Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2278
Heisan!
Jeg er ute etter et program som gjør sånn at jeg kan sperre sider og kan se hva man har gått inn på og sånt, jeg har søkt litt i forumet og funnet den her, har noen prøvd det?
http://www.kmint21.com/keylogger/

Andre programmer dere kan anbefale?
De tingene du er ute etter kan man ofte gjøre med routeren
Trådstarter
Men jeg var ute etter et program
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
http://www.google.no/search?q=Hosts+...ient=firefox-a

Har du linux, beos, windows, freebsd, mac osx? Hvordan skal vi vite hvilket opperativsystem du har? Regner med du har windows.

Der har du noe kalt "host" file hvor du kan legge inn egne DNS-pekere og dermed peke "fyside.com" til 127.0.0.1 som kun fører til din egen adtamaskin ettersom det er en loopback adresse.
Trådstarter
har windows xp home edition

Sitat av Blitzz
Men jeg var ute etter et program
Vis hele sitatet...
(se opp ...........)

http://www.kmint21.com/keylogger/

Ingen som har prøvd det?
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Trenger ikke være så frekk vettu , jeg ga deg svar på et av dine spørsmål du trenger ikke komme med slike kommentarer da.
Trådstarter
Sitat av bavarai
Trenger ikke være så frekk vettu , jeg ga deg svar på et av dine spørsmål du trenger ikke komme med slike kommentarer da.
Vis hele sitatet...
Ojsan?:P
Mente ingenting frekt med det, Unnskyld viss du missforsto meg
jeg skrattar og ler.

I cwindows\system32\drivers\etc\ har du ei fil som heter ''hosts'' - den er IDENTISK med /etc/hosts som bavarai prater om i linux.
Der kan du f.eks peke www.nettby.no mot din egen maskin om du måtte ønske.
Have fun.
Trådstarter
vet dere om noen bra programmer som gjør sånn at du kan overvåke andre brukere på pc?
Sikkerhetsklarert
eblaster er fint til slikt, gjør alt du nevner, logger alt, og har mulighet til å blokke websider.
google er vennen din.
Sist endret av Pjukern; 11. august 2008 kl. 22:45.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Sitat av RandomiZed
jeg skrattar og ler.

I cwindows\system32\drivers\etc\ har du ei fil som heter ''hosts'' - den er IDENTISK med /etc/hosts som bavarai prater om i linux.
Der kan du f.eks peke www.nettby.no mot din egen maskin om du måtte ønske.
Have fun.
Vis hele sitatet...
Hø? Jeg snakka jo absolutt ikke om linux sin host file, fulgte du i det hele tatt linken?
Trådstarter
Andre programmer enn eblaster?

Prøvde Personal pc spy, det fucka opp pc min helt er redd for å ha spor igjen etter det, noen ideer hvordan jeg kan slette de?
Med engang jeg starta det så lukka F-secure seg.

Får det ikke vekk, har prøvd med pcwasher, ccleaner og tuneup 2008, så når jeg starter opp f-secure antivrius programmet for å søke igjennom pc så lukker det seg automatisk så kommer dette her opp:

Vær så snill, kan noen hjelpe?

http://i35.tinypic.com/mj2sur.jpg
Sist endret av Blitzz; 12. august 2008 kl. 00:37.
Ehm, en keylogger er et program som lagrer tastetrykka dine
Trådstarter
Vet men skulle gjerne hatt den her vekk nå!
Prøv systemgjenoppretting.
Du skal være litt forsiktig med keyloggere. Av alle keyloggere jeg har lastet ned, har det fulgt med virus og drit.
Sist endret av boblesaft; 12. august 2008 kl. 01:45.
Slett midlertidige filer, ser det er der fila den reagerer på ligger. Bruk f.eks. CCleaner

Virker ikke som du har virus (definisjon: ondsinnet programvare som angriper filer).
Er bare at cachen mellom utpakking og installasjon. Den ligger der også etter du har avinstallert det fra systemet. Hjelper ikke CCleaner, prøv å kjør det fra sikkermodus
Trådstarter
Er det f2 eller f3 for windows xp home edition å komme i sikkerthetsmodus?
Sikkerhetsklarert
f8

titegn
Trådstarter
Jeg tar å laste opp hijackt og combofix loggen jeg!
Gikk ikke ann å laste opp hijackt kommer opp ugyldig filtype og det er txt?
Sist endret av Blitzz; 12. august 2008 kl. 14:29.
Trådstarter
Prøvde sikkerthetsmodus og når jeg kom til innloggnina var det en bruker som het Administrator og min bruker, den begrensete brukeren kom ikke fram, er dette normalt?
Trådstarter
Hvordan kan jeg sperre side?

FInns det program eller kan jeg gjør det via firefox?