Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2422
Hallo.

Her forleden dag kom jeg til å tenke på et bilde faren min har i garasjen. Det er fra den første månelandingen og er signert av alle tre gutta som var der. Helt originalt.

I tillegg til dette kom jeg også på et stort (DIGERT) bilde vi har i trappa, malt av A. Nordahl. Motivet er to menn som jobber med en noe båtgreier foran et båthus nede ved et vann, med noen fjell i bakgrunnen + en del skyer. Nordahl hadde (ifølge noe jeg har lest på nettet) reist rundt i Norge sammen med en annen norsk kunstkar (veldig kjent, husker ikke navn) og malt blant annet dette bildet.

Noen som har en viss peiling på hva disse bildene er verdt? Eller eventuelt hvor jeg kan henvende meg for å få en slags "takst"?

Takk på forhånd

[RIGHT]Beklager hvis dette havnet på feil sted [/RIGHT]
Siden jeg er skeptiker av natur, vedder jeg relativt mye på at fotoet ditt med signaturer er en reproduksjon/kopi av en originalt signert bilde. Hvis det, mot all tenkelig formodning, skulle være ekte, kan du regne med minimum 50.000 for bildet. (sjekka litt på ebay). Veit du hvor bildet kommer fra?
Bildet kommer fra faren min som møtte folka på et hotel da de var i Norge, så jeg er sikker på at det er ekte Men det hørtes jo greit med 50 000,- hehe
Sorry, jeg mente 5.000, men det er likevel endel penger, og det er minimum. Jeg finner ingen bilder på Ebay som er signert av både Neil Armstrong og Buzz Aldrin, så det er vanskelig å gi noen fornuftig pris.
Ok, men takk for svar uansett