Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2289
Si man har brukt diverse benzo i fire år, men siste måneden kun xanor.
Vil det ta meg lang tid uten for at det skal slå ut negativt? Pisseprøve selvsagt.

Mvh
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Xanor/Alprazolam har en halveringstid på 12 timer. Du er clean på 2-3 dager. Kommer an på din metabolisme.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Xanor/Alprazolam har en halveringstid på 12 timer. Du er clean på 2-3 dager. Kommer an på din metabolisme.
Vis hele sitatet...
Litt optimistisk?
Ta høyde for max fem dager.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Litt optimistisk?
Ta høyde for max fem dager.
Vis hele sitatet...
Ordet "clean" ble litt feil, men innen medisin, så er man seponert etter fem halveringstider.
okei, takk for svar får håpe det stemmer, jeg tenkte det ville ta lengre tid siden jeg har gått fast på ulike benzoer i litt over 4 år
Sitat av jenspetter93 Vis innlegg
tenkte det ville ta lengre tid siden jeg har gått fast på ulike benzoer i litt over 4 år
Vis hele sitatet...
Sålenge du har vert uten andre benzoer i minst en mnd er du trygg uansett,
men diverse andre benzoer kan sitte lengre i urinen enn alprazolam.
Diazepam feks kan sitte i i opptill 3 uker, og Clonazepam kan sitte i ca 7-8 dager.
Sitat av lyselilla Vis innlegg
Sålenge du har vert uten andre benzoer i minst en mnd er du trygg uansett,
men diverse andre benzoer kan sitte lengre i urinen enn alprazolam.
Diazepam feks kan sitte i i opptill 3 uker, og Clonazepam kan sitte i ca 7-8 dager.
Vis hele sitatet...
Okei, det var godt å høre
anbefaler at du skaffer resept på de fleste stoffene du bruker, genial måte å bruke dop uten å bli tatt på pissings. kan bare vise fram resepten.