12-27-1565
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Da kan man i teorien gå til fastlegen sin og spøre om godkjenings fritak da?
Sitat av Tarm Vis innlegg
Da kan man i teorien gå til fastlegen sin og spøre om godkjenings fritak da?
Vis hele sitatet...
i teorien vil jeg tro det ja, men tviler på noe lege kan skrive ut kratom uten i risikere jobben sin, selv om det kan være best for noen pasienter (opiatavhengige f eks).
Hva vil straffen være hvis man henter Kratom i sverige og blir tatt på grensen på veien hjem med f.eks 100-200g?